[3/4] Βιασμός στις διακοπές [Παρτούζα, Σ/Μ]

Συνέχεια από το προηγούμενο … Βιασμός στις διακοπές [2] 

Όταν χύσανε μέσα μας εμείς συνεχίσαμε την πίπα και το φιλί μας… Έως ότου ο τύπος έχυσε στα στόματά μας… Μετά σηκωθήκαμε αποκαμωμένοι, καταχυμένοι, βρώμικοι και ολόγυμνοι… Αυτοί μας είπανε:

«ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ… ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΗΣΑΣΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΙ… ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΠΟΥΤΑΝΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ…ΛΟΙΠΟΝ, ΑΦΟΥ ΣΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΚΟΛΠΑ ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ: ΘΑ ΦΥΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΟΛΑ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΣΑΣ… ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΤΕ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΞΕΒΡΑΚΩΤΟΙ ΚΑΙ ΞΕΣΚΙΣΜΕΝΟΙ… ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΑΝ ΝΑ ΣΑΣ ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΟ ΓΥΡΟ, ΑΥΡΙΟ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΔΕ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ… ΜΑΣ ΑΡΚΕΙ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ, ΑΝ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΘΕΛΑΤΕ ΚΙ ΑΛΛΟ, ΑΧΟΡΤΑΓΕΣ !!!! ΑΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΑΥΡΙΟ ΒΡΑΔΥ… ΕΛΑΤΕ…»

Μπήκανε στο αυτοκίνητό τους και φύγανε!!!! Μείναμε ολόγυμνοι, αφού μα είχαν πάρει όλα τα ρούχα και τα παπούτσια και κοιταζόμασταν… Για πολύ ώρα κανείς δεν μίλησε… Μετά μπήκαμε στο αυτοκίνητο και ξεκινήσαμε για το ξενοδοχείο, εντελώς γυμνοί. Πρώτος μίλησα εγώ!

«ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ!!! Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΠΙΜΟΝΗ ΦΤΑΙΕΙ ΠΟΥ ΜΠΛΕΞΑΜΕ ΈΤΣΙ!!!»

«ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ???» ψέλλισε μόνο η Θάλεια.

«ΑΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ… ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ…» είπα χαμένος.

«ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ?» επανέλαβε.

«ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΠΩ…»

«ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΑΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΥ ΜΕ ΠΗΔΗΞΑΝ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΑΝΤΡΕΣ ΑΓΝΩΣΤΟΙ, ΠΟΥ ΜΕ ΞΕΣΚΙΣΑΝ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ, ΠΟΥ ΜΕ ΞΕΦΤΕΛΙΣΑΝ, ΠΟΥ ΜΕ ΑΝΑΓΚΑΣΑΝ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΕΚΑΜΝΑ…»

«….ΔΕΝ ΞΕΡΩ…»

«ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ!!!!! ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ!!! ΝΙΩΘΩ ΣΑΝ ΝΑ ΜΕ ΓΑΜΗΣΑΝ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ!!!! ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΓΑΜΗΣΙ!!!! ΝΑΙ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ!!! ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΟΤΙ ΣΕ ΠΗΔΗΞΑΝ ΚΙ ΕΣΕΝΑ!!!! ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑΝ ΔΙΚΙΟ… ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΑΝ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΛΥΣΣΑΞΕΙ ΝΑ ΠΗΔΗΧΘΩ ΜΕ ΑΛΛΟΝ… Η ΜΑΓΚΙΑ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ!!!! ΣΤΟ ΚΑΤΩ – ΚΑΤΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΑΝΕ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΓΕΥΤΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ!!!! ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΥ ΣΕ ΠΗΔΗΞΑΝ… ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΗΔΟΥΣΑΝ ΜΑΖΙ… ΑΝΑΨΑ ΜΕ ΑΥΤΟ!!!! ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΕΡΕΘΙΣΤΙΚΟ ΝΑ ΜΕ ΞΕΣΚΙΖΟΥΝ ΔΙΠΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΜΟΥ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΥΠΑΙΤΙΟΣ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ…ΑΛΛΑ ΔΕ ΣΟΥ ΤΑ ΛΕΩ ΜΕ ΚΑΚΙΑ!!! ΑΛΗΘΕΙΑ!!! ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΣΕΞ!! ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΙΣΩΓΥΡΙΣΜΑ, ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΕΙΧΑ ΠΕΙ…. ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΕΤΣΙ ΘΑ ΓΑΜΙΕΜΑΙ….ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΣΕΝΑ ΠΑΡΕΑ, ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΣΟΥ ΡΟΛΟ…»

«….»

«ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΘΑ ΠΑΜΕ!!!! ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ!!! ΔΕ ΒΛΕΠΩ ΤΗΝ ΩΡΑ!!!»

Δεν είπα τίποτα.. Τι μπορούσα άλλωστε να πω? Γυρίσαμε στο ξενοδοχείο και κοιμηθήκαμε έτσι όπως ήμασταν…Ξυπνήσαμε το απόγευμα και, αφού συνήλθαμε λίγο ξαπλωμένοι ακόμη στο κρεβάτι, η Θάλεια μου ζήτησε γλυφομούνι… Πρόθυμα έσκυψα και άρχισα να τη φιλάω στο ξυρισμένο μουνάκι της…Ακόμη είχε ξεραμένα χύσια στο μουνί της και αυτό μου άρεσε…. Μου άρεσε πολύ!!! Κατευθύνθηκα και προς την κωλοτρυπίδα της, γλύφοντας με πάθος τη σχισμή του κώλου της… Κι εκεί τα πράγματα ήταν ίδια: ξεραμένα χύσια, ανακατεμένα με κόπρανα και μυρωδιές αηδιαστικές αλλά διεγερτικές!!! Μου έφεραν στο νου το χθεσινοβραδινό γαμήσι μας!!! Την φίλησα για αρκετή ώρα, νιώθοντας τον πούτσο μου να σηκώνεται. Το παράδοξο ήταν ότι ένιωθα και την κωλοτρυπίδα μου να ερεθίζεται, αποζητώντας κάτι!! Η Θάλεια τέλειωσε μέσα σε αναστεναγμούς και ουρλιαχτά…

Μετά μπήκε στο μπάνιο για να πλυθεί!!! Το νερό στο ντους ακουγόταν για αρκετή ώρα… Από το θόρυβο κατάλαβα ότι ξύρισε και το μουνί της!!! Όταν τελείωσε με φώναξε μέσα στο μπάνιο. Φορούσε τα εσώρουχά της και μου είπε να κάνω κι εγώ ντους. Πραγματικά μπήκα στη ντουζιέρα και πλύθηκα… Μετά η Θάλεια με πλησίασε και μου είπε πως θα μου ξυρίσει τα γεννητικά μου όργανα, εντελώς!!!! Έμεινα κατάπληκτος!!!

«ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΘΕΛΚΤΙΚΟΣ, ΜΩΡΑΚΙ ΜΟΥ!!!» είπε περιπαιχτικά.

Έκατσα στη μπανιέρα και άνοιξα τα πόδια μου… Μου έβαλε αφρό ξυρίσματος σε όλη την περιοχή και άρχισε να με ξυρίζει με απαλές κινήσεις… Ο πούτσος μου είχε ορθωθεί και πάλι, τόσο από το γλειφομούνι που έκανα πριν όσο και από τη διαδικασία ξυρίσματος… Παρατήρησα ότι η Θάλεια προσπαθούσε να μην με αγγίξει καθόλου στον πούτσο μου… Όταν τελείωσε το ξύρισμα στην περιοχή των γεννητικών οργάνων, μου είπε να γυρίσω για να μου περιποιηθεί και τον κώλο μου. Σε μία φάση, πέρασε από το μυαλό μου μήπως εννοούσε να μου βάλει δάκτυλο, κάτι που δε με χαλούσε καθόλου. Και μόνο αυτή η σκέψη με τρόμαξε!!! Είναι απίστευτη η μεταβολή μου… Όμως η Θάλεια είχε στο μυαλό της να ξυρίσει τον κώλο μου… Με έβαλε να στηθώ με τον κώλο μου ψηλά και μου έβαλε αφρό σε όλη τη σχισμή μου… Μετά άρχισε να ξυρίζει τις τρίχες!!! Αισθανόμουνα περίεργα! Μία γλυκιά αίσθηση και μία έντονη διέγερση με είχε καταλάβει, καθώς ένιωθα τα χέρια της να ψαχουλεύουν τη σχισμή του κώλου μου.

“ΠΑΝΤΩΣ ΣΟΥ ΤΟΝ ΑΝΟΙΞΑΝ ΠΟΛΥ, ΚΑΛΕ ΜΟΥ… ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΝΟΙΞΗ!!!” είπε χαμογελώντας.

“ΟΠΩΣ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΣΟΥ…” είπα με παρόμοιο ύφος.

“ΝΑΙ, ΟΜΩΣ ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΩΣ ΠΙΟ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ, ΤΙ ΛΕΣ?” απάντησε πιο έντονα.

“ΙΣΩΣ, ΝΑΙ, ΑΛΛΑ…”

“ΤΙ ΑΛΛΑ… ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΠΟ ΧΘΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΜΑΣ ΠΡΟΕΚΥΨΕΣ ΑΔΕΡΦΗ!!! ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΒΙΑΣΑΝΕ ΤΟΝ ΚΩΛΑΡΑΚΟ ΣΟΥ… ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ, ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ… ΗΤΑΝ ΦΑΝΕΡΟ ΟΤΙ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ!!! ΕΚΑΝΕΣ ΣΑΝ ΠΟΥΤΑΝΑ, ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΝΑ ΓΑΜΗΘΕΙ ΧΡΟΝΙΑ… ΣΕ ΞΕΣΚΙΣΑΝΕ, ΚΑΛΕ ΜΟΥ… ΣΟΥ ΤΟΝ ΚΑΝΑΝΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ!!!”

“ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ… ΝΑΙ, ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΙ ΠΕΡΑ, ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ!! ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΛΛΙΩΣ… ΟΠΩΣ ΚΙ ΕΣΥ, ΟΜΩΣ!!!”

“ΑΛΛΟ ΕΓΩ!!! ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ!!! ΕΜΕΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΜΕ ΠΗΔΑΝΕ!!! ΝΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΞΕΣΚΙΣΑΝΕ ΟΙ ΜΠΑΣΤΑΡΔΟΙ!!! ΤΕΤΟΙΟ ΓΑΜΗΣΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΚΑΝ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙ ΠΟΤΕ ΜΟΥ!!! ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΟΣ ΠΟΥΤΣΟΣ!!! ΑΝΕΛΕΗΤΟ ΠΗΔΗΜΑ!!! ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ!!! ΝΑΙ, ΕΙΧΕΣ ΔΙΚΙΟ… ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ!!! ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ!!! ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ!!!”

“ΤΟ ΗΞΕΡΑ!!! ΕΙΣΑΙ ΓΕΝΝΗΜΕΝΗ ΓΙ’ ΑΥΤΑ!!1 ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΕΠΕΜΕΝΑ!!! ΟΣΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΗΤΑΝ ΑΤΥΧΗΜΑ!!!”

“ΩΡΑΙΟ ΗΤΑΝ!!! ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ!! ΝΑ ΜΕ ΞΕΣΚΙΖΟΥΝ ΔΙΠΛΑ – ΔΙΠΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΡΟΥΛΗ ΜΟΥ… ΗΤΑΝ ΤΕΛΕΙΟ!!!”

Και λέγοντας αυτά μου έβαλε το δάκτυλό της στην κωλοτρυπίδα μου… Μπήκε εύκολα και λόγω του αφρού αλλά και λόγω του ότι είχε ανοίξει αρκετά από το χθεσινοβραδινό ξεπαρθένιασμα. Δεν αντιστάθηκα… Ντρεπόμουνα για να πω την αλήθεια, που το αποδεχόμουν τόσο απλά αλλά οποιαδήποτε ψεύτικη συμπεριφορά δεν είχε νόημα… Άρχισα να με γαμάει με το δάκτυλό της, αργά και δυνατά… Ο κώλος μου πήρε φωτιά… Έτσι όπως ήμουν στημένος συμμετείχα στην κίνησή της, αρχικά πολύ διακριτικά αλλά στη συνέχεια πιο έντονα, αφού είχα ανάψει πολύ… Ο πούτσος μου είχε γίνει τεράστιος!! Καθώς κουνιόμουνα μπρος – πίσω ο πούτσος ακουμπούσε στο τοίχωμα της μπανιέρας και ένιωθα ρίγη ηδονής να με κατακλύζουν, παρόμοια με την αίσθηση από το χθεσινοβραδινό ξέσκισμα…Η Θάλεια συνέχισε να με γαμάει με το δάκτυλο, λέγοντας:

“ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΕΝΑΝ ΠΟΥΤΣΟ ΣΑΝ ΧΘΕΣ, Ε ΚΑΛΕ ΜΟΥ? ΟΜΩΣ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΔΙΑΘΕΤΩ ΕΓΩ!!! ΟΤΑΝ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ ΙΣΩΣ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΑΠΑΥΤΩΝΩ ΕΓΩ, ΚΑΡΙΟΛΗ, ΟΤΑΝ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΡΣΕΝΙΚΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ… ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΟΥΜΕ ΓΚΟΜΕΝΟΥΣ… ΓΚΟΜΕΝΟΥΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ, ΠΑΛΙΟΠΟΥΣΤΑ!!! ΝΑ ΕΧΩ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΙΑ ΑΔΕΡΦΗ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΡΩ… ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΕ!!! ΞΕΣΚΙΣΜΕΝΗ ΑΔΕΡΦΗ!!!! ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ, ΕΕΕΕ ΤΣΟΛΙ??? ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΔΑΚΤΥΛΟ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ…ΠΕΣ ΡΕ!!! Σ’ ΑΡΕΣΕΙ?”

“ΝΑΙ ΜΩΡΟ ΜΟΥ… Μ’ ΑΡΕΣΕΙ!!! ΣΥΝΕΧΙΣΕ!!!”

“ΤΙ Σ’ ΑΡΕΣΕΙ, ΡΕ ΞΕΦΤΙΛΑ? ΠΕΣ ΤΟ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΣΩ…”

“Μ’ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΜΕ ΠΗΔΟΥΝ!!!”

“ΠΕΣ ΤΟ ΞΑΝΑ, ΠΟΡΝΗ!!! ΤΙ Σ’ ΑΡΕΣΕΙ??

“ΝΑ ΜΕ ΞΕΣΚΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΚΩΛΟ!!! ΑΥΤΟ Μ’ ΑΡΕΣΕΙ!!! ΝΑ ΜΕ ΓΑΜΑΝΕ ΑΝΕΛΕΗΤΑ!!! ΟΠΩΣ ΚΙ ΕΣΕΝΑ, ΠΟΥΤΑΝΑ!!!”

“ΝΑΙ, ΝΑΙ!!1 ΓΙ’ ΑΥΤΟ, ΒΡΩΜΙΑΡΗ, ΘΑ ΠΑΜΕ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΜΑΣ ΠΗΔΗΞΟΥΝ ΠΑΛΙ, ΕΝΤΑΞΕΙ? ΝΑ ΜΑΣ ΞΕΣΚΙΣΟΥΝ ΤΟΝ ΚΩΛΟ!!! ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ!!! ΘΕΛΕΙΣ Ή ΟΧΙ??”

“ΘΕΛΩ!!! ΝΑΙ ΘΕΛΩ… ΑΧΧΧ, ΧΥΝΩ, ΠΟΡΝΗ!!! ΧΥΝΩ”

Έχυσα στο πάτωμα του μπάνιου… Η Θάλεια πήρε το ξυραφάκι και συνέχισε τη δουλεία της… Μου ξύρισε όλες τις τρίχες μέσα στη σχισμή και στην κωλοτρυπίδα μου και μετά με ξύρισε στα κωλομάγουλα… Όταν τελείωσε μου είπε:

“ΤΩΡΑ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΚΩΛΑΡΑΚΙ, ΕΤΟΙΜΟ ΓΙΑ ΠΗΔΗΜΑ…”   

Μετά σηκώθηκε και βγήκε από το μπάνιο… Εγώ, την ακολούθησα, ολόγυμνος.. Πήγε στο δωμάτιο και άρχισε να ντύνεται για το βράδυ… “Ντύνεται” τρόπος του λέγειν… Διάλεξε ένα ημιδιαφανές νυχτικό, που της είχα πάρει δώρο εγώ, αφού πρώτα έβγαλε το σουτιέν της. Το βρακί που διάλεξε ήταν ένα κόκκινο, με σχέδιο πεταλούδας, το οποίο άφηνε ακάλυπτο το ξυρισμένο μουνί της… Φυσικά από πάνω φόρεσε μία ζακέτα, για να καλυφθεί… Μετά έβγαλε ένα άλλο στρινγκ βρακί από τη βαλίτσα και μου το πρότεινε… Αυτό θα φορέσεις εσύ, μωρούλι μου…

Το πήρα και το φόρεσα!!! Το βρακί ήταν μικροσκοπικό, με ένα μικρό τριγωνάκι μπροστά και ένα σκέτο κορδόνι από πίσω… Φορεμένο ο πούτσος μου χωρούσε με το ζόρι μέσα ενώ η αίσθηση του κορδονιού που χανόταν μέσα στον κώλο μου με διέγειρε πολύ. Η Θάλεια με κοιτούσε και χαμογελούσε…

“ΑΥΤΗ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ, ΑΝΤΡΟΥΛΗ ΜΟΥ… ΓΝΩΡΙΣΑ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΓΑΜΗΣΙ, ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΟΥ ΤΙΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΘΗΚΑ – ΜΕ ΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΤΡΟΠΟ ΑΛΛΑ ΔΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ – ΟΤΙ Ο ΑΝΤΡΑΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΞΕΦΩΝΗΜΕΝΗ ΑΔΕΡΦΗ, ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΤΡΩΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ… Η ΖΩΗ ΜΑΣ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΠΕΡΑ.. ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΔΕ ΒΛΕΠΩ ΤΗΝ ΩΡΑ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΧΘΕΣΙΝΟΥΣ ΓΑΜΙΑΔΕΣ ΜΑΣ, ΓΛΥΚΑ…”

” ΚΟΙΤΑ, ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΜΑΛΑΚΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΜΕ… ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΩ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΘΕΛΩ… ΞΕΡΕΙΣ, ΤΟ ΠΗΔΗΜΑ!!! ΑΛΛΑ ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ?”

“ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ!!! ΘΑ ΠΑΜΕ!!! ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΩ!!! ΦΥΣΙΚΑ, ΟΠΩΣ ΕΧΕΙΣ, ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΦΕΡΘΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΓΕΝΙΚΑ… ΑΛΛΑ ΘΑ ΜΑΣ ΓΑΜΗΣΟΥΝ!!!! ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ!!! ΑΥΤΟ ΔΕ ΘΕΛΟΥΜΕ? ΘΑ ΜΑΣ ΓΑΜΗΣΟΥΝ ΓΕΡΑ!!! ΚΑΛΕ ΜΟΥ, ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΠΟΥΤΣΟ!!!! ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!! ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΑΛΛΑΞΑΝΕ ΟΛΑ… ΠΑΩ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΟΛΟΝΥΚΤΙΟ ΓΑΜΗΣΙ!!!!”

“ΝΑΙ ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ!!! ΑΛΛΑ …”

“ΕΛΑ ΤΩΡΑ!!! ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΑ ΖΟΡΙΛΙΚΙΑ? ΑΦΟΥ ΑΥΤΑ ΘΕΛΟΥΜΕ… ΣΚΕΨΟΥ ΝΑ ΣΕ ΞΕΣΚΙΖΟΥΝ, ΓΛΥΚΕ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΒΛΕΠΕΙΣ, ΟΛΟΓΥΜΝΗ, ΝΑ ΜΕ ΞΕΣΚΙΖΟΥΝ ΚΙ ΕΜΕΝΑ… ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΣ?”

“ΠΟΛΥ!!! ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΟΛΥ!!!”

“ΤΟΤΕ ΠΑΜΕ…”
 
Αφού ντύθηκα κι εγώ – η γυναίκα μου είχε ετοιμαστεί – βγήκαμε από το ξενοδοχείο και κατευθυνθήκαμε προς το μπαράκι… Όταν φτάσαμε, σταθήκαμε στην πόρτα και κοιτάξαμε μέσα… ήταν και οι τέσσερις εκεί… Με το που τους είδα αναστατώθηκα πολύ… Ίσως και να μετάνιωσα που ήρθαμε… Η υπερδιέγερση για αυτό που θα ακολουθούσε μου έφυγε και τώρα φοβόμουν, κυρίως μήπως προκαλούσαμε την τύχη μας… Κι αυτό με την έννοια ότι χθες το βράδυ βρεθήκαμε σε μία δύσκολη κατάσταση από την οποία τουλάχιστον γλιτώσαμε, σε ότι αφορά την επικινδυνότητα!!!

Ο τύπος μας έκανε νόημα ότι θα βγει και εμείς πήγαμε και περιμέναμε στο πάρκινγκ… Ένιωθα τρομερή ντροπή και άγχος!!! Η Θάλεια δε μιλούσε καθόλου… Είμαι σίγουρος ότι κι αυτή ήταν σφιγμένη, όσο άνετη και να προσπαθούσε να το παίξει… Ο τύπος πλησίασε και μας είπε:

“ΗΡΘΑΤΕ ΠΙΤΣΟΥΝΑΚΙΑ ΜΟΥ… ΚΑΛΑ ΕΙΠΑ ΕΓΩ ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ!!! ΩΡΑΙΑ… ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΚΑΛΑ… ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΤΕ… ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΑΞΙΟ ΤΩΝ ΠΡΟΣΔΟΚΙΩΝ ΣΑΣ… ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΛΕΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΕ ΚΛΕΙΣΤΟ ΧΩΡΟ… ΘΑ ΠΑΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΑΠΟΜΟΝΩΜΕΝΟ ΣΠΙΤΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ… ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΥΡΆΖΕΣΤΕ ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ… ΕΛΑΤΕ, ΜΠΕΣΤΕ ΜΕΣΑ…”, είπε και μας έδειξε ένα επιβατηγό αυτοκίνητο…

Καθίσαμε πίσω με την Θάλεια και δίπλα μας – από την πλευρά της Θάλειας – κάθισε ο τύπος με τον τεράστιο πούτσο… Μπροστά κάθισε ο αρχηγός της παρέας και ένας άλλος, άγνωστος άντρας, ο οποίος και οδηγούσε… 

Το αυτοκίνητο ξεκίνησε και κατευθύνθηκε έξω από το χωριό, προς το βουνό… Ο τύπος που καθόταν δίπλα στη γυναίκα μου άρχισε να της χαϊδεύει το μπούτι… Σιγά – σιγά προχωρούσε προς τα πάνω. Η Θάλεια τον άφηνε… Χουφτώνοντας σήκωνε και το νυχτικό της, μέχρι που φάνηκε το βρακί της και το μουνί που ξεπρόβαλε από μέσα… Χωρίς καμία προειδοποίηση έχωσε τρία δάχτυλα μέσα… Η Θάλεια έβγαλε έναν αναστεναγμό πόνου… Άρχισε να τη γαμάει με τα δάκτυλα, με πολλή δύναμη…

“ΠΟΥΤΑΝΑ!!! ΓΑΜΙΟΛΑ!! ΗΡΘΕΣ ΕΤΟΙΜΗ ΓΙΑ ΠΟΥΤΣΟ, ΕΕΕ? ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ, ΑΧΟΡΤΑΓΟ ΜΟΥΝΟΠΑΝΟ!!!!”

Η Θάλεια άνοιξε τα πόδια, μάλλον όχι από ευχαρίστηση αλλά κυρίως για να πονάει λιγότερο… Ο συνοδηγός γύρισε και την κοίταξε… Άρπαξε το πόδι της και της έβγαλε το παπούτσι…Μετά το ανέβασε πάνω στο κάθισμα που αυτός καθόταν… Το μουνί της φαινόταν διάπλατο πλέον!!! Έσκυψε και έβαλε το πόδι της στο στόμα του… Το έγλυψε λίγο και μετά τη δάγκωσε!!!

“ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΣΕ ΦΑΜΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ, ΠΟΡΝΗ!!! ΔΕΝ ΘΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΟΥΤΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΒΡΑΔΙΑ!!! ΚΙ ΕΣΥ ΚΑΙ Η ΤΣΟΛΑ ΣΟΥ…ΑΦΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΗΡΘΕΣ….ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΞΙΖΕΙ, ΠΟΡΝΙΔΙΟ…”

Τρόμαξα με αυτά που άκουγα και έβλεπα… Όμως δε μπορούσα να κάνω τίποτα… Κοίταξα τη γυναίκα μου και την είδα κι αυτή φοβισμένη,,, Ίσως κάναμε μεγάλο λάθος που ήρθαμε.. Αλλά δεν μπορούσαμε πλέον να κάνουμε πίσω!!!

Το αυτοκίνητο πήγαινε για αρκετή ώρα… Μέσα, η Θάλεια είχε μείνει μόνο με το νυχτικό – είχαν βγάλει τη ζακέτα της και το στρινγκ, το οποίο μου δώσανε εμένα να το γλύψω… Της είχαν βγάλει και το δεύτερο παπούτσι και της ανοίξανε κι άλλο τα πόδια, ψηλά… Από το νυχτικό της είχαν βγάλει τα βυζιά της έξω και της τραβήξανε τις ρώγες, μέχρι που γίνανε τεράστιες… Όλες οι κινήσεις του διπλανού μας δεν είχαν καμία σεξουαλική διάθεση αλλά ότι έκανε το έκανε με δύναμη και κακία… Ο αρχηγός της παρέας – ο πλέον λαλίστατος – την έβριζε ακατάπαυστα… Η Θάλεια έδειχνε ότι ένιωθε άβολα – λογικό ήταν!!! Όλο το μένος τους είχε πέσει πάνω της, με εμένα δεν ασχολήθηκαν καθόλου και ένιωθα λίγες τύψεις γι’ αυτό… Αυτό που σκεφτόμουνα ήταν ότι ξεκίνησαν με άγριες διαθέσεις και ακόμη δεν είχαμε φτάσει στον προορισμό μας. Ποιος ξέρει τι μας περίμενε εκεί!!!

Συνέχεια της ιστορίας…

**********

Αν σας άρεσε η ιστορία, γράψτε ένα ευχαριστώ, ώστε να ξέρω αν υπάρχει λόγος να συνεχίσω το blog

3 Comments

  1. bulshit

  2. grapse ti sinexia

  3. Πως θα γίνει να σας γνωρίσουμε; Είμαστε ένα ζευγάρι, που θέλει να βρει παρέα.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

