[3/4] Αγγελία για τρελό γαμήσι σε τρίο [Bisexual]

Συνέχεια από το προηγούμενο … Αγγελία για τρελό γαμήσι σε τρίο (2) …

 Μπήκαμε και στη Reception τον χαιρέτησαν με το επώνυμό του. Πόσους να είχαν φέρει εδώ για τα παιχνίδια τους, πριν από μένα; …

Τους περίμενα μπροστά στο ασανσέρ, τους είδα να έρχονται στο μέρος μου και πάτησα το μαγικό κουμπάκι που θα μας μετέφερε πιο κοντά στην ηδονή ενός γερού γαμησιού. Το ασανσέρ κατέβαινε και την ίδια στιγμή ο πούτσος μου έπαιρνε την ανιούσα. Πράγματι κι οι δυο τους με καύλωναν τρελά και δεν έβλεπα την ώρα να βρεθούμε στο δωμάτιο και να τους ξεσκίσω. Ήμουν σίγουρος, πως θα κάναμε ένα δυνατό γαμήσι, στο τέλος του οποίου κανείς δε θα είχε κουράγιο να πάρει τα πόδια του. Ντινγκ ακούστηκε το καμπανάκι, ένδειξη πως το ασανσέρ είχε φτάσει στο ισόγειο, μπήκαμε, πρώτα η κυρία, έπειτα ο συζυγός και τελευταίος εγώ. Μόνοι οι τρεις μας σ’ ένα μεγάλο ασανσέρ με καθρέφτες τριγύρω. Πολλά φαντασιωνόμουν από παλιά, πως θα μπορούσα να κάνω σ’ ένα τέτοιο μέρος, αλλά δυστυχώς ήταν ασανσέρ ξενοδοχείου κι όχι κάποιας πολυκατοικίας.

Για να δούμε τι λέει ο πούτσος σου, είπε ο Κώστας και πριν το καταλάβω είχε απλώσει την χερούκλα του και με χούφτωσε, εγκλοβίζοντας πούτσο κι αρχίδια μαζί στην χούφτα του. Καλός είναι ο μικρός, γύρισε και είπε στη γυναίκα του, πιάσε να δεις, την προέτρεψε. Φοβήθηκα για κάμερες και έκανα πίσω και κόλλησα στον τοίχο, αλλά αυτοί δεν μασούσαν τίποτα. Η Νίκη στεκόταν τώρα πλάι μου και χωρίς να κουνηθεί από την θέση της, κατέβασε απότομα το αριστερό της χέρι, πάνω στο χέρι του Κώστα. Εκείνος τραβάει το δικό του και την αφήνει, να παίζει απαλά με το καβλί μου, πάνω από το πανταλόνι.

– Μμμμμμ, μια χαρά είναι και βλέπω πως καυλώνει γρήγορα, ελπίζω να μην χύνει το ίδιο γρήγορα.

Σε λιγότερο από ένα λεπτό, κατάφεραν με τον τρόπο τους να μου ανεβάσουν το αίμα στο κεφάλι … το κάτω. Θα το “πλήρωναν” αυτό, με το που θα μπαίναμε στο δωμάτιο.

Με κάρτα άνοιξε η πόρτα κι ο Κώστας μ’ έπιασε από την πλάτη και κάπως βίαια μ’ έσπρωξε μέσα στο δωμάτιο. Ακολουθούν πίσω μου κι οι δυο τους.

– Και τώρα οι τρεις μας παίδαρε. Ελπίζω να αντέξεις τις καύλες μας, γιατί από δω όταν φύγεις, δε θα ‘χεις κουράγιο να περπατήσεις, ούτε μέχρι το ασανσέρ, είπε με άγρια διάθεση ο Κώστας

– Για ελάτε πιο κοντά και θα δούμε ποιος θα βγει ζωντανός από δω μέσα, και με τα χέρια τους έκανε την κίνηση με την οποία καλούμε τα παιδάκι να έρθουν κοντά μας.

– Δηλαδή τι θα μας κάνεις; θα μας γαμήσεις; είπε η Νίκη

-Όχι βεβαίως, δεν είχα ποτέ τέτοιο σκοπό. Να σας πετάξω τα μάτια έξω, είχα κατά νου.

– Τέτοια ν’ ακούμε, καύλα μου και θα χύσουμε πριν προλάβουμε να γδυθούμε, είπε ο Κώστας, αλλά καλύτερα όμως πριν αρχίσουμε το γαμήσι, να κάνουμε ένα ντουζάκι.

Ξεκίνησα να λύσω τη ζώνη μου και τότε με πλησίασαν κι οι δύο και κράτησαν τα χέρια μου. Ο Κώστας άρχισε να ανοίγει τα κουμπιά από το πουκάμισο, ενώ η Νίκη γονάτισε κι έλυσε τη ζώνη μου. Ο Κώστας αφού μου ‘βγαλε το πουκάμισο με χάιδεψε στους ώμους και στο στήθος. Η Νίκη, όταν ξεμπέρδεψε με τη ζώνη και τα κουμπιά μου, μ’ έγδερνε απαλά με τα νύχια της στα μπούτια και στα κωλομέρια μου. Αυτό μ’ έκανε ν’ ανατριχιάσω κι άρχισα να μουγκρίζω.

– Τι έγινε αγόρι μου, θέλεις να καρφώσεις από τώρα; Κρατήσου, γιατί σε θέλουμε turbo, είπε ο Κώστας.

Η Νίκη σηκώθηκε κι έπιασε τον πούτσο μου σαν πόμολο. Αυτή μπροστά … προχωρούσε προς το μπάνιο, σέρνοντάς με από το πουτσο-πόμολο. Ο Κώστας είχε μείνει πίσω να γδυθεί, τον έβλεπα να βγάζει το πουκάμισο, καθώς με τραβούσε η Νίκη. Στο μπάνιο μ’ έστησε στον τοίχο και δοκίμασε να με φιλήσει στο στόμα. Τραβήχτηκα. Τις πουτάνες δεν τις φυλάω ποτέ στο στόμα, είπα. Την χούφτωσα στο κεφάλι χαμηλά από τα ζυγωματικά, έως το πίσω μέρος των αυτιών και της έγλυψα τα βαμμένα κατακόκκινα κλειστά χείλη. Μετά, την έπιασα απ’ την μέση κι έχωσα τα χέρια μου, μέσα από το κοντό πουκαμισάκι της. Δέρμα απαλό και ζεστό, έκλεισε τα μάτια στο άγγιγμά μου. Ανέβασα τα χέρια μου πιο πάνω, χαϊδεύοντας αργά τα πλαϊνά της, κάνοντας της να ανατριχιάσει, κάτι που το κατάλαβα από το ελαφρύ τρέμουλο του σώματός της.

Φτάνοντας στο πλάι από τα βυζιά της, έκανα πως κλείνω τα χέρια μου προς το μέρος τους. Δάγκωσε τα χείλη, στην προσμονή της καύλας, αλλά δεν τις έκανα την χάρη. Οδήγησα τα χέρια μου και πάλι στο πλάι, αγγίζοντας τις μασχάλες της. Στην επόμενη κίνηση, της τέντωσα τα χέρια ψηλά και με μιας της έβγαλα το πουκάμισο. Δυο λαχταριστές βυζάρες, ταλαντώθηκαν με την απότομη κίνηση του πουκάμισου, μια ανάσα από το στόμα μου. Ήθελα να ορμίσω, να τα χουφτώσω, να τα φιλήσω. Όχι ακόμα, είπε η Νίκη κι έκλεισε τα χέρια σταυρωτά να καλύψει το στήθος της. Προφανώς θα διάβασε στο πρόσωπό μου την καύλα, που μου ξύπνησε με τα μεγάλα βυζιά της.

Ο Κώστας στεκόταν στην πόρτα ολόγυμνος κι είχε μεγάλο πούτσο ο πούστης. Με τέτοιο πούτσο θα ήμουν θεός σκέφτηκα, όμως γρήγορα ξεκόλλησε το μυαλό μου από κει, όταν ο μου ‘κανε νεύμα, για να γυρίσω να δω την Νίκη που γδυνόταν μ’ ένα απαλό λίκνισμα κορμιού. Θαρρείς πως δεν ήμασταν εκεί, είχε κλίσει τα μάτια και σιγομουρμούριζε ένα αργό κομμάτι, καθώς με αργές χαλαρές κινήσεις πετούσε τα ρούχα της, αποκαλύπτοντας ένα θεσπέσιο γυμνό. Ο πούτσος μου μπροστά σ’ ένα τέτοιο θέαμα ξερόχυνε χωρίς σταματημό και τώρα έσταζε. Μην πάνε χαμένα, είπε ο Κώστας κι έσκυψε στα γόνατα για να γλείψει τις σταγόνες απ’ το πάτωμα, την ίδια ώρα που η Νίκη είχε χουφτώσει τα δυο της βυζιά κι έπαιζε.

Ο Κώστας έσυρε την γλώσσα, χωρίς να την ξεκολλήσει από το πάτωμα, μέχρι τις πατούσες μου κι άρχισε να την περνάει πάνω από τα δάχτυλά μου. Η Νίκη πιο κει, είχε φέρει το ένα βυζί στο πρόσωπο κι έγλυφε την ρόγα της, έπειτα έκανε το ίδιο με το άλλο …

Συνέχεια … κλικ εδώ

* * * * * * * * * * 

(Αν σας άρεσε η ιστορία, γράψτε ένα ευχαριστώ, ώστε να ξέρω αν υπάρχει λόγος να συνεχίσω αυτό το blog)

4 Comments

  1. Φίλε καλό αλλά τέλειωσε το επιτέλους

  2. Μα υπάρχει ήδη και η συνέχεια.

  3. ευχαριστω

  4. παρα πολι καλο προσοπικα μαλακιστικα


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

