[4/4] Αγγελία για τρελό γαμήσι σε τρίο [Bisexual]

Συνέχεια από το προηγούμενο … Αγγελία για τρελό γαμήσι σε τρίο (3) … 

Ο Κώστας έσυρε την γλώσσα, χωρίς να την ξεκολλήσει από το πάτωμα, μέχρι τις πατούσες μου κι άρχισε να την περνάει πάνω από τα δάχτυλά μου. Η Νίκη πιο κει, είχε φέρει το ένα βυζί στο πρόσωπο κι έγλυφε την ρόγα της, έπειτα έκανε το ίδιο με το άλλο …

Ο Κώστας συνέχισε να γλύφει την πατούσα μου και σκαρφαλώνοντας από την γάμπα μου, σαν φίδι ανέβηκε μέχρι τα μπούτια μου. Μια με δάγκωνε απαλά κι αμέσως μετά ρουφούσε δυνατά παραδίπλα απ’ το δάγκωμα. Ασχολήθηκε αρκετή ώρα με τα πόδια μου και κάθε τόσο με κάποιο μικρό δάγκωμα μ’ έκανε ν΄ ανατριχιάζω κι όσο ήταν πεσμένος στα γόνατα η Νίκη έγλυφε τις ρόγες μου και με χάιδευε στο στήθος, στην κοιλιά, στον πούτσο μου. Χούφτωνε τ’ αρχίδια μου και τα ζύγιζε κι άλλοτε μαλάκιζε τον πούτσο μου αργά κι όταν τον ένιωθε στεγνό, έφερνε την παλάμη της στο στόμα για να την υγράνει με την γλώσσα κι άρχιζε πάλι να παίζει με το κεφαλάκι.

– Είσαι έτοιμος αγόρι μου για την καλύτερη πίπα της ζωής σου, μου ψυθίσε στ’ αυτί η Νίκη

– Έλα καυλιάρα, πάρε τον πούτσο μου στο στόμα σου, είπα μέσα απ’ τα δόντια

– Δεν κατάλαβες καλά μαλάκα, είπε γελώντας κι έπιασε το καβλί μου, πίεζοντας το προς τα κάτω, φέρνοντάς το μ’ αυτό τον τρόπο σε οριζόνται θέση.

– Ρούφα παλιοπουστάρα τώρα και κοίτα να κάνεις καλή πίπα στον καλεσμένο μας, αλλιώς θα μείνεις αγάμητος.

Ο Κώστας χωρίς να πει λέξη και κλείνοντας μόνο τα μάτια του σ’ ένδειξη υπακοής ήπιε με μιας τον πούτσο μου κι ούτε κατάλαβα πότε έφτασε στο λαρύγγι του. Τον κράτησε για λίγο μέσα στο στόμα του κι έβλεπα στην φάτσα του την ηδονή που του χάριζε αυτό το τσιμπούκι. Τον έπιασα από τ’ αυτιά και δοκίμασα να κουνηθώ για να του γαμήσω το στόμα, αλλά η Νίκη μου τα τράβηξε πίσω και μου ζήτησε να μην κουνιέμαι και να καθήσω να τ’ απολαύσω. Αυτόν δεν τον ακουμπάω, αλλά εσύ δε θα μου γλυτώσεις, είπα και την βούτηξα από την μέση, κλειδώνοντας την στην αγκαλιά μου. Έσκυψα και έπεσα με τα μούτρα στις βυζάρες της. Της ζήτησα να τα σηκώσει και να μου φέρει τις ρόγες στο στόμα. Ήταν τόσο σκληρές και καυλωμένες, που τις ένιωθα σαν φουντούκια στο στόμα μου. Τις πιπίλισα πολύ ώρα κι όσο τις έγλυφα και τις δάγκωνα, τόσο πιο σκληρές γινόταν. Ο Κώστας έκανε πίπα με τον πούτσο μου κι εγώ στις μεγάλες ρώγες της Νίκης.

Ήμουν όρθιος κι ακουμπούσα στον τοίχο, ο Κώστας μπροστά στα πόδια μου γονατιστός και μου έπερνε μια καταπληκτική πίπα και η Νίκη στα δεξιά μας όρθια να χαμουρεύεται μαζί μου. Πάνω σ’ αυτό το παιχνίδι η Νίκη έπιασε με το δεξί της χέρι το κεφάλι του Νίκου απ’ τα μαλλιά κι έδινε πλέον αυτή τον ρυθμό στο τσιμπούκι, κουνόντας το πίσω – μπρος με δύναμη και με το άλλο χέρι με τάιζε το ένα της βυζί. Ένιωθα το δεξί μου χέρι μου υγρό, καθώς έπαιζα με το μουνί της, ενώ με το άλλο έτριβα την ρόγα από το βυζί που είχε αφήσει ελεύθερο. Ο Κώστας έπιανε με το ένα χέρι τα κωλομέρια της γυναίκας του και με τ’ άλλο χούφτωνε τον κώλο μου. Ήμουν έτοιμος να χύσω.

– Ποιος θέλει τα χύσια μου, ρώτησα αναστενάζωντας

– Πέτα τα στο πρόσωπο αυτής της βρωμόπουστρας, είπε η Νίκη

Δεν μπορούσα να κρατηθώ δευτερόλεπτο παραπάνω. Έβγαλα το καβλί μου από το στόμα του Κώστα και του γέμισα τη μάπα χύσια. Με τα μάτια κλειστά, έβγαλε την γλώσσα και καθάρισε όσα μπορούσε να φτάσει.

– Δε θα τ’ αφήσεις να πάνε χαμένα πουτανάκι, είπα κι έπιασα τη Νίκη από το σβέρκο, φέρνοντάς της πρόσωπο με πρόσωπο με τον άντρα της. Την έβαλα και καθάρισε το πρόσωπο του Κώστα από κάθε σταγόνα.

– Σου άρεσε πουτάνα;

– Θέλουμε κι άλλα, είπε η Νίκη.

– Δικός σας για όσο θέλετε, είπα και στους δύο και τους τράβηξα στο κρεβάτι. Η νύχτα ήταν μεγάλη και έχυσα άλλες 3 φορές μαζί τους. Όμως γι αυτές τις σκηνές θα μάθετε σε κάποιο άλλο post.

**********

Αν σας άρεσε η ιστορία, γράψτε ένα ευχαριστώ, ώστε να ξέρω αν υπάρχει λόγος να συνεχίσω το blog

4 Comments

  1. Που τα πετυχαίνεις αυτά ρε φίλε? Σ’ εμάς γιατί δεν κάθονται?

  2. Φιλε μας έχεις ακόμα στο περίμενε. Μηπως δεν έγινε τιποτα και δεν ξέρεις την συνέχεια;

  3. @platon
    Ίσως δεν σου κάθονται επειδή τα κυνηγάς. Αν ήσουν πιο χαλαρός, μπορεί και να τα έβρισκες μπροστά σου.

    @007
    Η ιστορία τελείωσε μ’ αυτό το post και ήταν αρκετά μεγάλη. Κάποια άλλη φορά ίσως να γράψω για ότι ακολούθησαν στο κρεβάτι. Για την ώρα, προσπαθώ να περιγράψω καταστάσεις αρκετά διαφορετικές μεταξύ τους, προκειμένου να υπάρχει και κάποια ποικιλία. Το πρόβλημα είναι πως δεν μπορώ να γράψω για κάθε είδους ιστορία, καθώς δεν έχω σχετικές εμπειρίες από σαδομαζοχισμό, ζωολαγνεία και κάποια άλλα.

  4. Καλό… συνέχισε…!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

