[4/4] Βιασμός στις διακοπές [Παρτούζα, Σ/Μ]

Συνέχεια από το προηγούμενο … Βιασμός στις διακοπές [3] 

Ο αρχηγός της παρέας – ο πλέον λαλίστατος – την έβριζε ακατάπαυστα… Η Θάλεια έδειχνε ότι ένιωθε άβολα – λογικό ήταν!!! Όλο το μένος τους είχε πέσει πάνω της, με εμένα δεν ασχολήθηκαν καθόλου και ένιωθα λίγες τύψεις γι’ αυτό… Αυτό που σκεφτόμουνα ήταν ότι ξεκίνησαν με άγριες διαθέσεις και ακόμη δεν είχαμε φτάσει στον προορισμό μας. Ποιος ξέρει τι μας περίμενε εκεί!!! …

Μετά από αρκετή ώρα – υπολογίζω ότι ήμασταν συνολικά γύρω στα ¾ της ώρας στο αυτοκίνητο – φτάσαμε σε ένα απομακρυσμένο σπιτάκι, έξω από το κύριο δρόμο που οδηγούσε στο βουνό… Κατάλαβα ότι το σπίτι αυτό ήταν αδύνατο να το εντοπίσει κάποιος που δεν το ήξερε… Μόλις σταμάτησε το αυτοκίνητο, μας βγάλανε έξω και μας οδήγησαν μέσα στο ξύλινο σπίτι… Μέσα μας περίμεναν άλλοι τρεις άντρες, οι δύο γνώριμοι από τη χθεσινή νύχτα… Το σπιτάκι ήταν σαν καταφύγιο, μικρό και βρώμικο…

Με πήρανε και με βάλανε να καθίσω σε μία καρέκλα… Μου είπανε να κάτσω ήσυχα, χωρίς να μιλάω και να αντιδράω… Η νύχτα είχε μόλις ξεκινήσει, μου είπαν…

“ΒΓΑΛΕ ΚΑΙ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΣΟΥ ΣΙΓΑ – ΣΙΓΑ… ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΕΜΠΟΔΙΖΟΥΝ… ΕΤΟΙΜΑΣΟΥ, ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑ ΜΕ ΤΗ ΠΟΡΝΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΣΕΙΡΑ ΣΟΥ… ΜΗ ΖΗΛΕΥΕΙΣ!!!”

Πήραν την Θάλεια και την οδήγησαν προς μία μικρή υπερυψωμένη πρόχειρη εξέδρα που είχαν στήσει. Την ανέβασαν επάνω και στη συνέχεια της δέσανε τα χέρια με ένα ζευγάρι χειροπέδες, με πολύ μικρό άνοιγμα… Τα είδα όλα… Οι τύποι είχανε άγριες διαθέσεις!!! Μετά κατέβασαν ένα άγκιστρο από το ταβάνι, το οποίο ήταν συνδεδεμένο με μία τροχαλία, στερεωμένη στην οροφή… Αγκίστρωσαν τις χειροπέδες με την τροχαλία και την τράβηξαν ψηλά… Τόσο ψηλά όσο να πατάει με το ζόρι στην υπερυψωμένη εξέδρα, έτσι ξυπόλητη που ήταν… Αφού την χαζέψανε λίγο ο αρχηγός την πλησίασε και της άρπαξε το μικροσκοπικό νυχτικό της και το έσκισε…. Η Θάλεια έμεινε ολόγυμνη, κρεμασμένη σχεδόν από το ταβάνι… Έμεινα να την κοιτάζω!!! Ήταν εκπληκτικά όμορφη!!!! Τρομερά προκλητική και επιθυμητή!!! Για μένα που την ήξερα τόσο!!! Σκέψου για τους άλλους που αμφιβάλλω εάν είχαν ξαναδεί τέτοια γυναίκα!!! Ολόγυμνη, με τα χέρια τεντωμένα ψηλά, με τον τουρλωτό πισινό της και το εντελώς ξυρισμένο μουνί της, με την επίπεδη κοιλιά της και τις σκουρόχρωμες, μεγάλες ρώγες των στητών βυζιών της, που τεντωνόταν απίστευτα ωραία από το δέσιμο, εντελώς γυμνή, χωρίς να φοράει απολύτως τίποτα, ξυπόλητη (αυτό με άναβε πολύ), ανήμπορη να αντισταθεί, παραδομένη απόλυτα, με την ομορφιά της εκτεθειμένη σε όλο της το μεγαλείο, προκαλούσε οποιονδήποτε να την πηδήξει… 

Σε λίγο περάσανε όλοι από την εξέδρα και την χούφτωσαν παντού… Η γυναίκα μου ήταν ανήμπορη να αντιδράσει, έτσι δεμένη που ήταν. Μετά ο αρχηγός γύρισε προς τα εμένα και μου είπε να γδυθώ επιτέλους… Άρχισα να βγάζω τα ρούχα μου τρέμοντας, γιατί ήξερα ότι είχε έρθει η σειρά μου… Όταν έμεινα με το βρακί της γυναίκας μου όλοι γιουχάρανε και φωνάζανε:

“ΡΕ ΤΟΝ ΠΑΛΙΟΠΟΥΣΤΑΡΑ!!! ΗΡΘΕ ΕΤΟΙΜΟΣ… ΣΟΥ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ, ΓΛΥΚΑ… ΘΑ ΣΕ ΑΠΟΘΑΝΑΤΊΣΟΥΜΕ…”

έφεραν μία φωτογραφική μηχανή και μας φωτογράφησαν και τους δύο… Ξεφτίλα!!!! Άσε που μας είχαν και στο χέρι…

“ΕΛΑ ΒΓΑΛΤΟ ΤΩΡΑ, ΕΝΤΑΞΕΙ ΜΑΣ ΕΔΕΙΞΕΣ ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ… ΣΟΥ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΣΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ, ΚΟΥΚΛΕ…”

Το έβγαλα κι αυτό και έμεινα ολόγυμνος!!! Ντρεπόμουνα πολύ και αισθανόμουνα τρομερά άβολα!!! Μου έκαναν νόημα να πλησιάσω και το έκανα… Ένας είχε βγάλει το πούτσο του έξω και κάθισε σε μία καρέκλα… Μου είπαν να τον πάρω στο στόμα… Έσκυψα και τον έπιασα, δίχως να φέρω αντίρρηση. Εκείνη τη στιγμή δεν το ήθελα καθόλου αλλά δεν μας έπαιρνε για να κάνω το δύσκολο. Τον έπιασα με τα χέρια μου και τον ένιωσα δυνατό!!! Αυτό μου άρεσε λίγο!!!! Πλησίασα το στόμα μου και τον έβαλα μέσα… Άρχισα να γλύφω και να ρουφάω… ήταν άπλυτος και βρωμούσε… όμως συνέχισα απτόητος… Κατάλαβα ότι και οι υπόλοιποι κατέβασαν τα παντελόνια τους και πρόβαλαν τις πούτσες τους. Με περίμεναν όλοι – και οι έξι!!!!

Έπαιρνα πίπα διαδοχικά από τον έναν στον άλλον… Η αίσθηση ήταν κακή… Η όλη φάση δε μου άρεσε πολύ!!! Μου τραβούσαν τα μαλλιά και με πηγαίνανε από τον έναν στον άλλον… Το τσιμπούκι ήταν δυνατό – στην ουσία με γαμούσαν κυριολεκτικά από το στόμα… Ήλπιζα ότι κάποιος θα χύσει για να μειωθούν οι πούτσοι που είχα μπροστά μου αλλά κανείς τους δεν έδειχνε τέτοια διάθεση.. Το σκηνικό αυτό πρέπει να κράτησε αρκετή ώρα – δεν ξέρω πόση!!!! Είχα χάσει την αίσθηση του χρόνου… Το στόμα μου είχε πρηστεί από τους τεράστιους πούτσους που μπαίνανε μέσα… Μερικοί με κλωτσούσανε και στον πισινό μου, με δύναμη… Με πονούσε πολύ έτσι γυμνός και στημένος όπως ήταν και ερεθισμένος από το άφθονο, χθεσινοβραδινό πήδημα… Όμως συνέχιζα απτόητος να ρουφάω, πότε τον έναν, πότε τον άλλον…

Γενικώς ήταν ξεφτίλα αυτό που ζούσα… Από το τίποτα είχα γίνει μία τσιμπουκλού του κερατά, που ικανοποιούσε έξι άντρες, άγνωστους… Ο πούτσος μου όμως άρχισε να αντιδρά διαφορετικά από αυτά που αισθανόμουνα… είχε αρχίσει να σηκώνεται… Σε όλη αυτή τη διάρκεια του πολλαπλού τσιμπουκιού δεν είχα καν τη δυνατότητα να κοιτάξω τη γυναίκα μου που ήταν δεμένη όρθια λίγα μέτρα πιο δίπλα…

Δίχως να χύσει κανείς ξαφνικά – μάλλον βαρέθηκαν – με σήκωσαν και με τραβήξανε βίαια, κυρίως με δυνατές κλωτσιές στο γυμνό πισινό μου, και με πλησίασαν στη δεμένη Θάλεια:

“ΤΩΡΑ ΓΛΕΙΨΕ ΑΥΤΗΝ, ΠΙΠΑΤΖΟΥ… ΓΛΥΨΤΗΣ ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΤΗΣ… ΖΕΣΤΑΝΕ ΤΗΝ!!!! ΘΑ ΤΗΣ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ!!”

Αυτό μου άρεσε περισσότερο… Χωρίς να περιμένω πλησίασα τη γυναίκα μου και έσκυψα μπροστά της, πάνω στην εξέδρα. Άρχισα να της φιλάω τρυφερά το έξω μέρος του μουνιού της… Η Θάλεια, δεμένη όρθια, με μικρή δυνατότητα κινήσεων, δεν αντιστάθηκε στο χάδι μου… Της έγλειφα το εσωτερικό μέρος των ποδιών της και της χάιδευα τα κωλομέρια της… Ήταν τρομερά ερεθιστικό να την έχω σε αυτή την κατάσταση δίχως να μπορεί να κινηθεί!!! Σιγά – σιγά η γλώσσα μου πλησίασε το ξυρισμένο μουνάκι της… Της φίλησα τα χείλη και την κλειτορίδα της!!! Ταυτόχρονα άρχισα να της σφίγγω τα τροφαντά κωλομέρια της!!! Η Θάλεια άρχισε να ερεθίζεται!! Ήξερα ότι το γλειφομούνι ήταν η αδυναμία της… Μετά προχώρησε στον κόλπο της!!! Στην αρχή την φιλούσα απαλά και συνεχώς και πιο δυνατά… Η γυναίκα μου προσπαθούσε να ανοίξει τα πόδια της όσο μπορούσε, θέλοντας να με διευκολύνει και να απολαύσει το φιλί!!!

Οι τύποι μαζεύτηκαν γύρω μας και παρακολουθούσαν το γλειφομούνι!!! Όταν έβαλα τη γλώσσα μου μέσα στο μουνί της η Θάλεια αναστέναξε βαθιά!!! Είχε πλέον ανάψει!!! Ήταν σίγουρο ότι, παρά την επιθυμία της να πάμε, είχε σοκαριστεί από τη συμπεριφορά των γαμιάδων μας και είχε τρομάξει με το δέσιμο… Τώρα άρχισε να χαλαρώνει… Το μουνί της άρχισε να υγραίνεται και να ζεσταίνεται… Η πουτάνα δεν καταλάβαινε τίποτα!!! Έτσι όπως ήμουν σκυμμένος και την φιλούσα κοίταξα προς τα πάνω και είδα τα στητά βυζιά της, όρθια από το δέσιμο να κουνιούνται πάνω κάτω… Ήταν πανέμορφη!!!!

Ξαφνικά τη γύρισα από την άλλη!!1Με βίαιο τρόπο έβαλα τη γλώσσα μου στην κωλοτρυπίδα της… Η Θάλεια μούγκριξε!!! Οι τύποι επιβράβευσαν την κίνησή μου… Της έγλειψα την κωλοτρυπίδα της και της έβαζα μέσα τη γλώσσα… Η γυναίκα μου είχε ανάψει πολύ!!!!

Μας άφησαν για λίγη ώρα να απολαύσουμε το φίλημα αυτό και μετά με αρπάξανε και με σηκώσανε… Είδα την απογοητευμένη φάτσα της γυναίκας μου και τις ορθωμένες ρώγες των βυζιών της, που είχαν πάρει πελώριες διαστάσεις… Ο πούτσος μου ήταν κάγκελο!!! Ήμουν κι εγώ πολύ αναμμένος!!! Είδα ότι φέρανε ένα άλλο ζευγάρι χειροπέδες… Ο αρχηγός μου της φόρεσε, αμίλητος!!! Δεν αντιστάθηκα… Νομίζω ότι, ίσως, μου άρεσε αυτό!!! Ήθελα να αφεθώ!!! Να ξεμπροσταστώ!!! Να ξευτελιστώ!!!

Κατέβασαν τη τροχαλία, με την οποία ήταν δεμένη η Θάλεια, και πέρασαν και τις δικές μου χειροπέδες από το γάντζο!!! Μετά τη σήκωσαν πάλι ψηλά, σε σημείο όπου η Θάλεια πατούσε με το ζόρι!!! Εγώ, αντίθετα πατούσα σχετικά καλά!!1 Όμως με το δέσιμο αυτό τα γυμνά κορμιά μας ακούμπησαν, μην έχοντας πολλά περιθώρια κινήσεων… Ένιωσα τον τεντωμένο πούτσο μου να ακουμπάει στην γυμνή κοιλία της γυναίκας μου και αυτό με ερέθισε τρομερά… Κοιταχτήκαμε με την Θάλεια στα μάτια… Δεν ξέρω τι σκεφτόταν!!! Εγώ πάντως είχα υποψιαστεί τι θα ακολουθούσε και, παρά το φόβο μου, ένιωθα μία τρομερή διέγερση… Μία διέγερση που οφειλόταν στην ξεφτίλα!!! Στην ντροπή!!! Στον ξεπεσμό!!!!

Οι τύποι απομακρύνθηκαν λίγο και μόνο ο αρχηγός έμεινε κοντά μας!!!

“ΤΩΡΑ ΤΑ ΠΙΤΣΟΥΝΑΚΙΑ ΜΟΥ ΘΑ ΧΟΡΕΨΟΥΝ!!!! ΘΑ ΚΟΥΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΑΝΑΜΜΕΝΑ ΚΩΛΑΡΑΚΙΑ ΤΟΥΣ!!! ΕΤΣΙ, Ο ΕΝΑΣ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟΝ!!! ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΖΕΥΓΑΡΑΚΙ!!! ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΚΑΛΑ!!!”

Και αμέσως έβγαλε τη ζώνη από το παντελόνι του και την κούνησε στον αέρα… Αυτό που φοβούμουνα!!!! Θα μας μαστιγώνανε!!! Τι ξεφτίλα!!! Τι ντροπή!!!! Τι ξεπεσμός!!! Πως θα αντέχαμε?? Η Θάλεια με κοίταξε με τρόμο!!! Αυτό σίγουρα δε το περίμενε!!1 Όμως τι περίμενε εδώ που ήρθε??? Απλό πήδημα!!! Ήμασταν ηλίθιοι που ήρθαμε!!! Τώρα έπρεπε να υπομείνουμε!!! Οι τύποι δεν περιοριζόταν στο να μας γαμήσουν, με όλους τους τρόπους… Ήθελαν να μας ξευτελίσουν παντελώς…  

Η ζώνη προσγειώθηκε πρώτα στον κώλο της Θάλειας. Ο θόρυβος ήταν οξύς!!! Η γυναίκα μου κινήθηκε απότομα πάνω μου, πιέζοντας τον πούτσο μου με την κοιλιά της… Αμέσως μετά ήρθε η σειρά μου… Το χτύπημα ήταν δυνατό αλλά άντεξα!!! Ο κώλος μου έτσουξε από το χτύπημα της δερμάτινης ζώνης… Εγώ, στα πλαίσια της αξιοπρέπειάς μου, προσπάθησα να μείνω ακίνητος!!! θεώρησα, ότι ως άντρας – δεν το είχα δείξει βέβαια και πολύ – δεν έπρεπε να υποκύψω στον εξευτελισμό του μαστιγώματος… Στη συνέχεια χτύπησε την Θάλεια… Το χτύπημα βρήκε στο κέντρο του πισινού της… Η Θάλεια συγκράτησε δύσκολα έναν αναστεναγμό!! Τα βυζιά της ακούμπησαν στο στήθος μου και ένιωσα τις ορθωμένες ρώγες της… Ο πούτσος μου βυθίστηκε στην επίπεδη κοιλιά της, στέλνοντας μου ρίγη ευχαρίστησης… Μετά ξαναχτύπησε εμένα!!! Το χτύπημα ήταν πιο δυνατό από το πρώτο!!! Όμως και πάλι άντεξα!!! Ο κώλος μου έτσουζε!!! Ο πούτσος μου τεντώθηκε κι άλλο!!!

Ο τύπος συνέχισε το μαστίγωμα, αλλάζοντας κάθε φορά στόχο… Χτυπούσε με δύναμη μία εμένα και μία τη γυναίκα μου… Το κάθε χτύπημα γινόταν όλο και λιγότερο υποφερτό… Η γυναίκα μου λικνιζόταν, όσο περνούσε η ώρα, όλο και περισσότερο από το μαστίγωμα. Η σωματική μας επαφή ήταν έντονη και αυτό, για έναν άγνωστο λόγο, με ερέθιζε αφάνταστα!!! Πιστεύω ότι αυτό το συγκεκριμένο ήταν που μου άρεσε περισσότερο από όλα: το ότι μας είχαν κρεμάσει από το ταβάνι, δύο γυμνά κορμιά, άντρας και γυναίκα, παντρεμένο ζευγάρι και μας μαστίγωναν αλύπητα!!!! Ο πούτσος μου ακουμπούσε το γυμνό κορμί της, σε μόνιμη βάση, πλέον, ορθωμένος, ερεθισμένος… Οι ανοχές της Θάλειας είχαν αρχίσει να περιορίζονται από ένα σημείο και πέρα… Οι αναστεναγμοί της και, αργότερα τα μουγκρητά της, δεν μπορούσαν πλέον να συγκρατηθούν… Έβλεπα τον κώλο της που είχε γίνει κατακόκκινος και ήξερα ότι κι ο δικός είμαι σε παρόμοια κατάσταση… Τα βυζιά της, ορθωμένα και στητά, εικόνα που ενισχυόταν από το δέσιμο, ήταν πανέμορφα… Οι ρώγες της είχαν φτάσει σε σημείο τεντώματος που δεν είχα ξαναδεί… Κι αυτό με ξετρέλανε!!! Σε κάθε χτύπημα οι ρώγες της άγγιζαν το στήθος μου… και ταυτόχρονα ο πούτσος την κοιλιά της!!!

Εγώ κατάφερα να συγκρατηθώ περισσότερο!!! Για αρκετή ώρα τα χτυπήματα τα άντεχα και κουνιόμουνα ελάχιστα, διατηρώντας, νόμιζα, με τον τρόπο αυτό την αξιοπρέπειά μου… Επίσης ήμουν εντελώς βουβός, μην θέλοντας να δείξω πόνο ή ανημποριά!!! Όμως ο κώλος μου είχε κατακοκκινήσει και ζεματούσε!!!! Όμως το μαστίγωμα κράτησε αρκετή ώρα και από ένα σημείο και πέρα, ο πόνος είχε γίνει ανυπόφορος!!! Πόνος μαζί με ηδονή!!!! Γιατί ήμουν σε τρομερή διέγερση… Έτσι, άρχισα κι εγώ να λικνίζομαι σε κάθε χτύπημα, πέφτοντας πάνω στην Θάλεια… Κουνούσα τον κώλο μου αριστερά – δεξιά σε κάθε χτύπημα, με ένα τρόπο που καταλάβαινα ότι ήταν πολύ γυναικείος…

Τα γυμνά πόδια μας μπλεκόταν μεταξύ τους και τα πρόσωπά μας ήταν πολύ κοντά… Η Θάλεια έκλαιγε… Τώρα πλέον φώναζε σε κάθε χτύπημα… Η ανοχή της είχε εξαφανιστεί εντελώς… Τα χτυπήματα συνεχιζόταν αλύπητα!!!! Η Θάλεια σήκωνε τα πόδια της και κουνούσε τον κώλο της, προσπαθώντας να αποφύγει το μαστίγωμα… Αποτέλεσμα ήταν ότι η ζώνη την έβρισκε στα πλευρά, στην κοιλιά και πολλές φορές στα βυζιά της… Πολλά χτυπήματα που προοριζόταν για τη γυναίκα μου, έβρισκαν εμένα με τις κινήσεις που έκανε… Όμως κι εγώ, μην αντέχοντας άλλο πια, προσπαθούσα να αποφύγω το ανελέητο χτύπημα της ζώνης… Ο κώλος μου κόντευε να πάρει φωτιά… Σήκωνα τα πόδια μου για να αποφύγω το μαστίγωμα… Έπεφτα πάνω στην Θάλεια στην προσπάθειά μου να μετακινηθώ λίγο… Ο πούτσος μου ακουμπούσε μόνιμα πάνω της, κάγκελο πλέον!!!! Τα βυζιά της τα ένιωθα πάνω μου να τρίβονται… Είχαμε γίνει σχεδόν ένα σώμα, αποτελούμενο από δύο ολόγυμνα κορμιά, το οποίο έδερναν αλύπητα με τη δερμάτινη ζώνη.

Ο εξευτελισμός ήταν τρομερός!!!!! Ένιωθα μεγάλη ντροπή!!! Όχι μόνο για την εξευτελιστική κατάστασή μας αλλά και γιατί οι κινήσεις μου, αναπόφευκτες πια, μου φαινόταν τελείως θηλυπρεπείς… Το σήκωμα του ποδιού, το κούνημα του πισινού, η ανημποριά λόγω του δεσίματος, η ταύτιση με το θηλυκό – τη γυναίκα μου – που της έτρωγε, το γιουχάισμα από τους θεατές και κυρίως ο πούτσος μου, ο τεντωμένος πούτσος μου που ένιωθα να ξεχωρίζει έντονα από το σώμα μου, το οποίο έπρεπε να είναι ένα γυναικείο σώμα, αυτό έπρεπε να είναι, αυτό ήθελα να είναι αλλά το ματσούκι μου, που πρόβαλλε τεντωμένο σε όλο του το μεγαλείο, χαλούσε αυτή την εικόνα… Ήμασταν το ζευγαράκι, όπως είχαν πει, που μας κάνανε ότι θέλανε… Αυτή η ταύτιση με τη γυναίκα μου, με το θηλυκό, με το παθητικό με έκανε να νιώθω τρομερή ντροπή αλλά, ταυτόχρονα, μου δημιουργούσε έναν τρομερό ερεθισμό και μία αφάνταστη ηδονή, παρόμοια με αυτή όταν έβλεπα να ξεσκίζουν τη γυναίκα μου… Ήταν η ηδονή του μαζοχιστή… όχι δεν ήμουν αδερφή!!! Ήμουν μαζοχιστής και γι’ αυτό μου άρεσαν όλα αυτά…

Το μαστίγωμα συνεχίστηκε αδιάκοπα, με τον ίδιο ρυθμό… Η Θάλεια είχε ξεφύγει εντελώς και πλέον ούρλιαζε… Κουνιόταν πέρα – δώθε για να αποφύγει το χτύπημα και τους εκλιπαρούσε να σταματήσουν… Η προσπάθειά της, πολύ πιο δύσκολη από τη δική μου, λόγω ύψους, δεν έφερνε κανένα αποτέλεσμα… Δεν κατάφερνε να αποφύγει τα χτυπήματα, που συνεχιζόταν αλύπητα… Εγώ δεν είχα φτάσει σε τέτοιο σημείο αλλά ο πόνος ήταν αβάστακτος και οι κινήσεις μου, απεγνωσμένα, επιχειρούσαν να ξεφύγω… Σε κάποια στιγμή ο βασανιστής μας σταμάτησε… Πλησίασε την Θάλεια και την έπιασε από τα μαλλιά.

“ΠΟΡΝΗ!!!! ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ??? ΤΙ ΛΕΕΙ Η ΚΩΛΑΡΑ ΣΟΥ??? ΤΣΟΥΖΕΙ, ΠΟΥΤΑΝΑ… ΖΕΜΑΤΑΕΙ???? ΘΑ ΣΕ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΩ ΚΑΛΑ!!! ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΙΔΕΣ ΤΙΠΟΤΑ!!!! ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΦΤΑΣΕ ΤΟ ΧΘΕΣΙΝΟΒΡΑΔΙΝΟ ΓΑΜΗΣΙ!!! ΗΘΕΛΕΣ ΚΙ ΑΛΛΟ, ΤΣΟΛΑ!!! ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΣΕ ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΕΣ ΔΟΣΕΙΣ!!!! ΘΑ ΣΕ ΦΤΙΑΞΩ ΚΑΛΑ ΕΓΩ… ΚΙ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΗΝ ΓΑΜΙΟΛΑ, ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΣΟΥ… ΜΟΥ ΘΕΛΑΤΕ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ, ΕΕΕ? ΠΑΡΕ ΤΩΡΑ..”

είπε και της χούφτωσε τα βυζιά, τραβώντας με δύναμη τις τεντωμένες ρώγες της. Η Θάλεια ούρλιαξε από τον πόνο… Μετά της έπιασε το μουνί και της έβαλε και τα πέντε δάκτυλα μέσα…. Η γυναίκα γούρλωσε τα μάτια της από τον πόνο και δάκρυα κυλούσαν από τα μάτια της… Της κούνησε λίγο το χέρι του μέσα της και μετά απομακρύνθηκε… Πέταξε τη ζώνη μακριά, γεμίζοντάς μας ανακούφιση… Όμως από το διπλανό τραπέζι πήρε ένα κλαδί δέντρου… Ένα λεπτό κλαδί, με αγκίδες!!! Το σβούριξε στον αέρα και ανατρίχιασα από το φόβο μου… Ακόμα και ο πούτσος μου χαλάρωσε…. Η γυναίκα μου με κοίταξε με τρόμο!!!! Οι κώλοι μας ήταν κατακόκκινοι, ερεθισμένοι, μία σκέτη πληγή… Το κλαδί πάνω τους θα ήταν αβάστακτο!!!!

Το κλαδί έπεσε στον κώλο της γυναίκας, κάνοντας τον χαρακτηριστικό θόρυβο, ο οποίος μου φάνηκε ακόμα πιο εξευτελιστικός. Η γυναίκα μου ούρλιαξε με δύναμη!!! Μετά ήταν η σειρά μου… Το κλαδί προσγειώθηκε στον ερεθισμένο κώλο μου και ο πόνος ήταν τρομερός… αναστέναξα κι εγώ και μου φάνηκε πάλι πολύ θηλυπρεπής!!!! Ο τύπος άρχισε να χτυπάει με μεγάλη ταχύτητα, περισσότερες της μίας φοράς στον καθένα… Ήταν αβάστακτο!!!!! Η Θάλεια δεν άντεχε και ούρλιαζε δυνατά!!!! Μην έχοντας άλλες δυνάμεις κρεμάστηκε από τα δεσμά της, ανοίγοντας πληγές στα χέρια της. Προσπάθησα να την προστατέψω με το σώμα μου αλλά ο τύπος με κλώτσησε στον κώλο μου, φωνάζοντας να σταματήσω τις μαλακίες… Το μαστίγωμα συνεχίστηκε για λίγη ώρα ακόμα, με την Θάλεια να είναι σε μισο-λιπόθυμη κατάσταση κι εμένα να φωνάζω να σταματήσουν, ότι δεν αντέχουμε άλλο…

“ΛΥΠΗΘΕΊΤΕ ΜΑΣ!!!! ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΠΙΑ!!!! ΜΑΣ ΔΙΑΛΥΣΑΤΕ!!!! ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΟ!!!! ΦΤΑΝΕΙ!!!! ΠΟΝΑΜΕ…. ΟΧΙ ΑΛΛΟ, ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ… ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ…. ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ…. ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΑΛΛΟ!!!”

Έκλαιγα!!!!!! Είχα χάσει τον έλεγχο… Πονούσα τρομερά!!!!! Φοβόμουνα…. Ο κώλος μου πονούσε αισχρά!!! Πρέπει να είχε ματώσει…. Τα χέρια μου με πονούσαν από το κρέμασμα… Η ψυχολογία μου ήταν χάλια… Η γυναίκα μου ήταν σχεδόν λιπόθυμη από το μαστίγωμα… Ο εξευτελισμός ήταν απέραντος… και πλέον δεν ήταν καθόλου ελκυστικός!!! Παρόλα αυτά ο πούτσος μου ήταν εντελώς ορθωμένος, βυθισμένος στην κοιλιά της Θάλειας…. Μετά από πέντε – έξι ακόμα, ατέλειωτα, ανελέητα χτυπήματα, ο τύπος σταμάτησε… ένας άλλος πλησίασε και χούφτωσε τον κώλο της γυναίκας, η οποία άρχισε να συνέρχεται λίγο… ο βασανιστής ήρθε από πίσω και μου χούφτωσε τον δικό μου κώλο… Πονούσα τρομερά!!! Όμως ένιωσα το χούφτωμά του ως ανακούφιση… Δεν το πίστευα… Αντιδρούσα σαν γυναίκα!!!!

“ΕΝΤΑΞΕΙ, ΡΕ… ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ!!! ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ… Ο ΚΩΛΟΣ ΣΟΥ ΠΗΡΕ ΦΩΤΙΑ, ΠΑΛΙΟΠΟΥΣΤΑ!!! ΤΟΝ ΞΥΡΙΣΕΣ ΚΙ ΟΛΑΣ!!! ΩΡΑΙΟ ΤΟΝ ΕΚΑΝΕΣ… ΚΑΘΑΡΑ ΓΚΟΜΕΝΙΣΤΙΚΟΣ!!! ΕΙΣΑΙ ΕΥΓΕΝΗΣ… ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙΣ ΤΡΙΧΕΣ ΣΟΥ ΟΤΑΝ ΣΕ ΠΗΔΑΜΕ…”

Ο νεοφερμένος κόλλησε πίσω από την Θάλεια και της χούφτωσε τα βυζιά, τραβώντας τις ρώγες της, που δεν έλεγαν να μικρύνουν, όπως και ο πούτσος μου… Κατέβασε το παντελόνι του και είδα τον πούτσο του, ορθωμένο, τεράστιο, απειλητικό!!!! Κόλλησε πάνω της και την πίεζε με το πουλί του στον κώλο της… Η Θάλεια δεν αντιδρούσε!!!! Ταυτόχρονα ένιωσα από πίσω μου τον βασανιστή μας να με πλησιάζει, να κολλάει πάνω μου… Ήταν γυμνός!!!! Ο πούτσος του ακούμπησε στον κώλο μου, ψάχνοντας την τρύπα μου…. Εμένα δεν με αγκάλιασε καθόλου… Με το χέρι του άνοιξε τη σχισμή μου και άρχισε να πιέζει το πουλί του στην τρύπα μου… Πονούσαν τα κωλομέρια μου αλλά ένιωθα ότι το ήθελα… Το επιδίωκα… Προσπάθησα να συγκρατηθώ και να μην στήσω τον κώλο μου… Δεν ήθελα να τους δείξω πόσο το ήθελα!!!! Τον ένιωσα να ακουμπά στην κωλοτρυπίδα μου, να πιέζει λίγο… Ναι, το ήθελα!!! Ήθελα να με πάρει!!!! Η γυναίκα μου ήταν σε παρόμοια κατάσταση: της τον είχε ακουμπήσει στην κωλοτρυπίδα της και πίεζε!!!

Μπήκαν ταυτόχρονα μέσα μας… Με δύναμη!!!! Με βία!!!! Μας σοδομίζαν!!! Εμένα και τη γυναίκα μου… Δεμένους, όρθιους, ολόγυμνους, καταδαρμένους, ο ένας δίπλα στον άλλο, να κοιταζόμαστε, δύο άγνωστοι άντρες, μας πηδούσαν το κώλο… Οι αντοχή μου και η αξιοπρέπειά μου είχαν σχεδόν εξαφανιστεί… Αναστέναξα σαν γκόμενα!!!! Τι ίδιο και η Θάλεια!!!! Οι πουτάνες!!! Μας άρεσε!!!! Μας γαμούσαν από πίσω και τους δύο, ο ένας απέναντι στον άλλο, σχεδόν ακουμπούσαμε!!!! Μας πηδούσαν δυνατά, αλύπητα, χωρίς οίκτο!!!! Ξεφτίλα!!!! Ο πούτσος μου βυθιζόταν στην κοιλία της Θάλειας και τα βυζιά της τριβόταν στο στήθος μου… Κοιταζόμασταν…. Μας είχανε μαστιγώσει μέχρι λιποθυμίας και τώρα μας γαμούσαν, όρθιους, δεμένους, ο ένας πάνω στον άλλο, σαν ζώα!!!! Και για την Θάλεια, εντάξει, κάπως πιο φυσιολογικό ήταν αλλά εμένα, που μου φερόταν σαν γκόμενα…

Κοιταζόμασταν με τη γυναίκα μου καθώς μας σοδόμιζαν και δεν μπορούσα να πιστέψω αυτό που συνέβαινε… Πριν από δύο μέρες αυτό δεν μπορούσε να περάσει από το μυαλό μου, ούτε στην πιο άγρια φαντασίωσή μου… Η Θάλεια είχε αρχίσει να ανάβει πάλι… Και μάλιστα πολύ!!!! Αναστέναζε με κάβλα… Με κοιτούσε στα μάτια καθώς γαμιόταν ασύστολα… Κι εγώ το ίδιο… Νομίζω επίτηδες αναστέναζα κι εγώ…ήθελα να ντροπιαστώ, όσο το δυνατόν περισσότερο… Αλλά μου άρεσε πολύ!!! Η ηδονή ήταν αμέτρητη!!!! Ο πούτσος μου είχε γίνει κάγκελο, δεν το θυμόμουν ποτέ ξανά έτσι!!!

Ο γαμιάς της Θάλειας της σήκωσε τα πόδια, που ούτως ή άλλως με το ζόρι ακουμπούσαν κάτω… Τα σήκωσε ψηλά στηρίζοντάς την με το πούτσο του… Ήταν πολύ εντυπωσιακός!!! Η Θάλεια έμεινε στον αέρα, στηριζόμενη στα δεμένα χέρια της και στον πούτσο που ήταν χωμένος στον πισινό της και την ξέσκιζε!!!! Η γυναίκα μου τύλιξε τα πόδια της γύρω από το σώμα μου και το σώμα του γαμιά μου… Είδα το ξυρισμένο μουνί της, ορθάνοικτο, υγρό και προκλητικό!!!! Κοίταξα και την ίδια, με κοιτούσε με κάβλα…

“ΓΑΜΑ ΜΕ…” ψιθύρισε.

Έτσι δεμένος, με τον τύπο να με γαμάει με δύναμη πίσω μου, κινήθηκε λίγο μπροστά πλησιάζοντας τον τεντωμένο πούτσο μου στο ορθάνοικτο μουνί της γυναίκας μου… Την ακούμπησα στον κόλπο της και για μία ελάχιστη στιγμή την κοίταξα, γεμάτος κάβλα και πάθος!!! Με κοιτούσε με τον ίδιο τρόπο, γεμάτη προσμονή και πουτανιά!!! Μπήκα μέσα της με τη μία και σε αυτό με βοήθησε και ο γαμιάς μου, που προφανώς ερεθίστηκε από τη φάση…

“ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΣ ΚΙ ΕΤΣΙ… ΤΟ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟ ΖΕΥΓΑΡΑΚΙ ΜΑΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΠΗΔΗΧΤΕΙ… ΜΕ ΚΑΠΩΣ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΤΡΟΠΟ, ΒΕΒΑΙΑ.. ΜΕ ΔΥΟ ΠΟΥΤΣΟΥΣ ΣΤΑ ΚΩΛΑΡΑΚΙΑ ΤΟΥΣ… ΑΛΛΑ, ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ…ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΒΡΙΣΚΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ…ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ, ΡΕ…ΚΟΥΝΗΘΕΊΤΕ, ΠΟΥΤΑΝΕΣ….”

Η Θάλεια έσφιξε τα πόδια της γύρω μου και μπήκα στο βάθος του κόλπου της… Από μόνος μου ήταν πολύ δύσκολο να κουνηθώ, για να την γαμήσω αλλά οι κινήσεις των τύπων που μας ξέσκιζαν ήταν αρκετές… είχαμε γίνει ένα τετραπλό σύμπλεγμα σωμάτων που πηδιόταν στη σειρά… Η κάβλα μου ήταν ανείπωτη!!!!! Η Θάλεια μούγκριζε από ηδονή!!!! Οι γαμιάδες μας άρχισαν να επιταχύνουν το έργο τους… ένιωθα τον κώλο μου να αποζητά πιο δυνατά, πιο σκληρά!!!! Είδα τα βυζιά της Θάλειας, τα υπέροχα βυζιά της να κουνιούνται στον τρελό ρυθμό του γαμησιού μας… Οι ρώγες, μόνιμα τεντωμένες τεράστιες!! Ήμουν στον παράδεισο!!!! Ήμουν ευτυχισμένος!!! Ερχόταν!!!! Έχυσα!!! Έχυσα στο μουνί της, στο λατρευτό μουνί της… Έχυνα μουγκρίζοντας!!!! Και τότε ένιωσα τα χύσια του γαμιά μου να ξεσπάνε μέσα στον κώλο μου…. Ήταν τέλειο!!!!! Η υπέρτατη ηδονή!!!!! Η Θάλεια είχε κλείσει τα μάτια της και από την έκφραση του γαμιά της, κατάλαβα ότι ένιωθα ταυτόχρονο χύσιμο στο μουνί και στον κώλο της!!!!! Ήταν εκπληκτική στιγμή!!!! Όλα άξιζαν τελικά!!!!

**********

Αν σας άρεσε η ιστορία, γράψτε ένα ευχαριστώ, ώστε να ξέρω αν υπάρχει λόγος να συνεχίσω το blog. Δεν είναι ανάγκη να γράψετε κάποιο όνομα ή το email σας, παρόλο που το ζητάει στο comment.

14 Comments

  1. Και με το τέλος αυτής της ιστορίας, κάπου εδώ θα πρέπει να ευχαριστήσω τον φίλο του blog που έστειλε την ιστορία. Μας διευκρίνισε πως η ιστορία του έχει μια βάση αλήθειας, αλλά την έχει φέρει στα άκρα κατά την περιγραφή του, για να μας καυλώσει περισσότερο. Προσωπικά θα έλεγα, πως τα κατάφερε🙂

    Περιμένω και την επόμενη ιστορία σου, όποτε έχεις διάθεση και καύλες.

  2. an kai ligo megalo

  3. kalo tha itan kalitero an an eixe ligotero gay sex

  4. OK

  5. poly kalo

  6. συγχαρητήρια

  7. Αχ Θάλεια μωρό μου τι τράβηξες… Αχχχ μωρό μου, γιατί να μην σ’έσκιζα & γω..

  8. Η ιστορια σου ειναι καταπληκτικη. Εχω τραβηξει δυο μαλακιες διαβαζοντας την. Σε παρακαλω γραψε κι αλλες… Εχω κι εγω καποιες ιστοριες μου αλλα βαριεμαι να τις γραψω. Καποιο βραδυ θα το παρω αποφαση και θα στρωθω στο γραψιμο…

  9. ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ…
    ΘΑ ΑΠΟΦΥΓΩ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΤΗ ΝΙΣΥΡΟ……
    ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ….
    ΤΕΡΜΑ ΑΠΟΜΩΝΟΜΕΝΑ ΝΗΣΙΑ….
    ΤΕΡΜΑ ΜΠΑΡΑΚΙΑ ΜΕ ΜΥΣΤΗΡΙΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ…
    ΤΕΡΜΑ STRINGAKIA ΓΙΑ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ…..ΚΥΡΙΟΙ ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ….🙂
    ΤΕΡΜΑ Η – Ν Ι Σ Υ Ρ Ο Σ – ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΡΤΗ.

  10. lol τώρα σοβαρά υπάρχει ένας νοήμων άνθωπος να πιστεύει ότι αυτη η ιστορία ήταν αληθινή?…. ήμαρτον δηλαδή…..

  11. @megaleskables
    Να σταματήσεις να βαριέσαι και ν’ αρχίσεις να πατάς τα πλήκτρα σου, για να μας στείλεις τις ιστορίες σου. Σου επιτρέπω διαλλείματα για να τραβάς καμιά μαλακία🙂

    @KROKODILAS
    Μοναδικός προορισμός για σένα είναι η Τήνος. Άντε και να σε δω στα τέσσερα🙂

    @Oratios
    Ο ίδιος που έγραψε την ιστορία, είπε σε προηγούμενο σχόλιο, πως η ιστορία δεν είναι αληθινή, αλλά πατάει σε κάτι που του συνέβει. Το ζήτημα είναι να γράφουμε ιστορίες που μας καυλώνουν.

  12. nai alla perigrafei mia ajiopoinh prajh poy timoreitai me toylaxiston 10 eth kathirksh

  13. kaulotiko pantos alla makria apo mas xaxxaxaxaxxaxaa

  14. **************************
    Το κείμενο σβήστηκε από τον xxxstory

    Χαλάρωσε ρε kostas. Δεν υπάρχει λόγος να βρίζεις τον κόσμο.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

