Η πρώτη πίπα της Ελίζας [Trans]

Η ιστορία γράφτηκε από επισκέπτη του Blog…  

Απο πολυ μικρη ηλικια ενιωθα μεγαλη ελξη για τις γυναικες, μετα τις πρωτες εμπειριες και σε ηλικια 15 ετων πλεον ενιωσα την αναγκη να δημιουργησω το ”τελειο” θηλυκο που ειχα στο μυαλο μου.

Τα σκουλαρικια της μαμας ηταν τα πιο προχειρα κι αμεσως τα φορεσα κανοντας προβες στον καθρεφτη, το αποτελεσμα δεν με εντυπωσιασε και σκεφτηκα ότι ελειπε το κραγιον. Ψαχνοντας βρηκα το κοκκινο κραγιον που εψαχνα … η αναγκη να γινω οσο το δυνατον περισσοτερο γυναικα ηταν μεγαλη πλεον, βρηκα ένα σλιπακι (παλιο διαφανες στενο και ροζ) και σειρα ειχε ενα ταγιερ που βρηκα στην ντουλαπα της μητερας μου. Το κορμι μου εδειχνε πολυ μικρο μεσα στα γυναικεια ρουχα αλλα ειχα πλησιασει πολυ το αποτελεσμα που ηθελα. Πηρα την καμερα την εστησα καπου και αρχισα να βολταρω στο σπιτι σαν θηλυκο. Αυτες ηταν οι πρωτες γυναικειες στιγμες μου! Πανεμορφες στιγμες!

Το παιχνιδι αυτο συνεχιζε για λιγα χρονια, οταν ενιωθα ερεθισμενος και ηθελα να παιξω αυτο το ρολο δεν εβλεπα την ωρα να μεινω μονος στο σπιτι για να μεταμορφωθω. Για να μην κουρασω αλλο με την ιστορια κανω ενα αλμα περιπου 8 χρονων μπροστα. Στην Ιταλια πλεον για σπουδες συγκατοικος με την κοπελα μου, εφερα σιγα σιγα στην επιφανεια την γυναικεια πλευρα του εαυτου μου, σιγα-σιγα με ομορφο παιχνιδιαρικο τροπο και ετσι εγινα αποδεκτος απο το αλλο μου μισο. Με τον χρονο αγορασα τα πρωτα μου τακουνια, μια περουκα, ενω τα ρουχα και τα καλλυντικα μου τα δανειζε η δικια μου. Η Ελιζα (ετσι με λενε όταν ντυνομαι, ωραιο ονομα ε; το διαλεξα επειδη μου φανηκε γλυκο, αθωο αλλα και πολυ ερωτικο) αρχισε να τελειοποιειται,  πλεον περπατουσε με ανεση στα ψηλα της τακουνια ειχε πολυ ομορφο βαψιμο ομορφα sexy ρoυχα ισια μακρια μαυρα μαλλια. Ειχε ολοκληρη συλλογη απο φωτογραφιες με τις οποιες αναστατωνε τους ανδρικους πληθυσμους του chat και δεχοταν το φλερτ απο ολα τα ερεθισμενα αρσενικα.
Η ιδεα να γινει το απολυτο θηλυκο στα χερια ενος αντρα αρχιζε να φωλιαζει στο μυαλο μου τις στιγμες που ερεθιζομουν. Οι ανασφαλειες ομως δεν μου επετρεπαν να το σκεφτω σοβαρα, φοβομουν. Τι; Αν δε μου αρεσει; Αν δεν είναι καθαρος ο τυπος που θα συναντησω; Πως ειναι να νιωθεις εναν αντρα στο χερι σου, στο στομα σου; Αν συναντησω καποιον στο σπιτι και μετα ερχεται οποτε γουσταρει και χτυπαει κουδουνια;

Ενα πρωι η κοπελα μου ηταν στη δουλεια της, γνωρισα ενα παιδι στο chat, ενιωσα εμπιστοσυνη στο προσωπο του και δεν ξερω πως,  του ειπα ελα τωρα να με βρεις στο σπιτι μου, του δινω διευθυνση κανονικα ονομα και του ζηταω να μου δωσει μια ωρα για να ετοιμαστω. Ετοιμαζομαι στα γρηγορα και τον περιμενω να ερθει αποφασισμενη να εχω την πρωτη μου ερωτικη εμπειρια με εναν αντρα. Η ωρα περασε και δεν χτυπησε ποτε το κουδουνι (μετα απο λιγες μερες που τον ξαναπετυχα στο msn μου ειπε οτι ειχε ερθει εξω απο την πορτα και δεν βρηκε το κουραγιο να χτυπησει, ντραπηκε, θα ηταν η πρωτη φορα και για αυτον με μια crossdresser, το θεμα ειναι οτι με εστησε στο πρωτο μου ραντεβου και τελικα ΕΧΑΣΕ!!! Αλλαξε πολη στην συνεχεια για δουλεια και οταν μιλαμε που και που πλεον θυμαται ποσο χαζος εγινε εκεινη την ημερα). Το ραντεβου χαλασε, η κοπελα μου γυρισε στο σπιτι και η ορεξη και το θαρρος μου να συναντησω εναν αντρα ειχαν χαθει, προς το παρων.

Περασε περιπου ενας χρονος ακομα κατα την διαρκεια του οποιου συχνα πυκνα ειχα πει στην κοπελα μου οτι ενιωθα την αναγκη να εχω μια εμπειρια με έναν αντρα. Μου απαντησε ανετα βρες εναν και μη φοβασαι. Βρες εναν και μη φοβασαι, μια κουβεντα ειναι. Ο ενας θα επρεπε να ειχε εναν ομορφο πουτσο, γιατι ειναι το σημειο που εχει την μεγαλυτερη σημασια για μενα, να είναι ξυρισμενος, νεαρος και πανω απο ολα να ενδιαφερεται και να φλερταρει ΜΟΝΟ εμενα και οχι την κοπελα μου η οποια θα ηταν παρουσα στη συναντηση αλλα δεν θα συμμετειχε. Γνωριμιες πολλες αλλα οταν ακουγαν οτι υπηρχε μια κοπελα στη μεση αμεσως αλλαζαν συμπεριφορα, εδειχναν περισσοτερο ενδιαφερον προς την κοπελα μου και πλεον η Ελιζα παιρνουσε σε δευτερη μοιρα.

Ωσπου ενα Σαββατοπρωι γνωριζω ενα παιδι μου κανει κλικ αμεσως και του κανω την προταση … ερχεσαι αποψε σπιτι μου; Τα βρισκουμε σε ολα ανταλλασουμε τηλεφωνα τον παιρνει η κοπελα μου μιλανε ενα λεπτο στο τηλεφωνο για να σιγουρευτει ότι δεν προκειται για καποια πλακα και κλεινουμε το ραντεβου για τα μεσανυχτα στο σπιτι μας. Η προετοιμασια ξεκινησε αμεσως, ξυρισμα παντου, επιλογη των ρουχων κτλ κτλ ωσπου η Ελιζα ηταν ετοιμη και περιμενε τον πρωτο της. Μαυρο πουκαμισο, μαυρη μινι φουστα δυχτιωτο καλσον φουξια το οποιο εφτανε μεχρι πανω απο τους αστραγαλους μου και γοβες μαυρες! Εφτασε στην ωρα του χτυπησε το κουδουνι ανοιξε η κοπελα μου περασε του λεει, εκεινη τη στιγμη βγαινω στον διαδρομο και τον βλεπω μπροστα μου. . . . πρωτη φορα που καποιος (εκτος της κοπελας μου) με εβλεπε σαν Ελιζα.

-Χαρηκα του λεω απλωνοντας το χερι, κι εγω μου απανταει με λενε Ρομπερτο.

Καθομαστε στο δωματιο μας του δινουμε κατι να πιει και αρχιζουμε να μιλαμε για διαφορα, να γνωριστουμε να σπασει ο παγος κτλ. Ο τυπος νορμαλ, εγω ανετη οσο δεν πηγαινε αλλο (ισως λογο του αλκοολ που ειχα καταναλωσει περιμενοντας) σταυρωνα και ξεσταυρωνα προκλητικα τα μακρια μου ποδια, παιζοντας μαζι του αφου καθε φορα ενιωθα το βλεμμα του να με γδυνει. Περασε αρκετη ωρα μιλωντας, εγω ενιωθα ολο και πιο σιγουρη οτι αυτή ηταν η καταλληλη ευκαιρια να δοκιμασω αυτο που τοσο καιρο επιθυμουσα. Ο Ρομπερτο πηγε στο μπανιο και εγω ειπα στην κοπελα μου. . . . . . μωρο μου. . . . θα το κανω ειμαι σιγουρη. ΟΚ ηταν η απαντηση της με ενα χαμογελο!!! Μιλαμε για την απολυτη ανεση.

Ο Ρομπερτο γυρισε απο το μπανιο και πριν καθισει του λεω μενεις λιγο ορθιος; φυσικα μου απαντησε εγω σηκωθηκα και γονατισα μπροστα του. Η μεγαλυτερη επιθυμια μου ηταν αυτη, να ειμαι γονατισμενη μπροστα στον αντρα ΜΟΥ. Απλωσα το χερι μου και τον χαιδεψα εξω απο το παντελονι ακομη, δεν ενιωσα τιποτα το ιδιαιτερο λογω του σκληρου τζην, αρχισα να του ξεκουμπωνω την ζωνη και τα κουμπια του παντελονιου του. Του κατεβασα το παντελονι μεχρι τους αστραγαλους και εμεινε με το boxeraki του. Απλωσα παλι το χερι και πλεον επιτελους ενιωσα την φορμα του πουτσου του ο οποιος με τα χαδια του χεριου μου αρχισε να σκληραινει.

Του κατεβασα το boxer και τον πηρα στο χερι μου. Κρατουσα τον πουτσο που τοσο επιθυμουσα εδω και χρονια, ηταν ξυρισμενος και το δερμα του πολυ απαλο. Του τον επαιξα απαλα για να τον καυλωσω στο μεγιστο, συνεχιζα να τον παιζω νιωθοντας καθε χιλιοστο του πουτσου. Χωρις να τον αφησω εσκυψα και του φιλησα τα αρχιδια νιωθοντας το αρωμα του δερματος του, του ρουφηξα το ένα αρχιδι (ηταν το δεξι του) και το χαιδευα με την γλωσσα μεσα στο στομα μου. Σταθηκα μπροστα στον πουτσο του συνεχιζοντας να τον παιζω πολυ αργα τραβηξα το δερμα του πισω ωστε να φανει καλα το κατακοκκινο και στρογγυλο καυλι του και πλησιασα το στομα μου. Ακουμπησα το καυλι του πανω στα βαμενα με φουξια κραγιον χειλη μου και ανοιγοντας τα τον πηρα στο στομα μου βγαζοντας εναν αναστεναγμο λολιτας. Ενιωσα το καυλι του να γλιστραει πανω στην γλωσσα μου και τον πουτσο του να μου γεμιζει το στομα.

Ενιωσα πουτανα.

Αυτο ακριβως ηθελα τοσο καιρο. Του επαιζα τον πουτσο μεσα στο στομα μου ανοιγοντας το καλα για να μπαινει οσο το δυνατον πιο βαθια μεσα μου. Ενιωσα πολλες φορες το καυλι του να χτυπαει στο βαθος του στοματος μου ενω συνεχιζα να του παιζω δυνατα τον πουτσο με το ενα χερι και με το αλλο να χαιδευω τα αρχιδια του. Τον εσπρωξα πισω για να καθισει και να απολαυσει το τσιμπουκι που του προσφερε η πουτανα του ενω εκεινη τη στιγμη αστραψε το flash απο τις φωτογραφιες που τραβουσε η κοπελα μου. Ειχε καθισει αναπαυτικα στον καναπε ενω εγω παντα γονατισμενη δεν εβγαζα ουτε στιγμη τον πουτσο του απο το στομα μου. Καποια στιγμη τον κοιταξα στα ματια τριβοντας το καυλι του πανω στο μαγουλο μου τα χειλη μου και την μυτη μου λεγοντας του

- Εχεις έναν φανταστικο πουτσο.

Αυτος μου χαμογελασε και πιανοντας το κεφαλι μου, μου θυμησε την δουλεια που ειχα αφησει στην μεση σπρωχοντας με προς τον πουτσο του. Εγω ανοιξα οσο μπορουσα το στομα μου και με κοστος να πνιγω ηθελα να τον παρω ολο μεσα μεχρι την ριζα του, ηθελα να θυμαται για παντα οπως θα θυμαμαι κι εγω το πρωτο μου τσιμπουκι. Πνιγηκα τελικα αλλα τα χειλη μου καταφεραν να αγγιξουν τα αρχιδια του εστω και για ενα δευτερολεπτο αφου ενιωσα οτι δεν μπορουσα να αναπνευσω και τιναξα βιαστικα πισω το κεφαλι μου ωστε να ελευθερωσω το στομα μου απο το τρελο πουτσο του. Τον τσιμπουκωνα δυνατα για λιγα λεπτα και πολυ πολυ αργα στην συνεχεια νιωθοντας καθε λεπτομερεια του καυλιου του πανω στην γλωσσα μου. Το καυλι του ειχε γινει σιδερο μεσα στο χερι  μου και εγω συνεχιζα ακουραστη τσιμπουκλου να τον παιρνω. Ενιωσα τους μηρους του να σφιγγονται και σαν τρελη τον επαιζα παντα πιο δυνατα σπρωχνοντας την γλωσσα μου ωστε να δημιουργω μεγαλυτερη πιεση και απολαυση πανω στο καυλι του.

Αισθανθηκα για τα καλα το χερι του πανω στο κεφαλι μου να με τραβαει με μεγαλυτερη δυναμη πανω στον πουτσο του και το καυλι του αρχισε να συσπαται … ενας … δυο … τρεις σπασμοι και … η Ελιζα απο κοριτσακι γινοταν γυναικα … με εχυνε μεσα στο στομα, μου αδειαζε ολα του τα χυσια κι εγω ακομα πιο πουτανα ρουφουσα, ρουφουσα αν ηταν δυνατον να καταπιω και τον πουτσο του εκεινη τη στιγμη. Τα μαγουλα μου ειχαν τραβηχτει μεσα απο το δυνατο ρουφηγμα οπως μου ειπε η κοπελα μου αργοτερα. Ενιωσα τα χυσια του ζεστα, πικρα στην αρχη η ετσι μου φανηκε, μου αρεσε που ειχα το πυχτο υγρο του μεσα μου και που εγω η Ελιζα τον ειχα οδηγησει σε αυτο το πολυ ομορφο χυσιμο. Τραβηξα το καυλι του μεχρι την ακρη των χειλιων μου και καταπια την πρωτη δοση, τα ενιωσα να κολλανε στον λαιμο μου και να γλιστρανε αργα προς τα κατω και χρειαστηκε να ξανακαταπιω. Εβγαλα τον πουτσο του απο το στομα μου καταπια καμποσες φορες ακομα και τον ξαναπηρα στο στομα μου.

Ηταν λιγο πιο μαλακος απο πριν αλλα ειχε ενα εξαιρετικο αρωμα, επαιξα παιχνιδιαρικα την γλωσσα μου γυρω γυρω απο το καυλι του μαζευοντας οτι ειχε μεινει. Επιτελους ειχα κανει πραγματικοτητα την φαντασιωση μου και δεν ημουν απλα χαρουμενη η ευχαριστημενη. Ημουν ολοκληρωμενη …  τα υπολοιπαδεν εχουν σημασια νομιζω … αυτη ηταν η μια και μοναδικη μου εμπειρια με εναν αντρα. Πανε 6 μηνες απο τοτε και η ορεξη για δευτερο ραντεβου με καποιο αγορι περναει παλι απο το μυαλο μου. Ισως το επειχειρησω και παλι ισως οχι, ξερω πως την δευτερη φορα θα ειναι ακομα πιο ευκολο και ελπιζω πιο ομορφο απο την πρωτη. Μη διστασετε να μου γραψετε τη γνωμη σας η οτιδηποτε θελετε.

Φιλια σε ολους αγορια και κοριτσια.
Ελιζα
θα ηθελα να δημοσιευθει το mail μου segreto10@hotmail. com και το ψευδωνυμο μου Ελιζα.

Ευχαριστω πολυ!

(Αν σας άρεσε η ιστορία, γράψτε ένα ευχαριστώ, ώστε να ξέρω αν υπάρχει λόγος να συνεχίσω αυτό το blog)

11 Comments

  1. Για πες μας φίλε, τι άλλο γουστάρεις να κάνεις;

  2. Ελίζα είσαι καβλα. Πες μας κι άλλες περιπέτειες σου.

  3. Απλα εισαι γκει!οχι ανδρας

  4. απλα εισαι γκει! οχι ανδρας………….. οτι να ναι…..εσκασε μυτη ο ειδικος…….

  5. Και οι γκέι δεν είναι άντρες δηλαδή? έλα τώρα, μην ακούω βλακείες..Δεν είναι γκέι, είναι cross-dresser που γουστάρει να πηγαίνει και με άντρες. Αλλά και να ήταν..Ελίζα, μην δίνεις σημασία ;) Ελπίζω η δεύτερη φορά σου να είναι καλύτερη και πιο γεμάτη και να εκπληρώσεις κάθε σου φαντασίωση και άσε τους κομπλεξικούς να λένε.

  6. thanx κατερινα μου επιτελους ας μιλησε και ενα ανοιχτομυαλο ατομο…..

  7. Ελίζα είσαι γλύκα.
    Άμα θέλεις μπορούμε να παίξουμε και μαζί.
    Έχω τα ίδια γουστα…

  8. και εγω ελιζα γουσταρω να μου παιρνουν πιπες οι αντρεσ και κατι παραπανω !!!!κωστασ

  9. @Ελίζα
    Τελικά επικοινώνησε κάποιος στο email σου; Για ενημέρωσέ μας, αν έκατσε φάση.

  10. sto mail den exei epikoinwnhsei kaneis akomh… as to dhmosieusoume mia fora akomh mpas kai….. segreto10@hotmail.com

  11. Μετα απο τόσα χρόνια μου λείπουν ολα αυτα που αφησα πισω..μου λειπει η αποτριχωση, η ετοιμασια μου για το ραντεβου,μου λειπει η μυρωδια του γυμνου αντρα και η αισθηση του ελεγχου που εχω επανω του..Η ελίζα ήταν παντα ενα ¨τρελο¨ μωρό..;-)


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.