[1/4] Βιασμός στις διακοπές [Παρτούζα, Σ/Μ]

 Η ιστορία γράφτηκε από επισκέπτη του Blog…  

Η ιστορία που θα σας περιγράψω συνέβηκε πριν λίγο καιρό και έχει αλλάξει παντελώς τη ζωή τη δική μου και της γυναίκας μου. Είμαι 35 χρονών ενώ η γυναίκα μου, η Θάλεια, είναι 31 χρονών και είμαστε παντρεμένοι εδώ και τέσσερα χρόνια. Η γυναίκα μου είναι μία πανέμορφη μελαχρινή, με πολλές καμπύλες, πλούσιο και στητό στήθος, καμπυλωτά πόδια, επίπεδη κοιλιά και τροφαντό, πεταχτό κώλο, που ξεχωρίζει και προκαλεί μέσα από οποιοδήποτε ρούχο.

Παντρευτήκαμε από έρωτα, τρελό και παθιασμένο, ενώ η γυναίκα μου δεν είχε ξαναπηδηχτεί με κανέναν άλλον, πριν από μένα. Όλες οι προηγούμενες σχέσεις της είχαν φτάσει έως χουφτώματα ή και μία – δύο φορές στοματική επαφή αλλά όταν γνωριστήκαμε ήταν παρθένα, όντας ιδιαίτερα συντηρητική στο σεξουαλικό θέμα και μην επιτρέποντας εύκολα να προχωρήσει κάποιος στο επικείμενο. Αντίστοιχο ήταν και το ντύσιμο και η συμπεριφορά της όταν γνωριστήκαμε… Παρόλα αυτά, με την πάροδο του χρόνου, η Θάλεια, με δικές μου επίμονες προσπάθειες, έγινε πολύ περισσότερο τολμηρή στο σεξ, και πριν αλλά και μετά το γάμο μας. Η συμπεριφορά της κατά τη διάρκεια του σεξ γινόταν όλο και πιο τολμηρή και παθιασμένη, αφού αφηνόταν να παρασυρθεί από το ερωτικό πάθος και την κάβλα της, κάτι που ήταν αδύνατο να συμβεί όταν την είχα γνωρίσει.

Επίσης, λόγω των δικών μου προτροπών, είχε αρχίσει να ντύνεται διαφορετικά, πολύ περισσότερο θηλυκά και έξαλλά, πολλές φορές και προκλητικά. Αυτή η επιλογή οφειλόταν στο δικό μου βίτσιο, να επιδεικνύεται η γυναίκα μου, το οποίο ούτε ξέρω που οφειλόταν (μου προέκυψε μετά το γάμο μου με την Θάλεια) ούτε μέχρι που μπορούσε να φτάσει, με την έννοια ότι παράλληλα με την επιθυμία μου να επιδεικνύει η Θάλεια τα σωματικά της προσόντα και να προκαλεί το πάθος των αντρών, που πολλές φορές έφτανε στη φαντασία μου στην σωματική της επαφή με άλλους άντρες, ήταν ιδιαίτερα εμφανής και η έντονη ζήλια μου για τη γυναίκα μου. Αυτά τα αντικρουόμενα συναισθήματα πάλευαν μέσα μου δίχως να γνωρίζω τις δικές μου ανοχές και αντοχές, αλλά ήταν δεδομένο ότι επιζητούσε και προέτρεπα ανοιχτά την Θάλεια να λειτουργήσει με τρόπο, ώστε να προκαλεί τους άντρες γύρω της. Αποτέλεσμα αυτών των προτροπών ήταν η Θάλεια να αλλάξει τις ενδυματολογικές της συνήθειες, επιλέγοντας κοντές φούστες, αποκαλυπτικά φορέματα, εξώπλατες μπλούζες ενώ σε ότι αφορά στα εσώρουχα της, φορούσε σουτιέν μόνο σε πραγματικά απαραίτητες περιπτώσεις, αφήνοντας συνήθως το πλούσιο και στητό στήθος της ελεύθερο και γυμνό, γεγονός που πάντοτε με ερέθιζε τρομερά. Αντίθετα, είχε προμηθευτεί έναν μεγάλο αριθμό στρινγκ βρακιών, πολλών με πολύ προχωρημένο σχεδιασμό, διατηρώντας μόνο έναν πολύ μικρό αριθμό, για τις δύσκολες ημέρες του μήνα.

Παράλληλα, πολλές φορές όταν βρισκόμασταν σε δημόσιο χώρο επιδείκνυε τα σωματικά της προσόντα, σηκώνοντας, κατά λάθος τη φούστα της ή σκύβοντας απότομα με το τεράστιο ντεκολτέ της. Ακόμη, πολλές φορές όταν βγαίναμε για ποτό ε κανένα μπαράκι, η Θάλεια προκαλούσε τους άντρες με τη στάση της και πολλές φορές με τη συμπεριφορά της. Όμως, έως αυτό το σημείο έφτανε η προκλητική συμπεριφορά της, αφού η ίδια δεν συζητούσε οποιαδήποτε μεγαλύτερη εξέλιξη, πέρα από το επίπεδο του «παιχνιδιού», παρά τις δικές μου προτροπές να προχωρήσει περισσότερο… Η Θάλεια ισχυριζόταν ότι δεν μπορούσε, με τίποτα, να κάνει οτιδήποτε με κάποιον άλλον άντρα , πέρα από να προκαλεί και να δείχνει, ορισμένες φορές, το στήθος της και τα μπούτια της.

Μερικές φορές, όταν κάναμε έρωτα, της ζητούσε να προχωρήσει και να χαμουρευτεί με έναν άλλο άντρα ή ακόμα και να πηδηχτεί. Σε ορισμένες περιπτώσεις, κύρια όταν ήταν πολύ αναμμένη ή ήθελε να μου κάνει το χατήρι, συνηγορούσε ότι θα το κάνει κάποια στιγμή. Σε ορισμένες μάλιστα στιγμές την ρωτούσα τι θα κάνει ή με ποιον θα το κάνει και η Θάλεια μου ιστορούσε τι θα έκαμνε ενώ εγώ έπαιζα τον πούτσο μου και έχυνα πάνω στα πανέμορφα βυζιά της.

Παρόλα αυτά, αυτό περιοριζόταν μόνο σε φάσεις που κάναμε έρωτα αφού στις υπόλοιπες στιγμές, που επιχειρούσα να προσεγγίσω το θέμα, η Θάλεια ήταν απόλυτα αρνητική. Μία φορά, μάλιστα, όταν είχαμε ανοίξει αυτού του είδους συζήτηση, σε νηφάλια κατάσταση, η Θάλεια μου είπε ότι αποκλειόταν οποιαδήποτε περαιτέρω εξέλιξη, αφού ούτε ήθελε κάτι τέτοιο αλλά και φοβόταν τι θα επακολουθήσει, εάν προχωρούσε με κάποιον άλλο άντρα, κυρίως σε περίπτωση που αυτό της άρεζε… Εγώ της απάντησε ότι, εννοείται ότι στην περίπτωση αυτή, θα συνέχιζε, όπως αυτή θα ήθελε, δίχως κανένα πρόβλημα από τη δική μου πλευρά…Η Θάλεια είπε τότε, το λιγάκι αινιγματικό:

«ΑΛΛΟ ΝΑ ΤΟ ΛΕΣ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΕΑΝ ΣΥΜΒΕΙ… ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΠΑΙΖΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΦΩΤΙΑ!!!»

«ΜΗΝ ΣΕ ΑΝΗΣΥΧΕΙ ΑΥΤΌ!!! ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΑΦΟΥ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΛΕΩ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙΣ… ΑΦΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΟ ΤΟ ΘΕΛΩ, ΚΑΤΕΡΙΝΑ!!!»

Η κατάσταση βρισκόταν στο στάδιο αυτό, έως το προηγούμενο καλοκαίρι, όπου συνέβηκε ένα πολύ σημαντικό γεγονός, που άλλαξε άρδην, τα πάντα σχετικά με την σεξουαλική (και την υπόλοιπη) ζωή μας… Το περασμένο καλοκαίρι, λοιπόν, αποφασίσαμε να κάνουμε διακοπές σε ένα μικρό νησί του Αιγαίου, τη Νίσυρο… Η επιλογή του συγκεκριμένου νησιού είχε να κάνει με την ηρεμία που αποζητούσαμε αλλά και τη δυνατότητα απομόνωσή; μας, σε κάποια παραλία για σεξουαλικούς λόγους και μόνο.

Πραγματικά το νησί ήταν πολύ όμορφο και οι διακοπές μας εξελισσόταν πολύ καλά, δεδομένου ότι το σεξ είχε κυρίαρχο λόγο. Είτε στο ξενοδοχείο είτε σε δυο-τρεις απομονωμένες παραλίες που είχαμε βρει, πηδιόμασταν συνεχώς…. Μετά από τις πρώτες μέρες, εγώ ξεκίνησα να μιλάω για το γνωστό θέμα…. Παραδόξως η Θάλεια δεν αντέδρασε έντονα όταν αναφέρθηκε σε αυτό, ίσως λόγω της γενικής χαλαρότητας που υπήρχε…. Πολλές φορές στην παραλία η Θάλεια έβγαζε το σουτιέν από το μαγιό της και έμενε με τα βυζιά της ολόγυμνα, πράγμα που δεν είχε ξανακάνει ποτέ… Εγώ τότε της χάιδευα το στήθος, αλείφοντας αντηλιακό, και οι ρώγες της κόντευαν να με τρυπήσουν από την κάβλα… Σε μία τέτοια περίπτωση της έβαλα χέρι και στο μουνί της, το οποίο ήταν μόνιμα εντελώς ξυρισμένο και η Θάλεια είχε γίνει φούρνος από το άναμμα… Μπήκαμε μέσα στη θάλασσα και την πήρα κατευθείαν, ενώ ο κόσμος βρισκόταν σε απόσταση δέκα μέτρων…

Ένα βράδυ, πήγαμε σε ένα ωραίο μπαράκι, το οποίο είχε και ζωντανή μουσική. Εκείνο το βράδυ, η γυναίκα μου είχε ντυθεί με πολύ έξαλλο, τρόπο. Φορούσε ένα εξώπλατο κόκκινο φόρεμα, που ήταν πολύ κοντό ενώ το άνοιγμα στην πλάτη έφτανε σχεδόν έως το ύψος του κώλου της. Ήταν σκέτος πειρασμός για οποιονδήποτε την έβλεπε. Φυσικά δεν φορούσε σουτιέν ενώ το στρινγκ βρακάκι της αποτελούνταν από ένα σκέτο κορδόνι!!! Η διάθεσή μας ήταν πολύ ανεβασμένη εκείνη τη βραδιά και εγώ προέτρεπα την Θάλεια να πίνει όλο και περισσότερο!!! Κοιτώντας γύρω μου έβλεπα όλα τα αντρικά μάτια να είναι καρφωμένα πάνω της, με πόθο… Πρόσεξα όμως έναν νεαρό που την κοιτούσε συνεχώς… Ήταν ψηλός, ωραίος, γεροδεμένος, με μαύρα μαλλιά και πολύ όμορφα και αρρενωπά χαρακτηριστικά. Καθόταν με έναν φίκο του σε διπλανό τραπέζι με μας και είχε την ευκαιρία να θαυμάσει όλα τα σωματικά προσόντα της Θάλειας, από κοντά. Σε μία φάση η Θάλεια μου είπε για το συγκεκριμένο, ότι ήταν πολύ ωραίος γκόμενος!!! Τότε εγώ της είπε:

«ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ? ΕΧΕΙ ΚΑΡΦΩΜΕΝΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΠΑΝΩ ΣΟΥ ΣΥΝΕΧΩΣ!!!»

“ΔΕΝ ΞΕΡΩ… Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΣΑΝ ΑΝΤΡΑΣ… ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΣΥ?”

“ΦΥΣΙΚΑ ΟΧΙ… ΑΦΟΥ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ!!! ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ…”

Η Θάλεια γέλασε, δίχως να πει κάτι άλλο και σε λίγα λεπτά σηκώθηκε να πάει στην τουαλέτα…Αναπάντεχα είδα και τον τύπο να σηκώνεται και να κατευθύνεται και αυτός στην τουαλέτα…  Η καρδιά μου άρχισε να χτυπάει δυνατά ενώ ένιωσα και κύματα ζήλιας να με διαπερνούν αλλά δεν έδωσα σημασία. Η Θάλεια καθυστέρησε πολύ στην τουαλέτα και ήμουν σίγουρος ότι δεν ήταν η ιδέα μου αλλά πραγματικά είχε αργήσει… Μου φαινόταν ότι ζούσα σε όνειρο και ότι όλα αυτά δεν συνέβαιναν στα αλήθεια. Φανταζόμουνα τι μπορούσε να συμβεί στις τουαλέτες… Η φαντασία μου οργίαζε!!! Σκεφτόμουνα τη γυναίκα μου να χαμουρεύεται με τον τύπο, να φιλιούνται, να της βάζει χέρι… Μετά από αρκετή ώρα είδα τη γυναίκα μου να πλησιάζει ενώ μετά από λίγο ήρθε και αυτός στο τραπέζι του. Η γυναίκα μου κάθισε στο τραπέζι, χαμογελώντας έντονα, και μου είπε:

«ΚΟΙΤΑ, ΜΕ ΠΛΕΥΡΙΣΕ Ο ΤΥΠΟΣ!!!!! ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΠΕΣΕ ΑΓΡΙΑ… ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΕ ΠΗΔΗΞΕΙ!!!!»

«ΜΙΛΑΣ ΣΟΒΑΡΑ?» ρώτησα εντελώς ηλίθια.

«ΠΡΟΦΑΝΩΣ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΑΚΑ!!! ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΜΕΤΑ!!! ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ…»

«ΚΑΙ ΤΙ ΤΟΥ ΕΙΠΕΣ ΕΣΥ?» ρώτησα αποσβολωμένος, νιώθοντας τις καταστάσεις να με έχουν ξεπεράσει κατά πολύ…

«ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΟΚ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΕΑΝ ΕΡΘΕΙ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΡΑΣ ΜΟΥ ΜΑΖΙ…ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΝΑ ΛΑΒΕΙΣ ΜΕΡΟΣ…» είπε η γυναίκα μου, κοιτώντας με στα μάτια.

«ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!! ΚΑΙ ΤΙ ΕΙΠΕ?» ρώτησα.

«ΣΥΜΦΩΝΗΣΕ. ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΑΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΕΣΥ…».

«ΚΑΙ ΜΕΤΑ? ΤΙ ΕΓΙΝΕ?» είπα, νιώθοντας πολύ έντονη υπερδιέγερση αλλά και ζήλια ταυτόχρονα.

«ΣΥΜΦΩΝΗΣΑΜΕ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΣΤΟ ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΕ ΕΝΑ ΗΣΥΧΟ ΜΕΡΟΣ…» είπε η Θάλεια.

«ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!! ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑ…» είπα.

«ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΙΣΩ ΤΩΡΑ… ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΠΙΕΖΕΙΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΠΡΟΧΩΡΗΣΑ…. ΞΕΡΕΙΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΛΛΑ ΕΝΤΑΞΕΙ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΝΙΩΘΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ…ΤΙ ΛΕΣ? ΝΑ ΠΑΜΕ??»

«ΕΝΤΑΞΕΙ, ΚΑΤΕΡΙΝΑ. ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΟΛΥ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΛΙΓΟ ΑΠΟΤΟΜΑ… ΟΜΩΣ ΝΑΙ, ΝΑ ΠΑΜΕ…ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΤΟΣΟ ΑΜΕΣΗ ΕΞΕΛΙΞΗ… ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΤΗΚΑ!!! ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΟΜΟΥΝΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΜΕ ΑΝΑΒΕΙ ΠΟΛΥ…»

«ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΟΤΙ ΘΑ ΣΟΥ ΑΡΕΖΕ ΝΑ ΜΕ ΠΗΔΗΞΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ!!!! ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΙΠΑ… ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΟΤΙ ΘΑ ΣΟΥ ΑΡΕΖΕ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΣ, ΖΩΝΤΑΝΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ ΑΝΤΙ ΝΑ ΣΗΚΩΘΩ ΚΑΙ ΝΑ ΦΥΓΩ ΜΑΖΙ ΤΟΥ, ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΣΕ ΜΟΝΟ ΣΟΥ…»

«ΕΝΤΑΞΕΙ… ΚΑΤΕΡΙΝΑ Σ’ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙ’ ΑΥΤΟ… Σ’ ΑΓΑΠΑΩ… ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΤΟ ΧΑΡΕΙΣ!!!»

«ΚΑΛΑ… ΚΟΙΤΑ, ΝΙΩΘΩ ΑΒΟΛΑ… ΑΛΛΑ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ!!! ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ ΟΤΑΝ ΗΡΘΑΜΕ ΔΙΑΚΟΠΕΣ… ΕΙΧΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ, ΑΦΟΥ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΜΕ ΠΡΗΖΕΙΣ… ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ, ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΣΕΝΑ, ΠΟΥ ΤΟ ΘΕΛΕΙΣ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ!!! ΑΛΛΑ ΚΙ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΩ ΜΕ ΕΝΑΝ ΞΕΝΟ ΑΝΤΡΑ… ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΜΟΥ ΚΑΘΙΣΕ ΚΑΛΑ!!! ΝΙΩΘΩ ΕΤΟΙΜΗ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ… ΑΝ ΚΑΘΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΚΙ ΑΛΛΟ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΟΛΩΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΙΣΩ…», είπε η γυναίκα μου.

“ΟΧΙ, ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΙΣΩ… ΝΑ ΠΑΜΕ!!! ΑΠΛΩΣ, ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΝΑΠΑΝΤΕΧΟ!!! ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΕΙΜΑΙ ΕΤΣΙ!!! ΑΛΛΑ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΛΑ ΠΟΣΟ ΤΟ ΘΕΛΩ…”

Ήταν σε μία κατάσταση που δεν μπορούσα να καταλάβω ακριβώς. Ήταν πιωμένη, αναμμένη αλλά και αγχωμένη… Κι εγώ ένιωθα ένα φοβερό σφίξιμο αλλά και μία τεράστια επιθυμία. Να δω την γυναίκα μου να ξεσκίζεται… Εφόσον σηκωνόμασταν δεν υπήρχε επιστροφή – θα το κάνανε…

Σηκωθήκαμε σε λίγο και βγήκαμε έξω από το μαγαζί… Ο τύπος ακολούθησε και βρεθήκαμε σε στο πάρκινγκ. Ο τύπος είπε να τον ακολουθήσουμε με το δικό μας αυτοκίνητο – θα πηγαίναμε σε ένα μέρος λίγο έξω από τον οικισμό. Χωρίς να πούμε τίποτα άλλο, μπήκαμε στο αυτοκίνητό μας και αυτός στο δικό του, ένα αγροτικό με καρότσα. Προφανώς ήταν ντόπιος. Ξεκινήσαμε και κατευθυνθήκαμε προς το βουνό… Η Θάλεια δε μιλούσε πολύ. Της χάιδεψα το πόδι, ανεβαίνοντας συνεχώς και πιο ψηλά… Η Θάλεια ήταν αναμμένη και ανταποκρινόταν στα χάδια μου. Όταν έφτασε στο τέλος του ποδιού της χούφτωσα το μουνί και ανακάλυψα ότι δεν φορούσε βρακί…έμεινα άναυδος!!

«ΜΟΥ ΤΟ ΖΗΤΗΣΕ!!! ΣΤΗΝ ΤΟΥΑΛΕΤΑ»

«ΚΑΛΑ, ΕΤΣΙ ΑΠΛΩΣ ΣΤΟ ΖΗΤΗΣΕ?» είπα

«ΜΕ ΧΟΥΦΤΩΣΕ, ΚΑΛΕ ΜΟΥ.. ΜΕ ΠΛΗΣΙΑΣΕ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΜΟΥ ΣΗΚΩΣΕ ΤΟ ΦΟΡΕΜΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΧΟΥΦΤΩΣΕ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΜΟΥ…. ΤΟ ΑΛΛΟ ΧΕΡΙ ΤΟ ΕΒΑΛΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΦΟΡΕΜΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΧΟΥΦΤΩΣΕ ΤΑ ΒΥΖΙΑ ΜΟΥ – ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΕΙ ΤΙΠΟΤΑ…»

«ΚΙ ΕΣΥ ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ?»

«ΤΙΠΟΤΑ… ΤΟΝ ΑΦΗΣΑ!!! ΤΟ ΗΘΕΛΑ!!! ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΣΤΗΣΑ ΛΙΓΟ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΩ ΣΤΟ ΧΟΥΦΤΩΜΑ…»

«ΕΙΣΑΙ ΠΟΥΤΑΝΑ! ΚΑΛΑ, ΔΕ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ ΛΙΓΟ!!!! ΕΤΣΙ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ!!! ΚΑΙ ΜΕΤΑ?»

«ΜΕΤΑ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΤΟ ΒΡΑΚΙ ΜΟΥ…»

“ΠΩΣ?”

“ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΤΟ ΒΡΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΤΟ ΔΩΣΩ!!! ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΜΕ “ΜΥΡΙΣΕΙ”, ΕΙΠΕ…”

«ΚΑΙ ΤΙ ΤΟΥ ΕΙΠΕΣ?»

«ΤΙΠΟΤΑ. ΤΟ ΕΒΓΑΛΑ ΕΠΙ ΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΟ ΈΔΩΣΑ…»

«ΜΕΤΑ?»

«ΠΗΡΕ ΤΟ ΒΡΑΚΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΙ ΕΦΕΡΕ ΣΤΗ ΜΥΤΗ ΤΟΥ… ΤΟ ΜΥΡΙΣΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΕ ΚΟΙΤΑΞΕ… ΜΕ ΕΒΑΛΕ ΝΑ ΣΤΗΘΩ ΛΙΓΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ, ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΤΟ ΝΙΠΤΗΡΑ ΚΑΙ ΣΗΚΩΣΕ ΤΟ ΦΟΡΕΜΑ… ΜΟΥ ΕΒΑΛΕ ΧΕΡΙ ΣΤΟ ΜΟΥΝΙ ΜΟΥ.. ΤΟΥ ΑΡΕΣΕ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΞΥΡΙΣΜΕΝΟ!!! ΜΕ ΕΙΠΕ «ΠΟΥΤΑΝΑΚΙ».. ΜΟΥ ΤΟ ΕΤΡΙΨΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΒΑΛΕ ΔΑΚΤΥΛΟ ΣΤΗ ΣΧΙΣΜΗ… ΜΕΤΑ ΠΗΡΕ ΤΑ ΥΓΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟ ΔΑΚΤΥΛΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΕΦΕΡΕ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΜΟΥ… ΤΟ ΕΓΛΕΙΨΑ… ΜΕΤΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΓΑΜΗΣΕΙ…»

“ΕΤΣΙ ΣΤΑ ΙΣΙΑ??”

“ΝΑΙ… ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ… ΤΙ “ΣΤΑ ΙΣΙΑ”… ΕΔΩ ΚΟΝΤΕΨΕ ΝΑ ΜΕ ΓΑΜΗΣΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΟΥΑΛΕΤΑ…”

«ΚΑΙ ΤΙ ΤΟΥ ΕΙΠΕΣ, ΠΑΛΙΟΠΟΥΤΑΝΑ?»

«ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΕΝΤΑΞΕΙ ΑΛΛΑ ΟΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ…»

«ΚΑΙ ΤΙ ΕΙΠΕ?»

«ΕΙΠΕ ΕΝΤΑΞΕΙ, ΕΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ΝΑ ΞΕΣΚΙΖΟΥΝ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΟΥΛΑ ΤΟΥ…»

“ΕΤΣΙ ΕΙΠΕ?”

“ΝΑΙ…ΚΟΙΤΑ, ΕΚΑΝΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕΣ… ΜΗΝ ΜΕ ΒΡΙΖΕΙΣ, ΛΟΙΠΟΝ… ΠΟΥΤΑΝΑ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΓΙΝΩ? ΑΥΤΟ ΕΚΑΝΑ… ”

«ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ, ΚΑΤΕΡΙΝΑ!»

«ΝΑΙ… ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΕΣΥ ΤΟ ΕΠΙΔΙΩΚΕΣ.. ΕΓΩ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΦΟΒΑΜΑΙ, ΛΙΓΟ… ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ… ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΩ ΜΕ ΑΥΤΌΝ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ… ΕΣΥ ΜΕ ΕΒΑΛΕΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ… ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΝΑΣ ΑΥΤΟ!!! ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΜΟΝΗ ΜΟΥ… ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΧΙ ΕΤΣΙ… ΕΣΥ ΜΕ ΕΠΡΗΖΕΣ ΝΑ ΠΑΩ ΜΕ ΑΛΛΟΝ, ΝΑ ΠΑΩ ΜΕ ΑΛΛΟΝ!!!! ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΝΝΟΟΥΣΕΣ… ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΣΕ ΡΩΤΟΥΣΑ… ΤΟ ΕΝΝΟΕΙΣ? ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΩ? ΕΣΥ ΕΠΕΜΕΝΕΣ… ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ, ΓΙΑ ΧΑΤΙΡΙ ΣΟΥ… »

“ΕΝΤΑΞΕΙ, ΚΑΛΗ ΜΟΥ… ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ!!! ΤΡΟΜΕΡΑ ΠΟΛΥ… ΚΑΙ ΤΟ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΜΠΡΟΣΤΑ Μ΄ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ… ΕΑΝ ΔΕΝ ΓΙΝΟΤΑΝ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΗΜΟΥΝ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ, ΘΑ ΜΟΥ ΕΣΤΡΙΒΕ… ΑΣΕ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΗΣΥΧΟΥΣΑ!!!! ΑΛΛΑ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΟΤΙ ΠΗΓΕΣ ΝΑ ΠΗΔΗΧΤΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ…”

“ΚΟΙΤΑ… ΦΟΒΑΜΑΙ ΑΡΚΕΤΑ!!! ΚΑΙ, ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΩ ΝΑ ΓΑΜΗΘΩ ΜΕ ΕΝΑΝ ΑΓΝΩΣΤΟ!!! ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ, ΣΤ’ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΠΟΥΤΑΝΑ, ΑΣΕ ΠΟΥ ΑΥΤΟ ΠΑΡΙΣΤΑΝΩ, ΓΙΑ ΣΕΝΑ… ΟΜΩΣ ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΕΙΣ…ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΣΕΣ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ!!!!”

Λέγοντας αυτά ένιωσα τη ζήλια να ξεσπάει, μέσα μου αλλά κατάλαβα ότι εγώ το είχα προκαλέσει όλο αυτό… Και με τη σκέψη ότι σε λίγα λεπτά θα έβλεπα τη γυναίκα μου να πηδιέται με έναν άλλο άντρα, με έναν άγνωστο, τρελαινόμουνα.

Μετά από λίγη ώρα φτάσαμε σε ένα ερημικό μέρος και ο τύπος σταμάτησε. Κατέβηκε κάτω και κατεβήκαμε κι εμείς. Η καρδιά μου πήγαινε να σπάσει…. Ο τύπος είχε αφήσει τα φώτα του αυτοκινήτου αναμμένα, προφανώς για να υπάρχει φως. Το μέρος ήταν εντελώς απομονωμένο και δεν υπήρχε περίπτωση να μας δει κανείς, από ότι καταλάβαινα. Ο τύπος πλησίασε και με ρώτησε αν είμαστε εντάξει… Του έκανα «ναι». Πλησίασε κι άλλο την Θάλεια και την αγκάλιασε… Δεν πίστευα αυτό που έβλεπα… Δεν περίμενε καθόλου!!! Κατευθείαν στο ψητό!!! Θα την πηδούσε μπροστά στα μάτια μου.. Την γύρισε και της μετακίνησε τις τιράντες του φορέματός της ώστε να το βγάλει.. Το φόρεμα έπεσε μονομιάς στο χώμα, αφήνοντας την Θάλεια ολόγυμνη μπροστά μας… Ήταν πανέμορφη!!!! Της ζήτησε να βγάλει και τα παπούτσια της και αυτή το έκανε…Ήταν πλέον εντελώς γυμνή!!! Μετά της χούφτωσε τα βυζιά και το μουνί της…

«ΩΡΑΙΑ ΓΚΟΜΕΝΑ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΟΥ, ΜΕΓΑΛΕ… ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΑΦΗΝΕΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΠΗΔΟΥΝ ΑΛΛΟΙ?»

Εγώ δεν απάντησα. Η Θάλεια είχε αφεθεί στο χούφτωμα του τύπου και σε λίγο σήκωσε τα χέρια της ψηλά, ώστε να τον διευκολύνει… Είχα ανάψει πολύ!!! Το έκανε άραγε από διέγερση ή για να με ευχαριστήσει… δεν πρέπει να ένιωθε και πολύ άνετα!!!! Ο τύπος συνέχιζε να τη χουφτώνει άγρια… Απίστευτο μου φαινόταν!!!

Ξαφνικά από τους θάμνους πετάχτηκαν τρεις τύποι!!!! Μέσα στο σκοτάδι αναγνώρισα τον έναν που καθόταν μαζί με τον τύπο στο μαγαζί… Η Θάλεια, τρομαγμένη, πήγε να φύγει αλλά ο τύπος την κράτησε γερά… Οι τρεις καινούργιοι, οι οποίοι προφανώς μας είχαν ακολουθήσει κατόπιν συνεννόησης, ήρθαν καταπάνω μου. Εγώ ήμουν παγωμένος από τη σαστιμάρα και δεν μπόρεσα καν να αντιδράσω…Με οδήγησαν με το ζόρι σε ένα χαμηλό δέντρο και μου σταθώ εκεί… Στη συνέχεια μου είπαν να γδυθώ… έφερα λίγες αντιρρήσεις αλλά μου είπαν να το κάνω χωρίς πολλά λόγια… Έβγαλα τα ρούχα μου και έμεινα με το σώβρακο. Μου είπαν να το βγάλω κι αυτό…Η Θάλεια διαμαρτυρόταν έντονα αλλά ο τύπος την κρατούσα γερά και της έλεγε να σκάσει… Την αγκάλιαζε από πίσω και της έπιανε τα βυζιά, ζουλώντας τα!!!!

Τα πράγματα είχαν πάρει μία άλλη, πολύ πιο δυσάρεστη τροπή. Όλα έγιναν τόσο ξαφνικά που εγώ δεν μπόρεσα να φέρω σημαντικές αντιστάσεις. Σε λίγο με βάλανε να σταθώ, ολόγυμνος, στο δέντρο και με δέσανε με ένα χοντρό σκοινί που βγάλανε από το αυτοκίνητο. Αφού με δέσανε απομακρύνθηκαν από εμένα και κατευθύνθηκαν προς τη γυναίκα μου. Είχα καταλάβει τι παιζόταν: Θα την πηδούσαν όλοι μαζί… Αυτό ήταν το κόλπο!!!! Κι εμείς πέσαμε σαν ηλίθιοι στην παγίδα… Φοβόμουνα πολύ για το τι θα επακολουθούσε αλλά, μέσα μου, αισθανόμουνα μία υπερδιέγερση…

Συνέχεια της ιστορίας…

**********

Αν σας άρεσε η ιστορία, γράψτε ένα ευχαριστώ, ώστε να ξέρω αν υπάρχει λόγος να συνεχίσω το blog

10 Comments

  1. μαλακια

  2. Ευχαριστώ

  3. Δεν με έπεισες οτι είναι αλήθεια!

  4. Συνέχισε πάντως καλά γράφεις!

  5. Δεν είναι δικό μου το κείμενο παιδιά και ο φίλος που το έγραψε, δε διευκρίνισε, αν είναι αλήθεια. Ίσως να έχει μια δόση υπερβολής … ποιος ξέρει;

  6. δεν είναι αλήθεια!!!!!

  7. Ακολουθεί σε λίγο η συνέχεια της ιστορίας.

  8. ευχαριστώ

  9. Ωχχ Θάλεια, ή Κατερίνα, ή όπως άλλιως σε λένε κορίτσι μου… μμμμμμ… μωρό μου, μμμ….

  10. ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ…
    ΘΑ ΑΠΟΦΥΓΩ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΤΗ ΝΙΣΥΡΟ……
    ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ….
    ΤΕΡΜΑ ΑΠΟΜΩΝΟΜΕΝΑ ΝΗΣΙΑ….
    ΤΕΡΜΑ ΜΠΑΡΑΚΙΑ ΜΕ ΜΥΣΤΗΡΙΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ…
    ΤΕΡΜΑ STRINGAKIA ΓΙΑ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ…..ΚΥΡΙΟΙ ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ….🙂
    ΤΕΡΜΑ Η – Ν Ι Σ Υ Ρ Ο Σ – ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΡΤΗ.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

