Πίπα στο δοκιμαστήριο [Gay]

pipa

Η ιστορία γράφτηκε από επισκέπτη του Blog… και η φωτογραφία προστέθηκε από μένα

Είμαι ένα όρορφο αγόρι 24 ετών. Λεπτό, αλλά γυμνασμένο σώμα και μ’ ένα κολαράκι κόλαση. Δεν είμαι καθόλου θηλυπρεπής κι έτσι δεν καταλαβαίνουν όσοι δεν μ ενδιαφέρουν πόσο πουστάρα είμαι. Δουλεύω σ’ ένα γνωστό πολυκατάστημα της Θεσσαλονίκης και είμαι υπεύθυνος για να τοποθετώ στην θέση τους τα ρούχα που παρατάνε οι πελάτες στους πάγκους και στα δοκιμαστήρια. Αυτή η θέση μου δίνει το πλεονέκτημα να μπαίνω άνετα στα δοκιμαστήρια και να παίρνω μια γρήγορη ματιά, μετά λέω μια συγνώμη και συνεχίζω την δουλειά μου.

Πριν λίγες μέρες μπήκε στο μαγαζί ένας νεαρός περίπου στα 25, ίσως και μικρότερος. Αρκετά ψηλός, μελαχρινός με καλογυμνασμένο κορμί. Στον όροφο που είναι το πόστο μου, έχουμε μόνο αντρικά ρούχα και μπορείς να αγοράσεις από κοστούμι μέχρι κάλτσες. Όταν τον είδα ένιωσα ένα ρίγος στην τρύπα μου, γιατί ήταν από τους άντρες που μου αρέσουν. Ήλπιζα να θέλει καινούρια εσώρουχα.

Σκέφτηκα πως ήμουν πολύ τυχερός εκείνη τη μέρα, όταν τον είδα να ψάχνει στα σλιπάκια κι μόλις με φώναξε για να ζητήσει τη βοήθεια μου, πήγα τρέχοντας. Με ρώτησε αν θα μπορούσε να τα δοκιμάσει. Κανονικά απαγορεύονται οι δοκιμές στα εσώρουχα, αλλά εδώ έπρεπε να το παραβλέψω. Τον οδήγησα στο δοκιμαστήριο και πριν να μπει μέσα του συστήθηκα και του είπα πως μπορεί να με φωνάξει, αν χρειαζόταν βοήθεια. Εννοείτε πως δεν έφυγα μακριά περισσότερο απο δυο βήματα και όσο έκανα δουλειές εκεί γύρω, προσπαθούσα να πάρω μάτι από το κενό που άφηνει η κουρτίνα.

Πάνω σε κάποια αλλαγή εσωρούχου, πήρε το μάτι μου έναν τεράστιο πούτσο. Ήταν πεσμένος φυσικά και ήταν μεγάλος σχεδόν όσο ένας καβλωμένος. Αυτό το καβλί ήθελα να το πάρω στο στόμα μου επι τόπου και όσο το σκεφτόμουν άρχισαν να μου τρέχουν τα σάλια, όπως ενός παιδιού όταν έχει μπροστά του ένα γλυκό, που δεν μπορεί να το αγγίξει. Όταν με φώναξε να πάω στο δοκιμαστήριο, ένιωσα να μου κόβονται τα πόδια, αυτό όμως δε με εμπόδισε να βρεθώ αμέσως κοντά του.

“Για πες σου φίλε μου, πως σου φαίνεται αυτό που φοράω;”

“Δείχνει πολύ ωραίο πάνω σου, αλλά με τέτοιο σώμα, ότι και να βάλεις θα είναι άψογο.”

“Σ’ ευχαριστώ κι εσύ δείχνεις να έχεις καλό σώμα”

Πράγματι  γυμνάζομαι πολλά χρόνια και μου αρέσει να προσέχω το κορμί μου, όμως δεν έχω την κορμάρα του τύπου που είχα μπροστά μου. Χωρίς να είναι γυμνασμένος σαν μπαούλο, είχε γραμμωμένους μυς παντού στο κορμί του και υπέροχα πόδια. Είχε αρκετές τρίχες στο στήθος, που έφταναν μέχρι ψηλά τον λαιμό, ενώ χαμηλότερα αραίωναν και σχημάτιζαν μια τριχωτή οδό από το κέντρο του στέρνου, έως χαμηλά από τον αφαλό. Λίγο πιο κάτω έβλεπα την πουτσάρα του να διαγράφεται κάτω από το σεξυ εσώρουχο και ήμουν σίγουρος πως αν κάβλωνε θα πετιόταν έξω από το σλιπάκι. Σαν ταινία που παίζει στην γρήγορη ταχύτητα, πέρασαν από το μυαλό μου σκηνές σεξ μ’ αυτόν τον παίδαρο. Γρήγορα όμως μ΄έφερε στην πραγματικότητα η φωνή του άντρακλα, όταν μου είπε

“Στάσου λίγο να βάλω και τ’ άλλα να με δεις και να μου πεις πια σου αρέσουν περισσότερο”

Δεν ξέρω πως κρατήθηκα και δεν του όρμηξα. Είχε πάρει πέντε σλιπ να δοκιμάσει και όταν έφτασε να βάλει το τρίτο, του έπεσε το προηγούμενο από τα χέρια κι έσκυψα να το μαζέψω. Τότε βρέθηκα πρόσωπο με τον πούτσο του κι όπως ήμουν σχεδόν γονατιστός τον κοίταξα κατάματα. Χαμογέλασε και είπε, σήκω γιατί αν μείνεις λίγο ακόμη εκεί κάτω, θα είναι επικίνδυνο.

“Μα μου αρέσει να παίρνω ρίσκα”

“Μόνο ρίσκα σου αρέσει να παίρνεις ή και καμιά πούτσα σαν τη δική μου;”

Δεν μπόρεσα να μείνω περισσότερο άπραγος κι όρμησα στον καβλί του. Ρούφηξα το κεφαλάκι και με τη γλώσσα μου το χαιδεψα ολόγυρα. Ήταν σα λουκουμάκι μαλακό και όλο γλύκα. Ρούφηξα και λίγο πιο βάθια, αλλά τότε συνειδητοποίησα που είμαστε κι έβγαλα τον πούτσο από το στόμα μου, με μεγάλη μου λύπη ομολογώ, αφού είχε αρχίσει να φουσκώνει από την κάβλα.

“Δεν είναι ο κατάλληλος χώρος εδώ”, του είπα και τον παρότρυνα να ντυθεί. “Ακολούθησέ με διακριτικά, αυτόν τον πούτσαρο τον θέλω όλο μέσα μου.”

Για να μην τα πολυλογώ κατεβήκαμε στο υπόγειο του καταστήματος και κλειδωθήκαμε σε μια από τις αποθήκες. Έπεσα αμέσως στα γόνατα και του ζήτησα να με ταίσει την πουτσάρα του, στάθηκα με ανοικτό το στόμα και περίμενα. Τον πέταξε έξω και ήταν ελαφρώς καβλωμένος, έμεινα στην ίδια θέση και περίμενα να μου τον φέρει στο στόμα. Τάισε με, του είπα. Έπιασε το καβλί του και το έπαιξε πάνω κάτω στο στόμα μου και μετά μου δωσε δυνατά πουτσοσκάμπιλα στα μάγουλα. Ο πούτσος του ήταν βαρύς και γρήγορα μου κοκκίνησε τα μάγουλα. Τάισε με, ξαναείπα. Μου χωσε την πουτσάρα του στο στόμα και με μπούκωσε, ήταν πραγματικά τεράστιος και δεν μπόρεσα να τον πάρω όλο μέσα, όσο και να το ήθελα.

Άρχισε να μου γαμάει το στόμα γρήγορα και με δύναμη και κάθε τόσο τραβιόμουν πίσω για να προλάβω να πάρω ανάσα. Το τεράστιο καβλί του έφτανε βαθιά μέσα στο στόμα μου και άνοιγε το λαρύγγι μου. Δοκίμασα να τον πάρω ακόμη πιο μέσα, τον ήθελα ολόκληρο, αλλά δε γινόταν. Ίσως αν είχαμε περισσότερο χρόνο να μπορούσα να συνηθίσω αυτόν τον πούτσαρο και να τον έβαζα έστω και μια φορά όλοκληρο μέσα.

Σταμάτησα να τον ρουφάω, όταν είχα κουραστεί να μένω από ανάσα. Έπιασα με τα δυο χέρια το καβλί του και ήταν σα να χούφτωσα κλαδί δέντρου. Θα γούσταρα πολύ να με γαμήσει αυτό το πράμα, αλλά δεν είχαμε χρόνο κι έτσι θα έπρεπε να αρκεστώ σ’ ένα καλό χύσιμο στα μούτρα. Ξεκίνησα να τρομπάρω με δύναμη αυτόν τον ατελίωτο πούτσο και περίμενα τα ζεστά ζουμιά του παίδαρου. Μετά από πέντε λεπτά μαλακία, τον άκουσα να μου λέει, έρχοντα τα χύσια μου, άνοιξε το στόμα σου σε χύσω πούστη μου. Εκεί γονατιστός κοκκάλωσα με το στόμα ανοικτό σαν ποτήρι κάτω από την βρύση. Χύνωωωωωωω, φώναξε και μου γέμισε τη μάπα με καυτά χύσια. Τα ένιωσα, όπως απλώνεις μια ζεστή πετσέτα στο πρόσωπο. Λίγο πριν τελειώσει, ακούμπησε το κεφαλάκι του, πάνω στα χείλη μου κι έριξε τα τελευταία του φλόκια μέσα στο στόμα μου. Αυτός ο τύπος έχυνε ατελείωτα, αλλά ήταν λογικό με τέτοιο πούτσο.

Όταν τελείωσε, πέρασε την καβλάρα του πάνω από το πρόσωπο μου και πασάλειψε τα χύσια του. Ένιωσα τ’ αρχίδια του ν ακουμπούν στη γλώσσα μου και τα ρούφηξα να γεμίσουν το στόμα μου. Έπιασε το πούτσο του και τον στράγγιξε πάνω μου. Έχυσε τις τελευταίες σταγόνες στο πλάι από το στόμα μου και τις έγλυψα. Μετά πήρε ένα ρούχο από δίπλα και καθάρισε τον θεϊκό πούτσο και με το ίδιο πανί καθάρισε και τη μάπα μου. Σηκώθηκα και τον ευχαρίστησα μ΄ενα φιλί στο στόμα.

“Πάμε τώρα του” είπα κι ανεβήκαμε στον όροφο που ήταν το πόστο μου για να κάνει και τις αγορές του

Όταν έφυγε κρατούσε μια σακούλα με πέντε εσώρουχα.

Άντε να δούμε τι άλλο θα κάνουμε για ν αγοράζουν οι πελάτες μας🙂

Δεν θέλω να δημοσιευτεί το mail μου

(Αν σας άρεσε η ιστορία, γράψτε ένα ευχαριστώ, ώστε να ξέρω αν υπάρχει λόγος να συνεχίσω αυτό το blog)

2 Comments

  1. Που είναι αυτό το μαγαζί για να περάσω μια βόλτα; Ελπίζω να έχω την ίδια περιποίηση. Αν θέλεις να μου πεις το κατάστημα, στείλε μήνυμα στο thanasispapas42@gmail.com

  2. πολυ καλη, ευχαριστω!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

