[2/4] Βιασμός στις διακοπές [Παρτούζα, Σ/Μ]

Συνέχεια από το προηγούμενο … Βιασμός στις διακοπές [1]

Είχα καταλάβει τι παιζόταν: Θα την πηδούσαν όλοι μαζί… Αυτό ήταν το κόλπο!!!! Κι εμείς πέσαμε σαν ηλίθιοι στην παγίδα… Φοβόμουνα πολύ για το τι θα επακολουθούσε αλλά, μέσα μου, αισθανόμουνα μία υπερδιέγερση… 

Όταν πλησίασαν την Θάλεια και οι άλλοι τρεις άρχισαν όλοι μαζί να την χουφτώνουν άγρια στα βυζιά, στον κώλο της, στο μουνί της και την βρίζανε χυδαία. Ήταν φανερό ότι θα την βίαζαν!!!! Η Θάλεια φώναζε και τους παρακαλούσε να σταματήσουν αλλά αυτοί τίποτα!!! Αφού την χουφτώσανε για αρκετή ώρα, κατεβάσανε τα παντελόνια τους και βγάλανε έξω τους πούτσους τους. Τους πούτσους που θα ξεσκίζανε τη γυναίκα μου… Η Θάλεια φώναζε και εκλιπαρούσε αλλά ήταν άσκοπο. Προφανώς διάλεξαν ένα μέρος τόσο απομονωμένο που δεν υπήρχε περίπτωση να μας ακούσει κανείς… Της είπανε να σκάσει, να γονατίσει και να τους πάρει τσιμπούκι και τους τέσσερις…. Η Θάλεια αρνήθηκε αλλά την ανάγκασαν να γονατίσει και της έδωσαν δύο χαστούκια… Η γυναίκα μου αναγκάστηκε να υποκύψει… Πήρε τον πούτσο του ενός και τον έβαλε στο στόμα της. Οι υπόλοιποι της εμβολίζανε τα μάγουλα και το κεφάλι της με τους ελεύθερους πούτσους τους. Σε λίγο τραβήχτηκε αυτός που του έπαιρνε πίπα και μπήκε ένας άλλος. Η Θάλεια ροφούσε, χωρίς να μπορεί να κάνει τίποτα.

Όλα αυτά συνέβαιναν σε απόσταση 5 μέτρων από το σημείο που ήμουν δεμένος και τα έβλεπα πεντακάθαρα… Φοβόμουνα για το τι θα ακολουθήσει αλλά είχα αρχίσει να ανάβω με το θέαμα της ολόγυμνης γυναίκας μου που τσιμπούκλωνε τέσσερις άγνωστους άντρες, και μάλιστα με το ζόρι… Καθώς τους έπαιρνε πίπα, οι τέσσερις άντρες της τραβούσαν, δυνατά, τα βυζιά και τα μαλλιά της. Με τα πόδια τους ακουμπούσαν τον γυμνό της κώλο, που ήταν τεντωμένος, έτσι γονατισμένη που ήταν και τον ξυρισμένο μουνάκι της, που τους έκανε πολύ εντύπωση… Τους τσιμπούκλωνε εναλλάξ, προσπαθώντας να πάρει ανάσα από τους τέσσερις πούτσους που είχε μπροστά της… Από το άγχος του πηδήματος με έναν άγνωστο η καημένη η Θάλεια βρέθηκε να ρουφάει, με τη βία, τέσσερις πούτσους…

Αφού τους πήρε πίπες για αρκετή ώρα, ο ένας πήγε στο αυτοκίνητο και έφερε ένα στρώμα. Ξαπλώσανε εκεί τη γυναίκα μου και πέσανε πάνω της. Ο τύπος από το μαγαζί σήκωσε τα πόδια της ψηλά και ξάπλωσε από πίσω της. Η Θάλεια αντιστεκόταν αλλά με δύο σκαμπίλια υπάκουσε αμέσως… Την είδα ότι έκλαιγε…

«ΘΑ ΣΟΥ ΞΕΣΚΙΣΩ ΕΓΩ ΠΡΩΤΟΣ ΤΗΝ ΚΩΛΑΡΑ ΣΟΥ, ΒΡΩΜΟΠΟΥΤΑΝΟ!!! ΘΑ ΣΕ ΚΑΝΩ ΝΑ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΠΩΣ ΚΑΘΟΝΤΑΙ, ΠΟΡΝΗ ΑΝΕΛΕΗΤΗ…ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΝ ΑΝΤΡΟΥΛΗ ΣΟΥ ΘΑ ΣΕ ΞΕΣΚΙΣΟΥΜΕ. ΘΑ ΣΕ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΡΥΠΗΤΗΡΙ… ΘΑ ΦΑΣ ΤΕΤΟΙΟΝ ΠΟΥΤΣΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΠΟΤΕ, ΚΑΡΙΟΛΑ… ΚΑΙ Ο ΑΝΙΚΑΝΟΣ Ο ΑΝΤΡΑΣ ΘΑ ΣΕ ΒΛΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΤΡΩΣ ΑΛΥΠΗΤΑ, ΠΟΡΝΗ… ΠΟΥ ΜΟΥ ΗΘΕΛΕΣ ΓΑΜΗΣΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΣΟΥ… ΑΧΟΡΤΑΓΗ ΠΟΥΤΑΝΑ!!! ΤΑ ΘΕΛΕΙ Ο ΚΩΛΟΣ ΣΟΥ!!! ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΤΥΣΙΜΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕΣ… ΠΗΓΕΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΓΚΟΜΕΝΟ!!! ΑΛΛΑ ΒΡΗΚΕΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ… ΘΑ ΣΕ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ, ΠΟΡΝΙΔΙΟ!!!»

Στη συνέχεια της έβαλε τον τεράστιο πούτσο του, με τη μία, στην κωλοτρυπίδα της…. Η Θάλεια ούρλιαξε από πόνο… Άρχισε να την γαμάει αργά και δυνατά, ενώ ταυτόχρονα την έβριζε συνεχώς… Σε λίγο ξάπλωσε από μπροστά της ένας άλλος και της τον έχωσε στο μουνί της. Η Θάλεια, όχι μόνο γαμιότανε με ένα άλλον, άγνωστο άντρα αλλά με δύο και τρεις και τέσσερις. Σε λίγη ώρα οι δύο γαμιάδες της γυναίκας μου είχαν συγχρονιστεί και την γαμούσαν συντονισμένα. Η Θάλεια δε φώναζε πια… Είτε γιατί είχε καταλάβει ότι δεν είχε κανένα νόημα είτε γιατί είχε αρχίσει να της αρέσει??? Μετά από λίγο, ενώ το γαμήσι συνεχιζόταν σε αμείωτο ρυθμό ο τρίτος γονάτισε στον λαιμό της και της τον έχωσε στο στόμα. Η γυναίκα μου τον έτρωγε από τρεις τρύπες.

Ένιωσα να ανάβω απότομα… Ο πούτσος μου άρχισε να τεντώνεται μπροστά στο θέαμα που αντίκριζα… και η Θάλεια πάντως δεν έδειχνε να αντιστέκεται πολύ δυνατά, πλέον… Ο τέταρτος βιαστής της γονάτισε δίπλα της και άρπαξε το χέρι της, κατευθύνοντάς το στον πούτσο του Την ανάγκασε να τον χουφτώσει και να αρχίσει να του την παίζει…. Η Θάλεια το έκανε χωρίς καμία αντίσταση… Ήταν φανερό ότι είχε συνεπαρθεί από το τρομερό γαμήσι που έτρωγε!!!! Παρατηρώντας την έβλεπα πια την γνώριμη φάτσα που έπαιρνε όταν γινόταν εκτός εαυτού στο γαμήσι… Την έβλεπα να το απολαμβάνει κυριολεκτικά!!! Τρεις άντρες την ξεσκίζανε αλύπητα και τον τέταρτο του τραβούσε μαλακία…Ο πούτσος μου ήταν κάγκελο!!! Το θέαμα ήταν τρομερό αν και η κατάστασή μας με ανησυχούσε πολύ ακόμη…

Ο ένας μετά τον άλλο έχυναν μέσα της και ο τέταρτος στα βυζιά της… Έτσι, καταχυμένη, την άφησαν να πάρει μία ανάσα… Μετά σηκώθηκαν και την τράβηξαν προς το αυτοκίνητο… Την έριξαν μπρούμυτα στο καπό, με τον κώλο της στημένο ψηλά… Ο τύπος από το μαγαζί την πλησίασε με τον πούτσο ορθωμένο και άρχισε να της ρίχνει χαστούκια στον πισινό της… Στον πανέμορφο πισινό της που ήταν τέλεια στημένος, έτοιμος για πάρσιμο…Η Θάλεια μούγκριζε από τον πόνο αλλά δεν προσπαθούσε να φύγει… Είχε απλωμένα πάνω στο καπό τα χέρια της και τιναζόταν με το κάθε χτύπημα στον πισινό της…

«ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ, ΠΟΡΝΗ?» της είπε ο τύπος.

“…”

“ΛΕΓΕ, ΠΟΡΝΙΔΙΟ… ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ?? ΛΕΓΕ!!!! ΠΕΣΤΟ, ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΕ ΣΑΠΙΣΩ ΣΤΟ ΞΥΛΟ, ΒΡΩΜΟΜΟΥΝΟ!!!”

«ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕ ΓΑΜΗΣΕΤΕ ΚΙ ΑΛΛΟ!!! ΝΑ ΜΕ ΞΕΣΚΙΣΕΤΕ…»

«ΤΟ ΘΕΣ, ΕΕΕ?»

«ΝΑΙ, ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΜΕ ΓΑΜΗΣΕΤΕ ΟΛΟΙ… ΠΑΡΤΕ ΜΕ!!! ΞΕΣΚΙΣΤΕ ΜΕ… ΕΛΑΤΕ, ΤΟ ΘΕΛΩ!!!»

“ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΕΙΣ, ΚΑΡΙΟΛΑ!!! ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΕΙΣ…ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΝ ΜΑΛΑΚΑ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΣΟΥ… ΝΑ ΣΕ ΑΚΟΥΣΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΑΣ ΝΑ ΣΕ ΓΑΜΗΣΟΥΜΕ!!! ΝΑ ΔΕΙ ΤΙ ΠΟΥΤΑΝΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΕ!!! ΠΑΡΑΚΑΛΑ, ΓΑΜΙΟΛΑ!!!”

“ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ… ΠΗΔΗΞΤΕ ΜΕ!!! ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΜΕ ΓΑΜΗΣΕΤΕ ΚΙ ΑΛΛΟ!!! ΧΩΣΤΕ ΜΟΥ ΤΟΥΣ ΠΟΥΤΣΟΥΣ ΣΑΣ!!! ΧΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΜΕΣΑ ΜΟΥ… ΞΕΣΚΙΣΤΕ ΜΕ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ… ΕΙΜΑΙ ΔΙΚΙΑ ΣΑΣ!!! ΟΛΟΔΙΚΙΑ ΣΑΣ… ΓΑΜΗΣΤΕ ΜΕ!!! ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ… ΤΟ ΘΕΛΩ!!!! ΓΑΜΗΣΤΕ ΜΕ ΚΙ ΑΛΛΟ!!! ΣΚΙΣΤΕ ΜΕ!!! ΜΗΝ ΜΕ ΛΥΠΑΣΤΕ!!!! ΕΛΑΤΕ!!!!”

“ΤΙ ΕΙΣΑΙ, ΜΩΡΗ?”

“ΕΙΜΑΙ ΠΟΥΤΑΝΑ… ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΥΤΑΝΑ!!! ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ!!! ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΘΕΛΩ… ΓΑΜΗΣΤΕ ΜΕ, ΑΝΤΕ!!! ΧΩΣΤΕ ΜΟΥ ΕΝΑΝ ΠΟΥΤΣΟ ΑΠΟ ΠΙΣΩ… ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ!!!”

Στη συνέχεια την γαμήσανε ο ένας μετά τον άλλον από το μουνί και από τον κώλο, εναλλάξ. Της τον χώνανε από πίσω, την γαμούσανε για λίγο και μετά της το βάζανε από μπροστά… Ύστερα αλλάζανε!!! Η Θάλεια το απολάμβανε, όσο ποτέ… Βρισκόταν εκτός εαυτού πια… Την γαμούσανε αλύπητα, σκληρά στο μουνί της και στον κώλο της. Την βρίζανε συνεχώς και αυτή ζητούσε κι άλλο… Εγώ ήθελα να λυθώ και να συμμετάσχω κι εγώ στο γαμήσι – δεν άντεχα άλλο. Η γυναίκα μου πλέον είχε χάσει όλες τις αναστολές της και συμμετείχε ενεργά στο γαμήσι της… Δεν ήταν πια βιασμός!!!! Η Θάλεια γαμιόταν με τη θέλησή της… Τρομερό θέαμα!!!! Αλλά ταυτόχρονα ένιωθα και το τσίμπημα της ζήλιας…

Αφού χύσανε και οι τέσσερις, την άφησαν πάνω στο καπό του αυτοκινήτου, στημένη και αυτή δεν κουνήθηκε καν, για να καλυφθεί να αλλάξει στάση. Έμεινε με τον κώλο της στημένο ,όπως ήταν κατά τη διάρκεια του πολλαπλού πηδήματός της.  Αυτοί πλησιάσανε σε μένα.. Με λύσανε και, έτσι ολόγυμνο, με τράβηξαν προς το στρώμα… Δεν αντιστεκόμουνα καθόλου…Με ξαπλώσανε ανάσκελα στο στρώμα και φέρανε την Θάλεια.

«ΔΕΣ ΤΟΝ ΑΝΤΡΟΥΛΗ ΣΟΥ… ΔΕΣ ΤΟΝ ΠΟΥΤΣΑΚΟ ΤΟΥ!! ΕΙΔΕΣ ΣΗΚΩΜΑΡΕΣ!!! ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΦΑΝΤΑΖΟΣΟΥΝ, ΕΕΕ? ΑΝΑΨΕ Ο ΠΟΥΣΤΗΣ ΜΕ ΤΟ ΓΑΜΗΣΙ ΠΟΥ ΕΦΑΓΕΣ!!!! ΔΕΣ ΤΟΝ!!!! ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΟΥ ΣΕ ΒΙΑΖΑΝΕ… ΑΥΤΟΣ ΤΟ ΧΑΒΑ ΤΟΥ… ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ…»

Ντρεπόμουνα πολύ!!!! Είχαν δίκιο οι αλήτες!!! Αντί να στεναχωριέμαι που βιάζανε τη γυναίκα μου εγώ το απολάμβανα!!!! Ο πούτσος μου έδειχνε την αλήθεια!!! Η Θάλεια με κοιτούσε με ανέκφραστο πρόσωπο…

«ΑΝΤΕ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΤΡΙΤΟ ΓΥΡΟ ΤΩΡΑ…»

Ξάπλωσαν τη γυναίκα μου στο στρώμα και εμένα με σήκωσαν και με ανάγκασαν να κάτσω πάνω στα βυζιά της. Ένιωσα τα χύσια τους στον κώλο μου… Η Θάλεια με κοιτούσε με το ίδιο ανέκφραστο πρόσωπο…

«ΠΑΡΤΟΝ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ, ΠΟΥΤΑΝΑ… ΑΝΤΕ ΕΚΤΕΛΕΣΕ ΤΑ ΣΥΖΥΓΙΚΑ ΣΟΥ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ, ΚΑΡΙΟΛΟΜΟΥΝΟ… ΠΑΡΤΟΥ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΠΙΠΑ, ΤΣΟΛΑ!!!»

Με ανάγκασαν να σκύψω και να της τον βάλω στο στόμα… Η Θάλεια το έκανε χωρίς να αντισταθεί… Άρχισε να με ρουφάει με θέρμη και πάθος… Ήταν αναμμένη!!!!  Ένιωσα τρομερή ανακούφιση μέσα στο στόμα της γυναίκας μου… Η πανέμορφη γυναίκα μου που την είχαν βιάσει, την είχαν ξεσκίσει τέσσερις άντρες και τώρα μου έκανε πίπα….Με σιγανές, διστακτικές κινήσεις άρχισα να την γαμάω στο στόμα…Η Θάλεια ανταποκρίθηκε… Το ήθελε!!! Δεν ξέρω από μένα ή γενικά ήθελα πούτσο, αλλά ήταν φανερό ότι το έκανε με ευχαρίστηση… Ο πούτσος μου ήταν κάγκελο και το τσιμπούκι καταπληκτικό!!

Ένιωσα τον έναν πίσω μου αλλά δεν πρόλαβα να το σκεφτώ… Ένιωσα στον κώλο μου τον πούτσο του και κατάλαβα κατευθείαν τι θα γινόταν… Πήγα να ξεφύγω, τρομοκρατημένος αλλά με κράτησαν γερά οι άλλοι τρεις. Ακόμα και η Θάλεια μου έσφιξε τον πούτσο στο στόμα της… Για μία ελάχιστη χρονική στιγμή ο πούτσος του ακούμπησε στην κωλοτρυπίδα μου και μετά χώθηκε απότομα μέσα μου… Ο πόνος ήταν πολύ δυνατός…. Οι υπόλοιποι με κρατούσαν από το πλάι για να μην ξεφύγω… Η Θάλεια συνέχισε να με ρουφάει, ενώ ήξερα ακριβώς τι μου συνέβαινε. Με γαμούσανε!!!! Με γαμούσανε κι εμένα, οι αλήτες! Με βιάζανε κι εμένα… Μετά τη γυναίκα μου ήρθε η δική μου σειρά….Και η Γυναίκα μου συμμετείχε στο βιασμό μου… Τι φοβερή ξεφτίλα…

Ο τύπος αρχικά μπαινόβγαινε αργά μέσα μου. Μετά από λίγο άρχισε να επιταχύνει… Ο πούτσος μου, μέσα στο στόμα της Θάλειας, ήταν τεντωμένος… Πονούσα πολύ αλλά είχα αρχίσει να καταλαβαίνω τη γλύκα του να γαμιέσαι….Σε λίγο ο ρυθμός του έγινε γρήγορος και μπορούσα να τον αντέξω…Πονούσα ακόμη αλλά πλέον ήταν φανερό, μέσα μου, ότι μου άρεζε… Δεν ήθελα να το παραδεχθώ αλλά ήταν αλήθεια… Ίσως όχι το γεγονός ότι  με γαμούσε ένας άντρας αλλά το σύνολο της ξεφτίλας με διέγειρε… Με γαμούσε ένας άγνωστος άντρας, για πρώτη φορά στη ζωή μου, μπροστά σε άλλους τρεις και τη γυναίκα μου, την οποία, πριν, είχαν βιάσει, εξακολουθητικά. Και στο πήδημά μου συμμετείχε και η γυναίκα μου που μου έπαιρνε πίπα.

«ΔΕΣ ΤΟΝ ΤΩΡΑ, ΠΟΥΤΑΝΑ… ΔΕΣ ΤΟΝ ΠΩΣ ΤΟΝ ΤΡΩΕΙ… ΑΥΤΟ ΗΘΕΛΕ!!! ΓΙ’ ΑΥΤΌ ΓΟΥΣΤΑΡΕ ΝΑ ΠΗΔΙΕΣΑΙ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ… ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΜΟΥΝΑΡΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΜΟΝΟ ΑΥΤΌ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕΙ… ΗΘΕΛΕ ΚΙ ΑΥΤΟΣ!!! ΔΕΣ ΤΟΝ ΠΩΣ ΚΟΥΝΙΕΤΑΙ, Η ΠΟΥΣΤΑΡΑ!!!! ΤΟΥ ΑΡΕΣΕΙ, ΕΕΕΕ? ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΥΤΣΑΚΙ ΤΟΥ? ΕΙΝΑΙ ΚΑΓΚΕΛΟ, ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ… ΡΟΥΦΑ ΤΟΝ! ΡΟΥΦΑ ΤΟΝ ΝΑ ΧΥΣΕΙ!!! ΔΕΣ ΠΩΣ ΣΤΗΝΕΙ ΤΗΝ ΚΩΛΑΡΑ ΤΟΥ… ΤΟ ΘΕΛΕΙ!!!»

Η ντροπή μου ήταν ανείπωτη!!!! Το χειρότερο ήταν ότι τα περισσότερα που έλεγε ήταν αλήθεια… Ναι μου άρεζε!!!! Ντρεπόμουνα τρομερά αλλά μου άρεζε… Δεν το είχα σκεφτεί ποτέ μου να με γαμήσουν και ίσως λόγω του ξαφνικού να μου άρεσε κι όλα.

Με τις σκέψεις αυτές ένιωσα τον πούτσο μου να είναι έτοιμος να εκραγεί… Έχυσα απότομα στο στόμα της Θάλειας ενώ αμέσως μετά ένιωσα τον πούτσο μέσα μου να χύνει κι αυτός… Οι υπόλοιποι ζητωκραύγασαν χαρούμενοι. Ο τύπος βγήκε από μέσα μου κι εγώ από το στόμα τη Θάλειας. Έκανα να σηκωθώ αλλά το κόλπο δεν είχε τελειώσει… Ο βιασμός μου συνεχίστηκε και από τους υπόλοιπους τρεις…Σε διαφορετικές περιπτύξεις και πάντοτε με τη συμμετοχή της Θάλειας.

Τη μία φορά με ξαπλώσανε στο καπό του αυτοκινήτου με τον κώλο μου στημένο ενώ η γυναίκα ήταν δίπλα μου, με αντίστοιχη στάση. Μας πηδήξανε μαζί, τον έναν δίπλα από τον άλλον. Την Θάλεια την ξεσκίζανε από τον κώλο, «για να μη ζηλέψει».. Μας γαμούσαν για ώρα έτσι και εμείς κοιταζόμασταν στα μάτια…

«ΔΕΣ ΤΟ ΖΕΥΓΑΡΑΚΙ ΠΟΣΟ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝΕ… ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΓΑΜΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΑΣΗ, ΤΑ ΠΙΤΣΟΥΝΑΚΙΑ ΜΟΥ… ΣΤΗΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΜΕ ΤΙΣ ΚΩΛΑΡΕΣ ΤΟΥΣ ΤΟΝ ΤΡΩΝΕ ΑΠΟ ΠΙΣΩ… ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑΤΕ ΑΥΤΟ ΣΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΑΣ?? ΝΑ ΣΑΣ ΞΕΣΚΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΩΛΟΥΣ ΣΑΣ ΔΙΠΛΑ-ΔΙΠΛΑ ΔΥΟ ΠΟΥΤΣΟΙ ΒΑΡΒΑΤΟΙ??»

Χύσανε σχεδόν ταυτόχρονα μέσα μας… Μείναμε έτσι στημένοι και οι δύο, με τους κώλους μας ψηλά, στημένους από το πήδημα, ξεσχισμένους, με τα χύσια να τρέχουν από μέσα…Ένιωθα δραματικά!!! Παντελής ξεφτίλα!!!!

Μετά ξαπλώσανε τη γυναίκα μου κάτω στο στρώμα και της ανοίξανε τα πόδια και τα σηκώσανε ψηλά…Με βάλανε να σκύψω και να γλύψω τα χύσια από το μουνί της και τον κώλο της…Οι δύο κρατούσαν τα πόδια της ψηλά, αφήνοντάς την εντελώς εκτεθειμένη, ορθάνοιχτη!!! Εγώ έσκυψα και άρχισα να ρουφάω τα χύσια των γαμιάδων της…Έτσι στημένο με βίασε ο τρίτος της παρέας, που είχε τον μεγαλύτερο πούτσο. Ήταν τερατώδης!!! Με ξέσκισε κυριολεκτικά!!!! Παρόλο που με είχανε πηδήξει ήδη δύο φορές, ένιωσα σαν την πρώτη φορά… Ο κώλος μου ήταν στημένος ψηλά και ο τύπος με γαμούσε δυνατά!!! Ξεφτιλιστικά!!! Εγώ συνέχισα να καταπίνω τα ατέλειωτα χύσια που έρεαν από το μουνί και τον κώλο της Θάλειας… Ήταν ατέλειωτα!!! Από την κωλοτρυπίδα της έτρεχαν και υγροποιημένα σκατά, από το ξέσκισμα που της είχαν κάνει… Η όλη διαδικασία με άναβε πολύ!!! Ήταν κάτι που φαντασιωνόμουνα συχνά: να γλύφω ξένα χύσια από το μουνί και την κωλοτρυπίδα της γυναίκας μου μετά από ένα γαμήσι με έναν ξένο άντρα!! Φυσικά, στην φαντασίωση, δεν υπήρχε το τρομερό γαμήσι μου από έναν πούτσο, τριάντα εκατοστών, τουλάχιστον, που με εμβόλιζε ασταμάτητα…

«ΓΛΥΦΕ, ΠΑΛΙΟΑΔΕΡΦΗ!!! ΡΟΥΦΑ ΤΑ ΧΥΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΤΗΣ!!! ΣΟΥ ΤΗΝ ΚΑΝΟΝΙΣΑΝΕ ΚΑΛΑ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΟΥΛΑ ΣΟΥ, ΕΕΕΕ? ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΑΠΟΝΟ… ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΕΙΡΑ ΣΟΥ… Σ’ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΣΕ ΞΕΣΚΙΖΟΥΝ? ΦΑΙΝΕΤΑΙ, ΠΑΛΙΟΠΟΥΣΤΑ!!! ΓΛΥΨΕ ΤΩΡΑ!!!! ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΑ ΓΛΥΨΕΙ…»

Ο τύπος συνέχισε να με ξεσκίζει αλύπητα!!! Ο πούτσος μου είχε αρχίσει να σηκώνεται πάλι, από κάβλα… Η Θάλεια πρέπει να το είδε… Μου άρεζε πολύ!!!! Έγλυφα το μουνί της από τα χύσια και ένας τύπος με ξέσκιζε από πίσω, σχεδόν με άνοιγε στα δύο!!!!

Μέχρι να χύσει μέσα μου είχα καθαρίσει το μουνί και τον κώλο της Θάλειας από τα χύσια και τα σκατά που είχαν βγει από το πήδημα από πίσω… Ο τύπος έχυνε μέσα μου, τουλάχιστον, ένα δίλεπτο!!! Άπειρες ποσότητες ψωλοχύματος…. Ένιωθα τρομερά ωραία όταν με έχυνε!!!! Ο πούτσος μου κόντευε να εκραγεί από την κάβλα μου…

Ο τελευταίος, ο τύπος από το μαγαζί, με πήδηξε καθώς έπαιρνα πίπα σε έναν άλλο. Αυτός με τον τεράστιο πούτσο ξάπλωσε στο στρώμα και έπιασε το πουλί το, που ήταν ακόμα γεμάτο χύσια και σκατά από τον κώλο μου…

«ΤΩΡΑ ΠΑΡΤΟΝ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ…. ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΠΟΥΤΑΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΠΙΠΕΣ, ΜΩΡΟ ΜΟΥ… ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΕ ΤΟΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΗΔΗΜΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΄ΚΑΝΕ…»

Έσκυψα πάνω του και τον πήρα στο στόμα, δίχως να το πολυσκεφτώ… Φέρανε την Θάλεια και την αναγκάσανε να γονατίσει δίπλα μου…Της είπανε να με βοηθήσει στην πίπα γιατί δεν ήμουν συνηθισμένος ενώ αυτή ήταν εξπέρ!!!!! Η γυναίκα μου έσκυψε δίπλα μου και πλησίασε το στόμα της στον πούτσο του ξαπλωμένου… Έτσι όπως ήμασταν με τους κώλους μας στημένους, μπήκαν μέσα μας ταυτόχρονα…Κι εμείς, χωρίς να σταματήσουμε, συνεχίσαμε να γλύφουμε την τεράστια πούτσα που μας είχε ξεσκίσει πριν…. 

Τρομερή ξεφτίλα!!! Στημένοι με τον κώλο ψηλά, εγώ και η γυναίκα μου, παίρναμε πίπα σε έναν άγνωστο, ο οποίος μας είχε ξεσκίσει πριν από λίγο, ενώ ταυτόχρονα μας γαμούσαν και των δύο τον κώλο…. Ένιωθα σαΝ γκόμενα – και ήμουν μάλλον – που έπαιρνα μέρος σε παρτούζα…. Ο κώλος μου είχε ανοίξει διάπλατα, και δεν πονούσα πια καθόλου… Το γαμήσι ήταν αργό και δυνατό!! Μου άρεζε!!!! Με τον ίδιο τρόπο παίρνανε και την Θάλεια…. Την κοιτούσε καθώς έγλυφε το παπάρι μαζί μου!!!! Της άρεζε κι αυτής!!! Σε μία φάση άρχισε να φωνάζει, μην μπορώντας άλλο να συγκρατηθεί!!!!

«ΑΑΧ! ΑΑΑΑΧ ΚΙ ΑΛΛΟ!!! ΓΑΜΕ ΜΕ ΚΙ ΑΛΛΟ!!! ΧΩΣΤΟΝ ΜΟΥ ΒΑΘΙΑ!!! ΞΕΣΚΙΣΕ ΜΕ !!!! ΑΑΑΣ!!! ΑΑΑΑΑΧ ΔΙΕΛΥΣΕ ΜΕ!!! ΚΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΩ!!! ΜΕ ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ!!!! ΚΙ ΑΛΛΟ!!! ΞΕΣΚΙΣΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΔΕΡΦΗ… ΓΑΜΗΣΤΕ ΤΗΝ… ΤΗΝ ΠΑΛΙΟΑΔΕΡΦΗ… ΓΑΜΗΣΤΕ ΜΑΣ ΜΑΖΙ…»

Τότε κι εγώ, που συγκρατιόμουνα να μην το δείξω, άρχισα να αναστενάζω… Μου άρεζε και μάλιστα πολύ!!!! Δεν έλεγα τίποτα αλλά μούγκριζα από ευχαρίστηση….

«ΡΕ ΤΙΣ ΚΑΥΛΩΜΕΝΕΣ ΤΙΣ ΓΚΟΜΕΝΕΣ!!! ΚΟΙΤΑ ΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ!!!! ΚΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΟΥΝ ΡΕ!!!»

Σε αυτό το σημείο της ξεφτίλας, καθώς πλησίαζε η Θάλεια το στόμα της στον πούτσο που ρουφούσαμε, εντελώς απροκάλυπτα, την φίλησα στο στόμα!!!!! Με το στόμα μου γεμάτο χύσια, σκατά και το πούτσο του άλλου άρχισα να την φιλάω… Η γυναίκα μου ανταποκρίθηκε κι αυτή!!!! Φιλιόμασταν με τον πούτσο του άλλου ανάμεσά μας!!!!! Φιλιόμασταν και ρουφούσαμε πότε – πότε και το παπάρι του γαμιά μας…. Η απόλυτη ξεφτίλα!!!! Δεν μπορούσε κανένας πλέον να ισχυριστεί, στη συνέχεια, ότι επρόκειτο για βιασμό και ότι αναγκαστήκαμε!!! Σίγουρα αναγκαστήκαμε αλλά μας άρεσε!!!!

Όταν χύσανε μέσα μας εμείς συνεχίσαμε την πίπα και το φιλί μας… Έως ότου ο τύπος έχυσε στα στόματά μας… Μετά σηκωθήκαμε αποκαμωμένοι, καταχυμένοι, βρώμικοι και ολόγυμνοι… Αυτοί μας είπανε:

«ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ… ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΗΣΑΣΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΙ… ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΠΟΥΤΑΝΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ…ΛΟΙΠΟΝ, ΑΦΟΥ ΣΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΚΟΛΠΑ ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ: ΘΑ ΦΥΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΟΛΑ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΣΑΣ… ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΤΕ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΞΕΒΡΑΚΩΤΟΙ ΚΑΙ ΞΕΣΚΙΣΜΕΝΟΙ… ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΑΝ ΝΑ ΣΑΣ ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΟ ΓΥΡΟ, ΑΥΡΙΟ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΔΕ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ… ΜΑΣ ΑΡΚΕΙ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ, ΑΝ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΘΕΛΑΤΕ ΚΙ ΑΛΛΟ, ΑΧΟΡΤΑΓΕΣ !!!! ΑΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΑΥΡΙΟ ΒΡΑΔΥ… ΕΛΑΤΕ…»

Συνέχεια της ιστορίας …

**********

Αν σας άρεσε η ιστορία, γράψτε ένα ευχαριστώ, ώστε να ξέρω αν υπάρχει λόγος να συνεχίσω το blog

7 Comments

  1. Που είναι η συνέχεια? Μη μας αφήνετε στην μέση.

  2. Ευχαριστω !!!!!!!!!!

  3. grapse rpitelous tin sinexia

    efxaristo

  4. sketh kavla

  5. gamato

  6. ti na po apoliti kseftila ego i tha tous kathariza ena ena ta kargiolia h tha efevga aktos xoras

  7. Fovero story kai akros kavlwtiko…synexise na mas ftiaxneis!!ty


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

