Το πρώτο χύσι [Αυνανισμός]

Δεν πρέπει να είχα ξεπεράσει τα 13, όταν συνάντησα στη γειτονιά το φίλο μου τον Φώτη  για το απογευματινό μας παιχνίδι. Ήμασταν θα έλεγα κολλητοί κι εκείνη την μέρα ήρθε σχεδόν τρέχοντας να με βρει στο συνηθισμένο μέρος. Ο Φώτης ήταν 2 χρόνια μικρότερός μου.

– Άκου μαλάκα, τι έκανα σήμερα, είπε (το μαλάκας ήταν ακόμη και τότε σύνηθες).

Μάλλον τον ρώτησα τι ήταν αυτό που έκανε, αλλά και να μην τον ρώτησα, δεν έχει σημασία, αυτός μου είπε:

– Την ώρα που έκανα μπάνιο, έβαλα λίγο σαμπουάν στα χέρια μου και το άλειψα στον πούτσο μου.

– Και τι έγινε, ρώτησα …

Η αλήθεια είναι πως μέχρι τα 13 μου, δε γνώριζα τι εστί μαλακία και όπως κατάλαβα αργότερα, ούτε και ο Φώτης γνώριζε, αφού η απάντησή του ήταν:

– Τίποτα δεν έγινε. Ήταν όμως πολύ ωραία. Κάν΄ το και θα δεις!

Συνεχίσαμε το παιχνίδι έπειτα, αλλά στο μυαλό μου γυρνούσε η κουβέντα του …

“Κάν’ το και θα δεις!”

“Κάν’ το και θα δεις!”

“Κάν’ το και θα δεις!”

Αυτό μέχρι το βράδυ, που πήγα και κλείστηκα στην τουαλέτα. Δεν έχασα χρόνο και έβαλα στα χέρια μου λίγο σαμπουάν, όπως μου είχε υποδείξει ο καλύτερός μου φίλος. Μπορεί να σας φανεί παράξενο, αλλά μέχρι τα 13 δεν είχα καυλώσει ποτέ και έτσι ποτέ δεν ασχολήθηκα με τον πούτσο μου. Εκείνη η στιγμή ήταν η πρώτη φορά και ήταν μάλλον απογοητευτική, αφού δεν ένιωθα και πολλά, καθώς τον χάιδευμα με το σαμπουάν. Τότε έγινε το απρόσμενο.

Για πρώτη φορά στη μικρή ζωή μου, ένιωθα τον πούτσο μου να αλλάζει. Τον ένιωθα να φουσκώνει σιγά σιγά. Ένιωθα το αίμα να πάλλετε και τη θερμοκρασία να ανεβαίνει κι ακόμη έπειτα από τόσα χρόνια δεν μπορώ να ξεχάσω το χτύπημα της καρδιάς μου εκείνη την ώρα. Για πρώτη φορά έβλεπα το κεφαλάκι να βγαίνει μπροστά, τεντώνοντας το πετσάκι και να ξεπροβάλει κατακόκκινο. Δεν βγήκε όλο και πονούσε ελαφρώς τριγύρω.

Έβαλα στα χέρια μου περισσότερο σαμπουάν και στρώθηκα για τα καλά στο χάιδεμα. Η κλασική παλινδρομική κίνηση, ήρθε τόσο φυσικά, που δε συνειδητοποίησα, πως είναι κάνω κάτι διαφορετικό με τον πούτσο μου κι ας μην είχα ξανακούσει γι’ αυτό. Προσπάθησα να βγάλω έξω όλο το κεφαλάκι, αλλά ο πόνος γινόταν όλο και πιο δυνατός, καθώς το τέντωνα προς τα πίσω κι έτσι παράτησα αυτή την προσπάθεια, όσο κι αν ήθελα να δω πως είναι ο κεφαλάκι πιο πίσω.

Δε θυμάμαι πόση ώρα τον έπαιζα πάνω κάτω, ήρθε όμως η στιγμή για να …………….. τι να;;;;;;;;;  Ένιωθα πως θέλω να κατουρίσω κι αυτό δεν μου το είχε πει ο Φώτης. Κι όσο περισσότερο έπαιζα με τον πούτσο μου, τόσο πιο έντονη ήταν αυτή η αίσθηση. Δεν μπορούσα να κάνω αλλιώς, δεν άντεχα. Λύγισα προς τα κάτω τον πούτσο μου, στοχεύοντας στη λεκάνη και αφέθηκα.

Τα χύσια πετάχτηκαν με δύναμη, ήταν παχιά και κόλλησαν στην λεκάνη. Τρόμαξα. Αυτά δεν ήταν τα κάτουρα που περίμενα και δεν ήξερα τι στο καλό ήταν. Ωστόσο δεν μπορούσα να τα σταματήσω, αλλά και να μπορούσα, αυτό που ένιωθα ήταν τόσο έντονο, που δε θα το έκοβα για κανένα λόγο. Μέσα σ’ ένα μικρό πανικό, παρέα με καύλα τίναξα και τις τελευταίες σταγόνες. Έπειτα ήμουν μπερδεμένος, δεν ήξερα τι μου συνέβη και τι θα γίνει μετά.

Πρέπει να έμεινα τουλάχιστον μια ώρα μέσα την τουαλέτα, εκείνη τη φορά. Οι δικοί μου, μάλλον ανησυχούσαν, αφού ποτέ δε συνήθιζα να κάθομαι περισσότερο από λίγα λεπτά στο wc και η μάνα μου ρωτούσε κάθε τόσο, αν ήμουν καλά κι αν χρειαζόμουν βοήθεια. Εγώ το μόνο που έκανα ήταν να ανοίγω κάθε τόσο την βρύση και να πίνω νερό. Ήθελα να κατουρίσω και πάλι και να δω αν θα βγουν και πάλι αυτά τα άσπρα παχύρρευστα υγρά που βρωμούσαν ή θα τρέξουν και πάλι τα επιθυμητά κάτουρα🙂

Από ΄κει και πέρα, απέκτησα το γνωστό συνήθειο όλων των αντρών, που δεν κόβεται μέχρι τα γεράματα και μέχρι τώρα, του δίνω και καταλαβαίνει🙂

* * * * * * * * * * 

(Αν σας άρεσε η ιστορία, γράψτε ένα ευχαριστώ, ώστε να ξέρω αν υπάρχει λόγος να συνεχίσω αυτό το blog)

5 Comments

  1. Βαρα μεχρι τελικης πτωσης!!!!

  2. χεχεχχεχε, γλαφυρές περιγρα΄φες

  3. Αν έχετε διάθεση, περιμένω και τις δικές ιστορίες. Μεγάλες ή σύντομες δεν έχει σημασία, αρκεί να δείχνουν τις καύλες σας.

  4. Αδελφούλη, τί καλά που ανακαλύψαμέν τούτη τη δράση!
    Όμως, όπως είπε κάποιος σοφός. η μαλακία είναι η επιστροφή εις τον εαυτόν μας!

  5. Είσαι από τους καλύτερους bloggers όλων των εποχών.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

