[2/?] Πως έκανα τη γυναίκα μου πουτάνα [Fetish]

Η ιστορία γράφτηκε από επισκέπτη του Blog … 

Συνέχεια από το προηγούμενο … κλικ εδώ 

Από τότε η σεξουαλική ζωή μας είχε πάλι σημαντική πτώση… Η Θάλεια, ισχυριζόταν πολλές φορές ότι δεν είχε όρεξη αλλά άλλες φορές έλεγε ότι την ενοχλούσε να πάει με έναν άντρα που δεν την ήθελε αποκλειστικά… Φυσικά, αυτό επιδείνωνε σημαντικά το πρόβλημα μεταξύ μας…Το σεξ, όταν γινόταν, ήταν χάλια…

Ένα σαββατόβραδο ενώ ετοιμαζόμασταν για ύπνο (και πιθανώς για σεξ) η Θάλεια είχε κάπως περίεργη διάθεση… Εγώ ξάπλωσα στο κρεβάτι και γδύθηκα εντελώς, αναμένοντας πιθανώς ένα ωραίο πήδημα… Η Θάλεια, έμεινε με το κομπινεζόν και έβγαλε επιδεικτικά τα εσώρουχά της… Χάρηκα με το γεγονός αυτό γιατί φάνηκε ότι η γυναίκα μου είχε διάθεση… Αφού ξαπλώσαμε στο κρεβάτι και αρχίσαμε τα προκαταρτικά χαϊδολογήματα, η Θάλεια μου είπε:

“ΞΕΡΕΙΣ, ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ, ΑΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ…”

“ΤΙ ΔΗΛΑΔΗ?”

“ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΔΕΣΩ!!!!!”

Η ιδέα μου φάνηκε ελκυστική αν και μου έκανε εντύπωση αυτή η πρόθεση από μεριάς της.

“ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ?”

“ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΔΕΣΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΟΤΙ ΘΕΛΩ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΣ…”

“ΕΝΤΑΞEI!!!”

Σηκωθήκαμε, εγώ ολόγυμνος, και η Θάλεια πήρε δύο κορδόνια από ρόμπες και μου ζήτησε να βάλω τα χέρια μου πίσω…. Πραγματικά, τα έβαλα και η γυναίκα μου πήρε το κορδόνι και άρχισε να με δένει σφιχτά στους καρπούς!!!!! Μετά μου ζήτησε να ξαπλώσω στο κρεβάτι μπρούμητα και μου έδεσε τα πόδια, στους αστράγαλους, με το δεύτερο κορδόνι… Ήμουν δεμένος πολύ σφιχτά και ένιωθα τελείως ανήμπορος… Η Θάλεια με βοήθησε να μετακινηθώ και να “ξαπλώσω” στην άκρη του κρεβατιού, με τα γόνατά μου να ακουμπούν στο πάτωμα… Βρισκόμουνα σε πολύ άβολη θέση, με τον κώλο μου ψηλά, τεντωμένο, ενώ ο πούτσος μου ακουμπούσε στην άκρη του κρεβατιού… Η στάση ήταν παράξενη και αναρωτιόμουνα τι είχε στο νου της η γυναίκα μου…

Ξάπλωσε στο κρεβάτι απέναντί μου και άνοιξε τα πόδια της, φανερώνοντάς μου το γυμνό μουνί της… Ήταν εντελώς ξυρισμένο!!!! άναψα με το θέαμα!!!! Η Θάλεια άρχισε να χαϊδεύεται ελαφρά. έπαιζε με την κλειτορίδα της και την τραβούσε απαλά ενώ έφερνε το δάκτυλό της στην μουνότρυπά της και την χάιδευε για λίγη ώρα!!!! Είχα ανάψει με το θέαμα!!!!

“ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΙΝΟΜΑΙ, ΜΩΡΟ ΜΟΥ?”

“ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ!!!!” είπα.

“ΑΧ, ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΜΜΕΝΟ !!!!! ΜΕ ΚΑΙΕΙ!!!! ΑΧΧΧ, ΠΟΣΟ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΓΑΜΗΣΟΥΝ!!!!! ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΞΕΣΚΙΣΟΥΝ!!!!! ΤΟ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΥΝΙ, ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ???”

“ΝΑΙ, ΜΟΥΝΑΡΑ ΜΟΥ… ΕΡΧΟΜΑΙ” είπα καυλωμένος και προσπάθησα να συρθώ πάνω στο κρεβάτι για να την πλησιάσω και να της φιλήσω το μουνί της…

Η Θάλεια με έσπρωξε πίσω με το γυμνό πόδι της…

“ΚΑΤΣΕ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ…”

“ΜΑ…”

“ΑΣΕ ΤΑ “ΜΑ”!!!! ΤΙ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΕΣΥ!!!! ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΤΟ ΕΛΕΓΑ!!!! ΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΣΥ ΣΤΟ ΜΟΥΝΑΚΙ ΜΟΥ? ΤΙΠΟΤΑ!!!! ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ!!!! ΜΟΝΟ ΛΟΓΙΑ ΕΙΣΑΙ!!!!! ΘΑ ΣΕ ΓΑΜΗΣΩ, ΘΑ ΣΕ ΞΕΣΚΙΣΩ, ΘΑ ΣΕ ΚΑΝΩ….. ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΙΠΟΤΑ!!!! “

Το παιχνίδι μου άρεσε!!! Ήταν εντελώς προκλητική!!!! Φερόταν σαν σκύλα και αυτό μου άρεσε!!!! Σίγουρα θα το γυρνούσε στο ξενοπήδημα!!!!! Και με τη σκέψη αυτή ένιωσα τον πούτσο μου να σκληραίνει!!!! Ένιωσα ευτυχισμένος!!!!

“ΑΣΕ ΜΕ ΝΑ ΣΟΥ ΤΟ ΓΛΥΨΩ!!!” είπα και ξαναπροσπάθησα να την πλησιάσω… Με έσπρωξε ξανά πίσω και συνέχισε να χαϊδεύεται.

“ΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΓΛΥΨΕΙΣ ΕΙΣΑΙ… ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙΣ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΑ!!!! ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΓΑΜΗΣΕΙΣ!!!! ΤΙΠΟΤΑ… Ο ΠΟΥΤΣΑΚΟΣ ΣΟΥ, Ο ΚΑΗΜΕΝΟΣ!!!! ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ!!!! ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΔΥΝΑΜΟΣ, ΤΟΣΟ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ….ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΑΤΟΥΡΗΜΑ ΚΑΝΕΙ… ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΤΟΝ ΒΑΖΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΤΟΝ ΝΙΩΘΩ… ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΜΕΣΑ Ή ΕΧΕΙΣ ΒΓΕΙ… ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΜΙΚΡΟΣ!!!! ΔΕΝ ΤΟΝ ΝΙΩΘΩ ΚΑΝ!!! ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ, ΞΕΡΕΙΣ, ΠΡΟΣΠΟΙΟΥΜΟΥΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΣΤΕΝΑΧΩΡΕΣΩ…ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ ΤΟΣΟ ΚΑΥΛΩΜΕΝΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΝΑ ΜΕ ΓΑΜΗΣΕΙΣ!!! ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑΚΙ…. ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΠΟΥ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΓΙΑ ΓΑΜΗΣΙ??? ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΜΕ ΕΧΕΙΣ ΓΑΜΗΣΕΙ ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΛΑ??? ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΣΟΥ ΔΙΗΓΗΘΗΚΑ ΤΗΝ ΠΙΠΑ ΠΟΥ ΠΗΡΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΤΟ ΝΕΑΡΟ… ΕΚΕΙ ΗΣΟΥΝ, ΣΧΕΤΙΚΑ, ΚΑΛΟΣ!!!!”

“ΑΛΗΘΕΙΑ?”

“ΝΑΙ, ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΙΧΕΣ ΚΑΥΛΩΣΕΙ ΜΕ ΤΑ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΟΥ… ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΟΤΙ ΠΗΡΑ ΠΙΠΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΓΝΩΣΤΟ, ΕΕΕ? ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ, ΜΟΥ ΤΟ ΕΔΕΙΞΕΣ ΕΜΠΡΑΚΤΑ!!!! Σ’ ΑΡΕΣΕΙ Η ΓΥΝΑΙΚΟΥΛΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΤΡΩΕΙ, ΕΕΕ? ΔΕΣ ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΜΟΥ!!!! ΔΕΣ ΤΟ!!!! ΔΕΣ ΠΟΣΟ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟ ΓΑΜΗΣΟΥΝ…. ΕΤΣΙ ΗΜΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ!!!! ΚΑΥΤΗ!!!!! ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΜΟΥ ΕΒΡΑΖΕ… ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ ΤΟΥ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΕΙΧΑ ΓΙΝΕΙ…. ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΛΕΩ…. ΝΑ ΕΒΛΕΠΕΣ ΤΗΝ ΘΑΛΕΙΑ ΣΟΥ ΠΩΣ ΤΟΝ ΡΟΥΦΟΥΣΑ!!!! ΑΝΤΕΞΕ ΤΡΙΑ ΛΕΠΤΑ!!!!”

“ΤΟΥ ΑΡΕΣΕ?”

“ΑΝ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕ???? ΕΣΥ ΤΙ ΛΕΣ? ΕΠΕΣΕ ΠΑΝΩ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΚΙΣΕΙ ΤΟ ΜΑΓΙΟ!!!!! ΜΠΗΚΕ ΜΕ ΤΗ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΜΒΟΛΙΣΕ!!!! ΗΤΑΝ, ΒΕΒΑΙΑ, ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ!!!! ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΣ!!!! ΜΕ ΣΗΚΩΣΕ ΨΗΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΓΑΜΟΥΣΕ ΟΡΘΙΑ, ΣΑΝ ΖΩΟ!!!! ΤΑ ΒΥΖΙΑ ΜΟΥ ΚΟΝΤΕΥΑΝ ΝΑ ΞΕΡΙΖΩΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΧΟΥΦΤΩΜΑ!!!! ΜΕΤΑ ΜΕ ΕΒΑΛΕ ΝΑ ΚΑΤΣΩ ΓΟΝΑΤΙΣΜΕΝΗ, ΟΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΤΩΡΑ, ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΟΝ ΕΒΑΛΕ ΞΑΝΑ!!!! ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΚΡΑΤΗΘΗΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΟΥΡΛΙΑΞΑ ΑΠΟ ΚΑΥΛΑ…ΚΑΙ ΜΟΥ ΧΟΥΦΤΩΝΕ ΣΥΝΕΧΩΣ ΤΑ ΒΥΖΙΑ, ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΚΑΤΑΚΟΚΚΙΝΙΣΕΙ!!!”

Και εκείνη τη στιγμή έβγαλε τα πανέμορφα βυζιά της από το κομπινεζόν και άρχισε να τα χαϊδεύει παράλληλα με το μουνί της…

“ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ… ΟΤΑΝ ΕΧΥΣΕ ΣΧΕΔΟΝ ΛΙΠΟΘΥΜΗΣΑ ΑΠΟ ΚΑΥΛΑ… ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΜΟΥ ΕΧΥΝΕ ΣΥΝΕΧΩΣ ΚΙ ΕΓΩ ΕΧΑΝΑ ΤΙΣ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΜΟΥ.. ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΟ ΓΑΜΗΣΙ ΜΙΛΑΜΕ!!!! ΜΕ ΞΕΣΚΙΣΕ!!!! ΜΕ ΕΞΟΥΘΕΝΩΣΕ…ΚΑΙ ΕΦΥΓΕ!!! ΜΕ ΑΦΗΣΕ ΕΚΕΙ, ΓΥΜΝΗ, ΔΙΑΛΥΜΕΝΗ!!!! ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΒΡΩ ΤΟ ΜΑΓΙΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΘΩ ΠΙΣΩ…”

Άρχισε να βάζει το δάκτυλό της μέσα στη μουνότρυπά της.

“ΑΧΧΧ!!!! ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΟΥΤΣΟ!!!!! ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΗΔΗΞΟΥΝ!!!! ΤΟ ΘΕΛΕΙ, ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ… ΔΕΣ ΤΟ!!!! ΕΙΝΑΙ ΜΟΥΣΚΕΜΑ!!!! ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΥΛΑ!!!! ΟΠΟΤΕ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΑΥΤΟ ΞΕΣΚΙΣΜΑ ΛΙΩΝΩ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ!!!! ΠΟΣΟ ΣΤΕΡΗΜΕΝΗ ΕΙΜΑΙ!!!! ΠΟΣΟ ΣΤΕΡΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΓΑΜΗΤΗ!!!! ΔΕΣ ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΜΟΥ ΠΟΣΟ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟ ΓΑΜΗΣΟΥΝ!!!! ΔΕΣ ΤΟ ΠΟΣΟ ΜΟΥΣΚΕΜΑ ΕΙΝΑΙ!!!! ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΠΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕΣ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΕΙΣ!!!! ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΜΟΝΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ… ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΚΙ ΑΛΛΟΙ… ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΓΑΜΗΣΕΙ ΚΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥΤΣΟΙ…”

Ξαναπροσπάθησα να πλησιάσω το μουνί της για να το φιλήσω…. Με έσπρωξε μακριά και πάλι!!!!

“ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΜΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ, ΚΑΛΕ ΜΟΥ… ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΜΟΥ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΓΙΑ ΤΙ ΠΡΑΓΜΑ ΜΙΛΟΥΣΑΝ ΟΛΟΙ!!!! ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΓΙΑΤΙ ΓΙΝΟΤΑΝ ΤΟΣΗ ΦΑΣΑΡΙΑ!!!! ΚΑΙ ΤΟ ΗΘΕΛΑ!!!! ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΟΥΝΑ!!!!! ΑΦΟΥ ΤΟ ΓΕΥΤΗΚΑ ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΟΥΝΑ!!!!! ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΣΤΑ ΓΝΩΣΤΑ!!!! ΣΤΟ ΠΟΥΤΣΑΚΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ, ΠΟΥ ΟΠΟΤΕ ΘΥΜΑΤΑΙ ΚΑΝΕΙ ΚΟΥΚΟΥ!!!! ΚΙ ΑΝ ΚΑΝΕΙ ΔΗΛΑΔΗ, ΣΙΓΑ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ!!! ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΑ!!!! ΑΚΟΥΣ??? ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΑ!!!”

“ΤΙ?????”

Σηκώθηκε από το κρεβάτι και ήρθε πίσω μου…. άρχισα να μου χουφτώνει τα κωλομέρια μου, που ήταν εντελώς εκτεθειμένα…

“ΕΤΣΙ ΧΑΪΔΕΥΟΥΝ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΜΙΑΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ… ΝΑ ΤΗΣ ΠΡΟΚΑΛΕΣΟΥΝ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΓΑ ΝΑ ΤΗΣ ΤΟ ΧΩΣΟΥΝ… ΑΥΤΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ!!! “

Και ένιωσα τα δάκτυλά της να διατρέχουν τη σχισμή του κώλου μου και να πλησιάζουν, επικίνδυνα, την τρύπα μου…

“ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΠΑΡΑΣΤΡΑΤΗΜΑ ΜΟΥ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΤΗΝ ΚΑΥΛΑ ΠΟΥ ΕΝΙΩΣΑ!!!! ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΝΑΛΟΓΙΖΟΜΟΥΝΑ ΕΝΙΩΘΑ ΝΑ ΤΡΕΜΩ ΑΠΟ ΕΠΙΘΥΜΙΑ!!!! ΗΤΑΝ ΤΟ ΟΤΙ ΕΙΧΑ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΤΙ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΗΔΗΜΑ, ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ… ΤΟ ΗΘΕΛΑ!!!! ΤΟ ΗΘΕΛΑ ΞΑΝΑ!!!! ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΟΥΝΑ!!! ΤΟ ΑΠΑΙΤΟΥΣΕ ΤΟ ΜΟΥΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!! ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΒΡΩ ΕΡΑΣΤΗ!!!! ΝΑΙ, ΕΡΑΣΤΗ!!!! ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ, ΟΠΩΣ Ο ΝΕΑΡΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ!!!! ΔΕΝ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ… Η ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΤΕΤΟΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΗΚΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ… ΕΞΑΛΛΟΥ ΕΣΥ ΕΠΕΜΕΝΕΣ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ… ΑΡΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΕΠΙΘΥΜΙΑ!!!! ΘΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΟΥΣΑ ΤΗ ΔΙΑΣΤΡΟΦΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΘΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΟΥΣΑ ΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΜΟΥ… ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΑΝΤΙΣΤΑΘΗΚΑ ΠΟΛΥ ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΠΕΣΕ Ο ΠΑΥΛΟΣ!!!!! ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΠΕΣΕ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΥΟ-ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΑΘΗΚΑ, ΣΥΜΦΩΝΗΣΑ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ…”

“ΛΕΣ ΑΛΗΘΕΙΑ??”

“Ω, ΝΑΙ”, είπε και μου έβαλε το δάκτυλό της μέσα στη κωλοτρυπίδα μου… “ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΑΥΤΟ????”

Δεν ήξερα αν αναφερόταν στο κεράτωμα ή στο δάκτυλο αλλά και τα δύο με πόνεσαν… Με πόνεσαν πολύ αλλά, δυστυχώς, μου άρεζαν κι όλας!!!!!

“ΜΕ ΠΗΔΗΞΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ…. ΕΝΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ: ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΕΑΡΟ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ!!!!! ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ!!!!! ΜΕ ΙΠΠΕΥΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ!!!! ΜΕ ΕΜΒΟΛΙΖΕΙ!!!! ΜΕ ΞΕΣΚΙΖΕΙ!!!! ΜΕ ΓΑΜΑΕΙ ΑΛΥΠΗΤΑ ΚΑΙ ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΑ!!!! ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΥΡΑΣΤΟΣ!!!! ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ!!!! ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟΣ!!!!! ΕΝΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΠΟΥΤΣΟΣ!!!! ΜΕΓΑΛΟΣ, ΣΤΙΒΑΡΟΣ, ΑΓΕΡΩΧΟΣ!!!!! ΜΕ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ ΤΟΥ…. ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΩ ΜΑΤΙ ΑΝΤΡΑ!!! ΜΟΛΙΣ ΤΟΝ ΒΛΕΠΩ ΚΟΙΤΑΩ ΤΟ ΚΑΒΑΛΟ ΤΟΥ!!!! ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ ΙΣΟΠΕΔΩΤΙΚΟΣ ΟΤΑΝ ΜΕ ΠΗΔΑΕΙ!!!!! ΜΕ ΑΝΟΙΓΕΙ ΣΤΑ ΔΥΟ!!!! ΚΑΙ Μ’ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ!!!! ΜΕ ΤΡΕΛΑΙΝΕΙ!!!! ΑΥΤΟΝ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝΑ ΠΡΙΝ!!!! ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΜΟΥΣΚΕΨΕ ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΜΟΥ!!!! ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗ ΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΥΓΡΑΙΝΟΜΑΙ!!!! ΜΕ ΓΑΜΑΕΙ ΠΑΝΤΟΥ!!!! ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΣΤΑ ΧΩΡΑΦΙΑ, ΣΤΙΣ ΤΟΥΑΛΕΤΕΣ, ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΟΥ. ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΝΑΠΑΝΤΕΧΑ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΑΙ ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ… ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΛΕΙΔΩΣΕΙ… ΜΟΥ ΖΗΤΑΕΙ ΝΑ ΓΔΥΘΩ ΕΝΤΕΛΩΣ!!!! ΤΟ ΚΑΝΩ!!!! ΜΕΝΩ ΟΛΟΓΥΜΝΗ… Ο ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΜΕ ΤΡΕΛΑΙΝΕΙ!!! ΚΙ ΑΝ ΑΝΟΙΞΕΙ Η ΠΟΡΤΑ… ΒΓΑΖΕΙ ΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥ ΖΗΤΑΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΩ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ… ΤΟ ΚΑΝΩ…. ΜΕΤΑ, ΑΝ ΘΕΛΕΙ, ΜΕ ΞΑΠΛΩΝΕΙ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΑΙ ΜΕ ΠΑΙΡΝΕΙ ΕΚΕΙ!!!!! ΑΛΥΠΗΤΑ:::: Ή ΜΟΥ ΖΗΤΑΕΙ ΝΑ ΣΤΑΘΩ ΟΡΘΙΑ ΓΥΜΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΖΕΙ ΜΕ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ… ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΒΛΕΠΕΙ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ…”

Το δάκτυλό της είχε εισχωρήσει πιο βαθιά στον κώλο μου… Είχα ανάψει πολύ!!!! Ο πούτσος μου ήταν ορθωμένος!!!

“ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΖΗΤΗΣΕΙ ΝΑ ΞΥΡΙΖΩ ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΜΟΥ… ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΤΡΙΧΑ ΕΚΕΙ… ΚΑΙ ΤΟ ΞΥΡΙΖΩ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ!!!! ΤΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΤΟ ΓΛΥΦΕΙ!!!! ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΧΟΥΦΤΩΝΕΙ!!!! ΜΕ ΧΟΥΦΤΩΝΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ, ΟΠΟΥ ΚΙ ΕΙΜΑΣΤΕ… ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΕΒΑΖΩ ΨΗΛΑ ΤΗ ΦΟΥΣΤΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΙΑΝΕΙ, ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΕΙ, ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΜΟΥ…ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟΥ ΕΧΩ ΔΟΘΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ… ΗΤΑΝ ΒΑΣΙΚΗ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΒΡΑΔΙΑ!!!! ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΧΩ ΤΟΝ ΠΙΟ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ ΚΩΛΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΕΙ… ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΟ ΤΟ ΓΑΜΗΣΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ… ΜΕ ΛΙΩΝΕΙ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ!!!”

Είχα μείνει άναυδος με αυτά που άκουγα… Ο πούτσος  μου κόντευε να σπάσει… Και το δάκτυλό της συνέχιζε να εξερευνά τον κώλο μου….

“ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΣΧΕΔΟΝ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ!!!! ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΛΗΣΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ!!!! ΜΟΝΟ ΓΑΜΙΟΜΑΣΤΕ!!!! ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΣ Ή ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙ… ΞΕΡΩ ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΤΟΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ!!! ΘΥΜΑΣΑΙ ΠΟΥ ΕΝΑ ΒΡΑΔΥ ΕΦΥΓΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ, ΕΚΤΑΚΤΑ? ΠΗΓΑ ΣΕ ΑΥΤΟΝ!!!! ΜΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ. ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΝΑ ΚΑΤΕΒΩ… ΜΕ ΕΓΔΥΣΕ ΣΤΟΝ ΚΗΠΟ ΚΑΙ ΜΕ ΠΗΡΕ ΕΚΕΙ… ΛΙΓΑ ΜΕΤΡΑ ΑΠΟ ΣΕΝΑ… ΜΕ ΞΕΣΚΙΣΕ!!!! ΔΕΝ ΜΑΣΑΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ!!! ΕΙΝΑΙ ΑΛΥΠΗΤΟΣ!!!!”

Σηκώθηκε και κάθισε μπροστά μου… δεν ήξερα τι να πω!!!!! Άρχισε να χαϊδεύεται πάλι στο μουνί της…. Το έβλεπα καθαρά κάτω από το κομπινεζόν της. Απαλλαγμένο από κάθε τρίχα, μούσκεμα από καύλα!!!! Με κοιτούσε με πρόσωπο ξαναμμένο… 

“ΚΑΙ ΤΩΡΑ Η ΕΚΠΛΗΞΗ!!! ΤΟΝ ΕΧΩ ΚΑΛΕΣΕΙ ΕΔΩ!!!! ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΣΤΙΓΜΗ ΣΕ ΣΤΙΓΜΗ… ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΤΥΧΕΡΟΣ!!! ΘΑ ΜΕ ΠΑΡΕΙ ΕΔΩ, ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ, ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΜΑΣ… ΚΙ ΕΣΥ ΘΑ ΒΛΕΠΕΙΣ!!!! ΘΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕ ΓΑΜΗΣΕΙ!!! ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕΣ, ΕΕΕΕ? ΟΥΤΕ ΤΩΡΑ ΟΥΤΕ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΜΕ ΕΠΡΗΖΕΣ ΝΑ ΠΑΩ ΜΕ ΑΛΛΟΝ ΑΝΤΡΑ!!!! ΟΜΩΣ, ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ: ΟΤΑΝ ΠΑΙΖΕΙΣ ΜΕ ΤΗ ΦΩΤΙΑ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙΣ ΝΑ ΚΑΕΙΣ… ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΕΝΝΟΟΥΣΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΙΝΕΣΕΙΣ ΣΟΥ ΝΑ ΠΗΔΗΧΤΩ ΜΕ ΕΝΑΝ ΞΕΝΟ ΑΝΤΡΑ Ή ΠΟΣΟ ΕΙΧΕΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΙ ΜΟΥ ΖΗΤΟΥΣΕΣ ΝΑ ΚΑΝΩ… ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΑΥΤΟ ΕΚΑΝΑ!!! ΟΤΙ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕΣ!!!!”

“ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΣΟΒΑΡΟΛΟΓΕΙΣ!!!!”, είπα αποσβολωμένος.

“ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΣΟΒΑΡΟΛΟΓΩ!!!! ΤΟΝ ΕΧΩ ΚΑΛΕΣΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΓΑΜΗΣΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ!!!! ΘΑ ΜΕ ΠΑΡΕΙ ΕΔΩ, ΛΙΓΑ ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΑΠΟ ΣΕΝΑ… ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΖΗΤΗΣΑ ΝΑ ΣΕ ΔΕΣΩ!!!! ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ!!!! ΣΕ ΕΧΩ ΔΕΣΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΣΦΙΧΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ!!!! ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΚΑΜΝΕΣ ΟΥΤΩΣ Ή ΑΛΛΩΣ. ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΟΥΛΑ ΣΟΥ ΝΑ ΞΕΣΚΙΖΕΤΑΙ????”

“ΕΙΣΑΙ ΤΡΕΛΗ!!!! ΛΥΣΕ ΜΕ ΑΜΕΣΩΣ… ΛΥΣΕ ΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΝΤΥΘΩ!!!!”

“ΕΛΑ ΤΩΡΑ!!! ΜΗΝ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ!!! ΟΛΟΙ ΓΥΜΝΟΙ ΘΑ ‘ΜΑΣΤΕ!!!! ΑΚΟΥ, ΜΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣ ΚΑΘΟΛΟΥ!!! ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΣΕ ΛΥΣΩ ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΦΥΓΕΙΣ… ΟΠΟΤΕ ΚΟΙΤΑΞΕ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙΣ!!!! ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ! ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΖΗΤΟΥΣΕΣ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ!!!!!”

«ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ… ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ!!! ΛΥΣΕ ΜΕ!!!»

«ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ… ΘΑ ΣΟΥ ΣΤΕΡΗΣΩ ΤΗΝ ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΗ ΣΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ???? ΔΕΝ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΜΕ ΔΕΙΣ ΝΑ ΓΑΜΙΕΜΑΙ???? ΕΕΕ, ΑΥΤΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ!!!! ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ!!!! ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤ’ ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕΣ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ!!!! ΘΑ ΜΕ ΞΕΣΚΙΣΕΙ Ο ΕΡΑΣΤΗΣ ΜΟΥ!!!! ΕΔΩ, ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΜΑΣ… ΚΙ ΕΣΥ ΘΑ ΒΛΕΠΕΙΣ, ΑΧΡΗΣΤΕ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ.»

Σηκώθηκε από το κρεβάτι και κατέβηκε στο σαλόνι… Εγώ έμεινα έτσι, ολόγυμνος, δεμένος, με τον κώλο μου στημένο, περιμένοντας… Τι ήταν όλα αυτά που είπε!!!! έλεγε αλήθεια ή ήταν ένα παιχνίδι… ένα παιχνίδι που είχε χοντρύνει μόνο και μόνο για να με καυλώσει!!! Φοβόμουνα ότι ήταν αλήθεια!!!! Φαινόταν πολύ ειλικρινής!!! Αν ήταν αλήθεια !!! Η ζήλια με κατέτρωγε!!!!! Δεν μπορούσα να το πιστέψω!!!! Και, αν δεν μπλόφαρε, και ερχόταν ο εραστής της και με έβρισκε σε αυτήν την κατάσταση???? Δεν ήξερα τι να κάνω!!!!

Η ιστορία θα συνεχιστεί σε επόμενο post

**********

Αν σας άρεσε η ιστορία, γράψτε ένα ευχαριστώ, ώστε να ξέρω, αν υπάρχει λόγος να συνεχίσω το blog. Δεν είναι ανάγκη να γράψετε κάποιο όνομα ή το email σας, παρόλο που το ζητάει στο comment.

12 Comments

  1. synexise

  2. poli kali grapse sinexia

  3. Synexise filaraki , yperoxi i istoria sou kai iperoxi kai i gynaikoula sou !!!!!

  4. Φίλε μου η γυναίκα σου μ’αρέσει όλο & περισσότερο :) Βασικά έχω χύσει κάμποσες φορές μέχρι τώρα φέρνοντάς την στη φαντασία μου, όπως την περιγράφεις στις διηγήσεις σου :) Λοιπόν ε; Να κανονίσουμε και μαζί κάτι. Όχι μόνο ο Σταύρος! Ήμαστε κι άλλοι που θέλουμε να γαμήσουμε :) Εχμμ Δεν σ’ενοχλέι έτσι;

  5. sinexise!! euxaristoume

  6. εισαι και ο προτοσ.δοσε.

  7. Όπως μπορείς να καταλάβεις από τα σχόλια στην ιστορία σου, έχεις κάνει πάταγο. Μαζί με τους υπόλοιπους περιμένω κι εγώ την συνέχεια.

    Αν ήμουν σε θέση να μπορώ να κάνω sex αυτό το διάστημα, οπωσδήποτε θα ήθελα να είχαμε κάποια γνωριμία.

  8. τι εγινε με την συνεχεια.που θα τη βρω…

  9. Δυστυχώς, δεν μου έχουν στείλει ακόμη τη συνέχεια. Μόλις μου σταλεί στο email μου, θα την δημοσιεύσω άμεσα. Μου άρεσε κι εμένα πολύ η ιστορία και αναμένω με αγωνία.

  10. οι μισοι ελληνες γουσταρουν κατι τετοια.η γυναικα για να κρατησει αντρα
    πρεπει να ειναι λιγο πουτανα ξερει τι γραφει ο τυπος.περιμενω με αγωνια.

  11. @criss
    Στα επόμενα σχόλιά σου βγάλε σε παρακαλώ το otenet. Αναγκάζομαι κάθε που γράφεις να στο διαγράφω. Δεν είναι ανάγκη να γράψεις κάποια webpage, εκεί που στο ζητάει.

    Αν δεις το μήνυμα αυτό, κάνε ένα ακόμη σχόλιο, ώστε να καταλάβω πως το διάβασες. Στη συνέχεια θα σβήσω αυτό το σχόλιο, όπως και το σχόλιο της επιβεβαίωσής σου.
    Ευχαριστώ.

  12. οκ.περιμενω συνεχεια….


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.