Η πρώτη φορά [Gay]

Μιας και το Blog είναι έτοιμο να ξεκινήσει, ας κάνω εγώ την αρχή γράφοντας για την πρώτη μου, περίπου, σεξουαλική επαφή. Τα ονόματα και οι τοποθεσίες στην ιστορία είναι φανταστικά.

Ήμουν σχετικά μεγάλος σε ηλικία, όταν είχα την πρώτη μου επαφή. Νωρίτερα, ούτε φιλί, ούτε ένα χάδι, ούτε λίγο χούφτωμα ρε παιδί μου. Δεν εξηγώ τώρα τους λόγους, μιας και μάλλον δεν ενδιαφέρουν κανέναν. Ήμουν λίγο πάνω από τα είκοσι και εκείνο τον καιρό έκανα παρέα, πολύ παρέα, με έναν φίλο που γνώρισα μερικούς μήνες πριν. Με τον καιρό έγινε συνήθειο να μένουμε οι δυο μας στο σπίτι του και να βλέπουμε ταινίες. Μιας και οι καναπέδες ήταν άβολοι για να ξαπλώνουμε κι οι δυο, από κάποια στιγμή κι έπειτα αράζαμε στο υπνοδωμάτιο του. Ξέχασα να σας πω, πως έμενε σε μια τριώροφη μεζονέτα με τους γονείς του, αλλά το ισόγειο , όπου και έμενε ο φίλος μου, είχε δική του ανεξάρτητη είσοδο …

Στο υπνοδωμάτιο λοιπόν, όλο και πιο χαλαροί με τον καιρό, αρχίσαμε να κυκλοφορούμε με τα φανελάκια και τα σώβρακα, για να είμαστε πιο άνετα (έτσι το λέγαμε τότε). Αρκετές φορές έλεγε κάποιος από μας, πως είναι πιασμένος και ο άλλος φρόντιζε να τον τρίψει. Σχεδόν κάθε φορά που τον έτριβα ένιωθα τον πούτσο μου να φουσκώνει, άλλα φρόντιζα να το κρύψω. Με έτρωγε όμως, που δεν ήξερα αν καύλωνε κι άλλος, όταν με έτριβε.

Ένα από τα βράδια που ακολούθησαν και καθώς ήμασταν ξαπλωμένοι, βλέποντας κατά τα συνήθη μια ταινία, ο φίλος είπε πως νιώθει έναν πόνο στην μέση. Δεν έχασα ευκαιρία και του ζήτησα, να γυρίσει στο πλάι για να τον τρίψω λίγο. Πάνω από μισάωρο, περισσότερο τον χάιδευα, παρά τον έτριβα. Μου άρεσε η τριχωτή του πλάτη και αφηρημένος σιγά-σιγά έφτασα να του χαϊδεύω ολόκληρη την πλάτη. Αυτός δεν έλεγε κουβέντα, ώσπου χωρίς να το περιμένω, λύγισε την μέση του και έφερε τον κώλο του σ’ επαφή με τον καυλωμένο πούτσο μου. Εκείνη τη στιγμή χάθηκα από την γη. Αυτός μάλλον το περίμενε και αμέσως με ρώτησε:

– Τι έγινε εκεί πίσω; Έχουμε καύλες;

Δεν ήξερα τι να πω κι έτσι δεν είπα τίποτα. Αυτός γύρισε και κοιτώντας με στα μάτια, χάιδεψε τον πούτσο μου πάνω από το σλιπάκι και αμέσως μετά με φίλησε στο λαιμό. Ανταπέδωσα το φιλί και άπλωσα κι εγώ το χέρι μου. Κι ο δικός του πούτσος ήταν σκληρός και όπως την ένιωθα ήταν σίγουρα πιο χοντρός απ’ τον δικό μου. Εκείνο το βράδυ, δεν έγιναν και πολλά. Έπαιζε ο έναν με τον πούτσο του άλλου για πολλές ώρες και τίποτα άλλο, όμως η καύλα ήταν τόσο μεγάλη, που δεν ήθελα κάτι παραπάνω, εκείνες τις στιγμές.

Χύσαμε πολλές φορές. Χύσαμε πάνω στα χέρια μας, χύσαμε πάνω στους πούτσους μας, χύσαμε στην κοιλιά και στο στήθος μας και με τα χύσια παντού στα σώματά μας, κοιμηθήκαμε αγκαλιά. Φυσικά δεν τελείωσαν εκεί οι ιστορίες μας. Για αρκετό καιρό έπειτα, περνούσαμε παρέα στο κρεβάτι … και όχι μόνο😉

Υ.Γ. Μη σας φανεί παράξενο, αν κάποια επόμενη ιστορία μου αναφέρεται σε κάποια γυναίκα, τυχαίνει να είμαι αμφισεξουαλικός ή αλλιώς Bi😉

* * * * * * * * * * 

(Αν σας άρεσε η ιστορία, γράψτε ένα ευχαριστώ, ώστε να ξέρω αν υπάρχει λόγος να συνεχίσω αυτό το blog)

2 Comments

  1. Ας κάνατε ένα μπάνιο πριν κοιμηθήτε..

  2. Φίλε frontman, όταν τελειώσω το sex κι έπεται ύπνος, προτιμώ να την πέφτω αμέσως, όπως κι αν είμαι εκείνη τη στιγμή. Μένει όλη η καύλα για το βράδυ και συχνά σε ξυπνάει για να το ξανακάνεις. Δοκίμασέ το και νομίζω, πως θα σου αρέσει τελικά.

    Επιπλέον, ποτέ να μην πλένεσαι, έπειτα από ένα γλειφομούνι και θα είσαι καυλωμένος όλη μέρα🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

