Οι κυρίες και τα ζώα [Zoo Sex]

Η ιστορία γράφτηκε από επισκέπτη του Blog… 

Είχα εδώ και πολύ καιρό την επιθυμία να γίνω μέλος της φανταστικής παρέας του site αλλά είχα ενδοιασμούς και αναστολές αν θα γίνει δεκτή από τους φίλους η δική μου ιστορία η δική μου περίπτωση. Για να μην πλατειάζω θα σου εξιστορήσω την περίπτωση μου κι εσύ θα κρίνεις αν πρέπει να την κάνεις γνωστή στους φίλους μας κι αυτοί με την σειρά τους αν γίνει γνωστή θα δείξουν με την επικοινωνία μας πόσο και αν την αποδέχονται. Το θάρρος το πήρα μετά από μακρόχρονο ψάξιμο στο ιντερνετ με Έλληνες και ξένους φίλους, από τις τελευταίες δηλώσεις της Παπαρίζου και από την μακρά και σε βάθος συζήτηση με κορυφαίο επιστήμονα γύρω από τα θέματα σεξ. Θέλω να πω εξ αρχής ότι είναι μια ιστορία extreme sex.

Με λένε Λίζα είμαι τώρα 30 ετών και παντρεμένη εδώ και τρία χρόνια με τον Πάρη. Όταν παντρευτήκαμε ο άντρας μου δούλευε εκτός Αθηνών τρεις μέρες συνεχόμενες και τέσσερεις μέρες ήταν κοντά μου. Σεξ κάναμε πολύ ποικίλο και έντονο. Τις τέσσερεις μέρες που ήταν μαζί μου το καίγαμε 3…4..ή και περισσότερες φορές στο σπίτι, στο αυτοκίνητα, στις τουαλέτες κάποιου μπαρ ή κινηματογράφου ή οπουδήποτε αλλού. Την ημέρα ενοήτε. Τεστοστερόνη, οιστρογόνα κι αδρεναλίνη στο φουλ. Οι τρεις μέρες που έλειπε όμως ήταν μαρτύριο. Εγώ έμενα σπίτι γιατί δούλευα την διπλωματική μου κι ορμές μου πολύ δύσκολα κάλμαραν με τα δροσερά ντουζ. Του άντρα μου του είχαν υποσχεθεί ότι θα τον μετέθεταν μετά τον γάμο στην Αθήνα αλλά όπως είναι γνωστό η γραφειοκρατία και η υποσχεσιολογία στην χώρα μας είναι ντε φάκτο ανασταλτικοί παράγοντες. Έτσι οι μέρες της απουσίας του ήταν μαρτύριο. Βόλτες κι εξόδους δεν είχα γιατί δούλευα πολύ για να έχω ελεύθερο χρόνο όταν θα ερχόταν ο Πάρης. Οι ορμές όμως κι οι καύλες δεν έχουν χρονοεξαρτώμενα ραντεβού κι έτσι υπέφερα. Η μαλακία που θα αποτελούσε καταφύγιο κι επιλογή για πολλούς μ’ εμένα υπήρχε μια ενοχική σχέση, ένα τρυπάκι παιδικό και ταμπού εφηβικό που λύθηκε μετά από εκείνη την περίοδο. Ουσιαστικά με την εξέλιξη αυτής της ιστορίας που διηγούμαι και την βοήθεια του ειδικού. Τώρα μιλάμε για πριν 2,5 με 3 χρόνια.

Οι καύλες μου ξεκινούσαν λίγες ώρες μετά που έφευγε ο Πάρης κι ας είχα ξεσκιστεί στο γαμήσι πριν. Λες κι ήταν αντανακλαστικό. Πρώτα έκανα μπάνιο, μετά έκανα μπάνιο, ύστερα χαϊδευόμουνα δεν μπορούσα να χύσω κι έκανα πάλι μπανιο και μετά έτρωγα και ξεσκιζόμουνα στην γυμναστική για να μην βάλω κιλό. Πιεζόμουνα να αποδώσω στην δουλειά μου αλλά τίποτα.

Τότε σερφάρντας χωρίς σκοπό έπεσα πάνω στην σελίδα σου κι άρχισα να διαβάζω τις ιστορίες ή τις φαντασιώσεις των φίλων. Ρουφούσα τις ιστορίες και καύλωνα, καύλωνα και διάβαζα, διάβαζα και χαϊδευόμουνα, χαϊδευόμουνα και καύλωνα, καύλωνα και μαλακιζόμουνα, μαλακιζόμουνα και μοιραζόμουνα τις ιστορίες των άλλων κι ΕΧΥΣΑ. Ναι μόλις συνειδητοποίησα τι έγινε ξανάχυσα. Είχα να μαλακιστώ 11 ολόκληρα χρόνια. Από μικρή μου άρεσε να χαϊδεύομαι ένοιωθα μια γλύκα. Στα 13 μου το είπα στην ξαδέλφη μου που με κάρφωσε στους δικού μου. Έγινε χαμός, με γυρνούσαν σε γιατρούς μέχρι και τα χέρια μου, μου έδεσαν τις νύχτες. Στα 17 μου είχα μια δεύτερη τραυματική εμπειρία κι έτσι την φανταστική χαρά που νοιώθουν δισεκατομμύρια γυναίκες στον κόσμο, για μένα ήταν απαγορευμένος καρπός.

Τα πάντα ηρέμησαν μετά από εκείνο το πρωινό. Διάβαζα τις ιστορίες των φίλων και μαλακιζόμουνα πια ελεύθερα. Τουλάχιστον μια φορά την ημέρα έπαιζα με τις ορμές μου. Φόρτωσα τις στιγμές μου αρχικά με όλα τα ζαρζαβάτια του λαχανόκηπου, αγγουράκια, μελιτζάνες, καρώτα, κολοκυθάκια κ.ά. και μετά βρήκα την ηδονή με ένα φωσφοριζέ δονητή για τον κώλο μου κι ένα γνήσιο ομοίωμα του Rocco Sif-fredi για το μουνί μου. Οι μέρες απουσίας του άντρα μου έγιναν όμορφες και ανεκτές.

Το πώς περνούσα τα έλεγα όλα στον άντρα μου και περνούσαμε υπέροχα. Όταν έφευγε μου έλεγε ότι με τα μπικικίνια μου, τους δονητές και τα realistic cock δηλαδή να του κρατώ “υγρό και ζεστό” το μουνάκι μου.
Εκείνη την μέρα είχα ξυπνήσει με μεγάλη όρεξη για δουλειά. Δούλεψα συνέχεια μέχρι το βραδάκι οπότε αποφάσισα να ξεκουραστώ και να χαλαρώσω λιγάκι. Κάθισα στον καναπέ του σαλονιού χωρίς φως και την τηλεόραση να παίζει χαμηλόφωνα. Έλεγαν ειδήσεις αλλά δεν έδινα σημασία. Είχα μάλιστα και κλειστά τα μάτια. Το χαλάρωμα μου έφερε καύλα κι η καύλα έφερε το χέρι μου να χαϊδεύει το κορμί. Ανατρίχιασα. Έβγαλα τον φωσφοριζέ δονητή και τον έχωσα στον κώλο μου σε αργές στροφές- Το μουνάκι μου πετάχτηκε, φούσκωσε κι άνοιξε από την καύλα της διπλανής τρύπας. Τα δαχτυλάκια μου χάιδευαν την κλειτορίδα κι έπαιζαν τα μουνοχειλάκια μου που έχασκαν από την καύλα. Έβαλα ένα DVD του Rocco, αυτού του super γαμιά που μου την δίνει όποτε τον βλέπω να γαμεί και να γλύφει. Πάλι έγλυφε δυο ξανθά κορμάκια, τι έγλυφε δηλαδή αυτός γαμάει με την γλώσσα κυριολεκτικά. Κάνει πραφματικότητα το όνειρο κάθε γυναίκας. Συνεπαρμένη από το θέαμα έσπρωξα το ομοίωμα το στο βάθος του κόλπου μου και η ηδονή με ανατρίχιασε. Έκλεισα τα μάτια κι αφέθηκα να απολαυάνω αυτό το συναίσθημα.

Στον καναπέ αμολαρισμένη μ’ ανοιχτά τα σκέλια και το κεφάλι ριγμένο πίσω, ανέβαινα αργά και σταθερά στις κορυφές της ηδονής όταν δέχτηκα την εισβολή του Bobby. Η γλώσσα του με μανία έγλυφε τις τρύπες μου και τους δονητές που τις γέμιζαν. Στην αρχή δεν κατάλαβα αν ήταν η φαντασίωση της κορύφωσης ή πραγματικότητα. Όταν τον αντελήφθηκα προσπάθησα να τον απομακρύνω. Μάταια. Η δύναμη του με νίκησε κι οργασμός με συγκλόνισε κι ο δεύτερος κι ο τρίτος μ’ αποτελίωσαν. Μόλις συνήλθα από την ένταση των οργασμών πανικοβλήθηκα από αυτό που είχε γίνει. Ο εραστής μου με κοίταζε με τα λαμπερά μάτια του με πρόδηλη την ευτυχία που μου είχε χαρίσει. Ο πανικός μεγάλωσε. Ο Bobby, ο εραστής μου, δεν ήταν άλλος από τον σκύλο μου!!!!!

Ένας ημίαιμος κατράμι μαύρος γίγαντας 80 κιλών και ηλικίας 18 μηνών, τριπλή διασταύρωση Ροντβάϊλερ, Ελβετικού ποιμενικού και Μαστίφ Ισπανικού. Μου τον είχε χαρίσει κουτάβι ο Πάρης πριν τον γάμο μας. Τον αγαπούσα, τον είχα αναθρέψει, τον είχα φίλο και φύλακα αλλά ότι το είχα κάνει με σκύλο με τρέλαινε. Τον έβγαλα στο μπαλκόνι που ήταν το σπιτάκι του. Είχα ξεχάσει την μπαλκονόπορτα ανοιχτή, για δροσιά και δεν τον είχα δέσει. Από κει βρήκε την ευκαιρία και μπούκαρε.

Μπήκα στη μπανιέρα για να ξεπλύνω την ντροπή που ένοιωθα. Ένα ποτήρι παγωμένο λευκό κρασί με βοηθούσε να συνέλθω. Animal sex!!! Μου ήταν αδύνατο να το καταπιώ κι όμως οι μνήμες με γύρισαν 13-14 χρόνια πίσω στην πρώτη μου επαφή και εμπειρία με αυτή την μορφή σεξουαλικής συμπεριφοράς. Ήταν η δεύτερη πληγή, το δεύτερο τραύμα που ανακάλυψα πολύ αργότερα. Καλοκαίρι του 1992 βρέθηκα στη Σουηδία σε σεμιναριο του οδηγισμού. Μια μικρή φάρμα στο Enviken, μια πόλη νοτίως της Mora πρωτεύουσας της Dalarna, φιλοξένησε 16 κορίτσια από διάφορες χώρες της Ευρώπης για 3 βδομάδες.

Στα μέσα περίπου της παραμονής μας εκεί ξύπνησα πολύ πρωί και καθός περνούσα από τους στάβλους άκουσα αγκομαχητά. Μπήκα σιγά-σιγά και βρέθηκα μπροστά σε κάτι πρωτόγνωρο. Η Greta η διευθύντρια της φάρμας γαμιότανε με το άλογο της. Έμεινα και κρύφτηκα για να μη με δει. Παρατήρησα ότι είχε ακινητοποιήσει τα μπροστινά και τα πισινά πόδια του ζώου καθώς και το κεφάλι. Είχε ένα μικρό μεταλλικό ράντζο εκστρατείας και το είχε βάλει κάτω από την κοιλιά του αλόγου. Είχε χωθεί από κάτω και αφού έγλυψε όλη την ψωλή του αλόγου που ήταν τεράστια, την έχωσε στο μουνί της. Έκανε σαν τρελή. Την έχωνε για να πάρει όσο περισσότερη μπορούσε. Την έβγαζε και την τσιμπούκωνε και μετά πάλι μέσα. Την άφηνε μέσα της χωρίς να την κρατάει για να την γαμάει το άλογο μόνο του. Βέβαια το ζώο δεν μπορούσε να πιέσει με το σώμα του, γιατί θα την σκότωνε, αλλά μόνο με την δύναμη που του έδινε η στύση του. Το θέαμα άγριο και πρωτόγνωρο με ερέθισε και για πρώτη φορά μετά από 5-6 χρόνια κι όσα τράβηξα ξαναχαϊδεύτηκα. Ήταν και το ξένο μέρος που μου έδινε ασφάλεια και μαλακίστηκα. Ένοιωσα απέραντη ηδονή.

Τις επόμενες μέρες σηκωνόμουνα πρωί-πρωί περιμένοντας επανάληψη αυτού του άγριου θεάματος. Το πέτυχα άλλες τρεις φορές. Το ίδιο απίστευτο, το ίδιο άγριο, το ίδιο ερεθιστικό. Μάλιστα την μια φορά η Greta έχωσε το παλαμάρι του αλόγου στον κώλο της. Μετά της έχυνε. Ποτάμι το χύσι του. Της πλημμύριζε τις τρύπες και το στόμα κι εκστασιαζότανε. Μαλακιζόμουνα με το θέαμα, το χαιρόμουνα και συνέχιζα και το βράδυ στο κρεβάτι μου. Μια μέρα χάϊδεψα και το παλαμάρι του αλόγου καθώς το καθάριζα.

Το τελευταίο γαμήσι της Greta το είδε και μια από τις κοπέλες χωρίς να με αντιληφθεί. Το συζήτησε με όλες τις κοπέλες μαζί. Μιλούσε κι οι άλλες συμφωνούσαν για ανωμαλίες, αρρώστιες, διαστροφές και καταστροφές. Φοβερά πράγματα. Τρομοκρατήθηκα, ήταν και μεγαλύτερη κι ένοιωσα μεγάλες ενοχές. Η αδυναμία να μαλακιστώ ξαναγύρισε και κράτησε μέχρι την στιγμή που διάβασα τις σελίδες με τις ιστορίες των φίλων.Ξαπλωμένη στην μπανιέρα προσπαθούσα να ξαναβρώ τις λογικές απαντήσεις σ’ αυτό που συνέβη με τον Bobby πριν λίγες ώρες. Φοβόμουνα μήπως ακρωτηριαστούν και πάλι οι ορμές και οι επιθυμίες μου.

Την επόμενη μέρα το ραντεβού με τις αισθήσεις δεν πραγματοποιήθηκε. Πάλευε μέσα μου η επιθυμία και η αποστροφή. Τρομοκρατιόμουνα στην ιδέα της επαφής με τον Bobby. Το ήθελα και το έδιωχνα το ίδιο έντονα. Την επομένη όμως με νίκησε ο Bobby επανέλαβε την ίδια καταπληκτική επίσκεψη με την γλώσσα του στο μουνί και τον κώλο μου. Αυτό ήταν δεν μπορούσα να αντισταθώ. Με κυρίευσε το πάθος μου παρόλο που μετά αισθανόμουνα τύψεις και ενοχές.

Ο Bobby πια ήταν ο εραστής μου. Γρήγορα άρχισα να τον χαϊδεύω κι εγώ. Είχε ένα καυλί χοντρό και μακρύ γύρω στους 15 πόνους με φουσκωτά αρχίδια. Τον μαλάκιζα και τον ευχαριστούσα κι αυτός μου το ανταπέδιδε με το γλείψιμο του. Τα πράγματα χόντρυναν και πολύ σύντομα άρχισα να τον παίρνω τσιμπούκι και να κάνουμε 69. Το επόμενο βήμα ήταν να με γαμήσει. Έγινε κι αυτό. Στηνόμουν στα τέσσερα κι ο κερατάς έβρισκε κέντρο με την μια. Μου την έχωνε και έπεφτε πάνω μου. Η γλώσσα του μου έγλειφε τα αυτιά και με τρέλαινε. Ένα ζώο πάνω μου και μέσα μου, με απρόσμενες αντιδράσεις, ήταν αξεπέραστη ηδονή που με γύριζε στις εποχές της υπεροχής του ενστίκτου. Γαμούσε υπέροχα ήταν και είναι φοβερός γαμιάς. Μια φορά με γάμησε κι έχυσε 11 φορές. Τον σταμάτησα εγώ γιατί φοβήθηκα. Περιττό να πω ότι με γαμούσε κι από τον κώλο.

Το ένοχο μυστικό το κρατούσα αποκλειστικά για μένα. Και το ζώο είχε μια συμπεριφορά που με προβλημάτιζε. Όταν ήταν ο Πάρης στο σπίτι ποτέ δεν ήρθε να τριφτεί απάνω μου να μου δείξει ότι θέλει να με γαμήσει. Αυτή η κατάσταση του τραύματος και της ηδονής καλά κρατούσε όταν στην προσπάθεια να διαλευκάνω αυτό που μου συνέβαινε άρχισα να ψάχνω στο internet αρχικά και να καταφύγω σε ειδικό επιστήμονα σταρ της τηλεόρασης.
“Όλα επιτρέπονται στο σεξ αρκεί να μην βιάζεται η προσωπικότητα και η βούληση των συμμετεχόντων” μου είπε κι όταν τον ρώτησα πως θα καταλάβουμε την βούληση ενός ζώου μου απάντησε “φαίνεται, σου το δείχνει, άλλωστε πως καταλαβαίνεις ότι πεινάει;”. Ναι ο Bobby μου το έδειχνε και μου το δείχνει είμαι σίγουρη γι’ αυτό δεν μου “κολλούσε” όταν ο Πάρης ή άλλοι φίλοι ήταν στο σπίτι.

Με βοήθησε πολύ με τις συμβουλές και τα λόγια του. Τώρα δεν αισθανόμουνα βρώμικη. Ήμουνα έτοιμη να τα ομολογήσω όλα στον Πάρη γιατί τίποτα δεν μπορεί να κρατιέται μυστικό στο ζευγάρι όταν συνέβησαν δύο γεγονότα.
Πρώτα σε μια νυχτερινή έξοδο της παρέας καταλήξαμε σε underground live show κάπου στο Κορωπί. Σε μια σκοτεινή αίθουσα με κυκλικά θεωρεία παιζότανε τρεις σκηνές ταυτόχρονα. Αριστερά μια γκόμενα έπαιρνε ταυτόχρονα δυο άντρες. Δεξιά δυο γκόμενες έπαιρναν έναν άντρα. Η μια τον γαμούσε με strapon κι η άλλη του είχε τουρλώσει τον κώλο της και την γαμούσε. Στην μέση μια γκόμενα το έκανε με ένα μικρό πύθωνα. Τον έχωνε στο μουνί τον έχωνε και στον κώλο. Καυλώσαμε. Δεν κρατιόμαστε τρία ζευγάρια στο θεωρείο και το κάναμε εκεί. Βέβαια κάθε ζευγάρι μόνο του. Εγώ κάθισα καρεκλάτα με την πλάτη γυρισμένη στον Πάρη για να βλέπω κιόλας. Του καθόμουνα μια με το μουνί μια με τον κώλο. Η ανάσα του μου χάιδευε το αυτί. Σε κάποια στιγμή με ρώτησε πνιχτά και ψιθυριστά στ’ αυτί “τι σου αρέσε;ι” “η γκόμενα με το φίδι” του είπα χωρίς να το σκεφτώ. “Γουστάρεις extreme sex κούκλα μου” ρώτησε αγκομαχόντας “Ναι” απάντησα κοφτά ενώ ανεβοκατέβαινα στο καυλί του “γουστάρεις να το κάνεις με ζώο;” Δεν απάντησα γιατί έχυσα.

Έχυσε κι αυτός.

Το δεύτερο γεγονός ήταν ότι με έπιασε καβάλα με τον Bobby πριν προλάβω να του το πω. Δεν είπε τίποτα αλλά μαλακίστηκε καθώς ο Bobby με γαμούσε και μου έχυσε στην μάπα. Όχι μόνο αυτό. Από τότε με γαμάνε παρέα. Ο Πάρης ξαπλώνει στο πάτωμα. Εγώ του κάθο-μαι καβάλα. Σκύβω κι έρχεται ο Bobby κι αφού μας γλύφει πισωκολλήτα όπως το κάνουμε καρφώνεται στον κώλο μου. Με ξεσκίζουνε στην κυριολεξία.

Έχω δυο εραστές και νιώθω αισθήματα και ηδονές χωρίς όρια. Πετάω.

Συγνώμη αν σας σόκαρα

Φιλία Λίζα

* * * * * * * * * * 

(Αν σας άρεσε η ιστορία, γράψτε ένα ευχαριστώ, ώστε να ξέρω αν υπάρχει λόγος να συνεχίσω αυτό το blog)

9 Comments

  1. ευχαριστω

  2. FANTASTIKH!PES MOY KI ALLA…ME EFTIAXES AGRIA…MHN STAMATAS…SYNEXISE TIS AFHGHSEIS..

  3. Προσωπικά δεν είχα κάποια παρόμοια εμπειρία, οπότε για ιστορίες αυτού του είδους, περιμένω βοήθεια από τους επισκέπτες του blog.

  4. Μπράβο κούκλα μου είσαι υπέροχη!!!!!!!!!

  5. Πολύ ελεύθερο και καυλωτικό γράψιμο έχεις συνέχισε αλήθεια ή φαντασία είναι ωραίο!

  6. με εκανες και μαλακιστηκα συνεχισε

  7. πολυ καλη ιστορια.
    μου θυμιζει πολλα
    συνεχισε….

  8. Δεν το εχω κανει με καποιο ζωο, αλλα το έχω φανταστει.. και με καυλωνει πολυ, περιμενω τη συνεχεια…

  9. sinexise poli super h istoria sou


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

