[4/4] Μίνα … πως έγινα μαζοχίστρια [Σαδομαζοχισμός]

Η ιστορία γράφτηκε από επισκέπτη του Blog …

Συνέχεια από το προηγούμενο … κάνε κλικ

Γιώργος μου ζήτησε να βρεθούμε την άλλη μέρα για καφέ. Ασφαλώς και δέχτηκα, αφού στα μάτια του τουλάχιστον, είδα την προηγούμενη βραδιά κάτι που με συγκίνησε. Δεν ήταν δυνατόν το προηγούμενο βράδυ, ενώ μπήκαμε στ’ αυτοκίνητό του για να με πάει στο σπίτι μου και η μυρωδιά της αμμωνίας ήταν διάχυτη γύρω, τα χύσια των αντρών που μ’ είχαν πάρει στην τουαλέτα διακρινόντουσαν στο μπούστο μου, να μην είχε καταλάβει τι είχε παιχτεί τόση ώρα που έλλειπα από κοντά του. Δεν έκανε την παραμικρή υπόνοια, δεν είπε κουβέντα. Απλά μου ζήτησε να βρεθούμε την άλλη μέρα το πρωί σε καφετέρια στην κεντρική πλατεία της πόλης.

Στο σπίτι πλύθηκα, αρωματίστηκα και βυθίστηκα σ’ ένα ύπνο όλο ταραχή και αγωνία, αφού η λίμπιντό μου βρισκόταν στα ύψη μετά το γαμήσι μου στις τουαλέτες του κέντρου διασκεδάσεως, χωρίς όμως να μου δοθεί η ευκαιρία να φτάσω στην κορύφωση. Τα όνειρά μου ήταν γεμάτα από γυμνούς άντρες, με τους πούτσους τους σηκωμένους να με τριγυρίζουν, να θέλουν να με γαμήσουν όλοι μαζί, αλλά την τελευταία στιγμή οι πούτσοι τους έπεφταν αδικαιολόγητα και μ’ άφηναν στα κρύα του λουτρού που λένε. Ήταν ακριβής στην ώρα του όπως και εγώ. Θεωρώ πως άνθρωποι με χαρακτήρα, άτομα με προσωπικότητα, όταν κλείνουν ραντεβού πρέπει να το τηρούν στο λεπτό. Αν δεν χαρακτηρίζουν κάτι τέτοιες λεπτομέρειες έναν άνθρωπο, τότε τι τον χαρακτηρίζει;

Καθίσαμε στο προαύλιο της καφετέριας κάτω απ’ τα δέντρα γιατί η μέρα ήταν πάλι καυτή. Παρά την σκιά των δέντρων και το ελαφρύ καλοκαιρινό φορεματάκι που φορούσα, ήμουν υγρή απ’ τον ιδρώτα που έτρεχε παντού πάνω μου. Στα γύρω τραπεζάκια καθόντουσαν αρκετές αντροπαρέες αλλά και ζευγαράκια. Όταν παραγγείλαμε, γύρισε προς το μέρος μου και κοιτώντας με κατάματα, είπε “Μίνα, μου έχεις κάνει μεγάλη εντύπωση. Δεν είσαι σαν τις άλλες γυναίκες που έχω γνωρίσει. Είσαι βρώμικη και πρόστυχη. Είσαι αυτό που εμείς οι άντρες χαρακτηρίζουμε γεννημένη πουτάνα”. Τον κοίταξα με έκπληξη και δεν μπόρεσα ν’ αρθρώσω λέξη σαν απάντηση. Αυτός χωρίς ν’ αλλάξει έκφραση, συνέχισε “Πιστεύω πως για έναν άντρα που αγαπάς, θα κάνεις τα πάντα. Θα ήθελα ας πούμε από μια γυναίκα σαν εσένα, να πάει αυτή τη στιγμή μέσα στο μαγαζί, πίσω απ’ τον πάγκο σερβιρίσματος και να ζητήσει απ’ τον μαγαζάτορα να την πάρει στα όρθια ένα γρήγορο. Μέσα στο μαγαζί είναι ημίφως, δεν κάθεται κόσμος και επομένως κανείς δεν θα πάρει χαμπάρι τίποτα…”.

Σαν υπνωτισμένη, χωρίς να σκεφθώ τίποτα, σηκώθηκα και κατευθύνθηκα στο εσωτερικό του καταστήματος. Πλησίασα τον νεαρό μαγαζάτορα που ήταν πίσω απ’ το ταμείο και του είπα αυτό που μου ζήτησε σαν απαίτηση ο “φίλος μου”. Του είπα πως ο “φίλος μου” είναι ανώμαλος, πως του αρέσει να με βλέπει να πηδιέμαι απροκάλυπτα και πως αν δεν με πηδήξει έτσι στα όρθια, θα τον χάσω. Αυτός με παρατήρησε για μια στιγμή και μου είπε “Η αλήθεια κοπέλα μου είναι πως τέτοια τύχη δεν την έχω κάθε μέρα. Σε πρόσεξα απ’ την πρώτη στιγμή που καθίσατε έξω. Το μόνο που θέλω είναι να με τσιμπήσεις γιατί νομίζω πως ζω ένα όνειρο…”. Πήγα πίσω απ’ τον πάγκο σερβιρίσματος και γέρνοντας μπρος ακούμπησα τους αγκώνες μου πάνω στον πάγκο. Κοιτούσα έξω και ο Γιώργος βρισκόταν απέναντί μου, σε απόσταση 40-50 μέτρων. Είχε δίκιο, κανένας απ’ τους υπόλοιπους πελάτες που καθόταν στο προαύλιο της καφετέριας δεν έδινε σημασία τι συνέβαινε στο εσωτερικό της, αν και η ιδέα να με παρατηρούσαν και άλλοι όση ώρα θα διαρκούσε η ξεπέτα μου, δεν μ’ άφηνε αδιάφορη. Οι ενέργειες διαδεχόντουσαν η μια την άλλη γρήγορα και δεν μου δινόταν το περιθώριο να σκεφτώ. Η αδιάφορη έκφραση του Γιώργου, το ξαφνικό φούντωμα του μαγαζάτορα, το ότι θα με γαμούσε ένας άγνωστος μέσα στο καταμεσήμερο σε μια κεντρική καφετέρια της Λάρισας, η συσσωρευμένη ορμή μέσα μου, μ’ έκαναν ν’ αποζητώ αυτή την πρόστυχη μεταχείριση.

Ο καταστηματάρχης βρισκόταν ήδη πίσω μου και μου είχε ανασηκώσει το φόρεμα, αφήνοντας τον κώλο μου εκτεθειμένο μπροστά του. Ένοιωσα τα δάχτυλά του να ψαχουλεύουν το μουνί μου, να μου χαϊδεύουν τα κωλομάγουλα, να μπαίνουν κάτω απ’ το φόρεμα και να μου πιάνουν τις θηλές του στήθους μου τρίβοντάς τις απαλά. Η στάση μου άφηνε το μουνί μου να εξέχει ελαφρά προς τα πίσω και αυτό τον βόλευε πολύ. Η έκφρασή μου έπρεπε να είναι σταθερή. Σαν μια γυναίκα που καθόταν ακουμπισμένη αφηρημένα στον πάγκο, συνέχισα να παρατηρώ προς το εξωτερικό του καταστήματος, παρά το ότι τα ζουμιά μου έτρεχαν ποτάμι απ’ το μουνί μου. Μετά από λίγο, ένοιωσα τον πούτσο του να μπαίνει μέσα μου. Με γαμούσε με αργές κινήσεις. Η αναπνοή του έβγαινε βαριά στ’ αυτιά μου. Είχα καυλώσει τόσο πολύ. Τα πλούσια μαλλιά μου κινιόντουσαν κυματίζοντας μπρος πίσω παρασυρμένα απ’ την κίνηση του νεαρού. Ήθελα πολύ ν’ αναστενάξω, να βγάλω από μέσα μου την ηδονή που ένοιωθα, όμως δεν έπρεπε να φανεί το παραμικρό. Τ’ ακροδάχτυλά του δεν έπαψαν στιγμή να τρίβουν τις θηλές μου, ταυτόχρονα με το γαμήσι που μου έριχνε, κάνοντάς με ν’ αρχίσω να αισθάνομαι τους πρώτους σπασμούς στη μήτρα μου. Δεν ήθελα να φτάσω.

“Κάνε με να πονέσω σε παρακαλώ…” ψιθύρισα δυνατά. Χωρίς άλλη κουβέντα, ένοιωσα τα δάχτυλά του να σφίγγουν τις ρώγες μου και να τις στρίβουν με δύναμη, κάτω απ’ το φόρεμά μου. Δάγκωσα τα χείλη μου. Η προσπάθεια για να μην δείξω το παραμικρό, ήταν ό,τι πιο δύσκολο έχω δοκιμάσει να κάνω ως τώρα. Δεν μπορούσα να πιστέψω αυτό που συνέβαινε, όταν είδα το Γιώργο να χτυπάει στον ώμο έναν απ’ τους 3 νεαρούς απ’ την αντροπαρέα που ήταν δίπλα στο τραπέζι μας, να του δείχνει προς το μέρος μου και κάτι να του λέει στο αυτί. Καθώς έχυνε ο μαγαζάτορας βαθιά μέσα στο μουνί μου και εγώ προσπαθούσα να μείνω ανέκφραστη, οι 3 νεαροί είχαν ήδη φτάσει δίπλα μας. “Τέλειωσες φιλάρα; Θέλουμε να γαμήσουμε και ‘μεις…” είπε ο ένας τους, χωρίς να δώσει καμιά σημασία σε μένα. Κοίταξα τον Γιώργο που χαμογελαστός καθόταν στο τραπέζι μας και μου έκανε ένα νόημα να μείνω ακίνητη.

Ένοιωσα εκείνη τη στιγμή σαν να ζούσα ένα όνειρο, σαν στη θέση μου να βρισκόταν μια άλλη και εγώ να παρακολουθούσα ένα φιλμ. Η φοβερή καύλα που ένοιωθα ήταν το μοναδικό πράγμα που με κρατούσε στη θέση μου να υποφέρω αυτόν τον εξευτελισμό. Έσταζα ολόκληρη απ’ τη ζέστη και την καύλα που με πλημμύριζε. Πάνω στον πάγκο, ανάμεσα στους αγκώνες μου, είχε σχηματισθεί μια μικρή λιμνούλα απ’ τον ιδρώτα μου που έσταζε αυτά τα λεπτά που κράτησε το γαμήσι μου απ’ τον ιδιοκτήτη της καφετέριας. Ο μαγαζάτορας τραβήχτηκε και τη θέση του πήρε ό πρώτος απ’ τους 3 νέους γαμιάδες μου. Δεν ήθελα να φτάσω, το είχα αποφύγει με το δυνατό τσίμπημα που μου έριξε δευτερόλεπτα πριν χύσει ο καταστηματάρχης, όμως ήμουν τόσο φουντωμένη που μόλις θα έμπαινε μέσα μου ο επόμενος, φοβόμουν πως θα έφτανα στην κλιμάκωση.

Τη λύση την έδωσε ο καταστηματάρχης που φτιάχνοντας τα ρούχα του είπε “Υπόψη παιδιά πως της αρέσει ο πόνος”. Δίπλα στο σημείο που στεκόμασταν ήταν μια κούπα με ένα ελαιώδες υγρό. Ο νεαρός που βρισκόταν πίσω μου και ήδη είχε κατεβάσει το παντελόνι του, βούτηξε τ’ ακροδάχτυλά του στην κούπα και τον ένοιωσα να μου αλείβει την κωλοτρυπίδα. Θα μ’ έπαιρνε από πίσω! Μπήκε στον κώλο μου γλιστρώντας απότομα και έφτασε μέχρι το βάθος. Τα χέρια του μ’ είχαν αγκαλιάσει στη μέση και πιάνοντας τα χείλη του μουνιού μου, τα έστριβε και τα τσιμπούσε με λύσσα, κάνοντάς με να θέλω να ουρλιάξω από καύλα ανάμικτη με πόνο. Δεν του πήρε πάνω από 3 κινήσεις μπρος πίσω, όταν σκύβοντας δίπλα στ’ αυτί μου, με τον πούτσο του καρφωμένο στο βάθος του εντέρου μου, τον άκουσα να βογκάει “Χύνω πουτάνα μου… Χύνω μούνα γυναίκα…”.

Τη θέση του πήρε ο δεύτερος φίλος τους, που χωρίς να περιμένει τίποτα άλλο, χωρίς καμιά προετοιμασία, μπήκε και αυτός στον κώλο μου. Τα χύσια του πρώτου βοηθούσαν πολύ καθώς ήταν αρκετά πιο βίαιος στις κινήσεις του και με πόναγε παρ’ όλα αυτά πολύ. Ένοιωσα πως δεν μπορούσα ν’ αντέξω άλλο να μένω ανέκφραστη. Πηγαινοερχόμουν ολόκληρη μπρος πίσω απ’ τα τραντάγματά τους και αναρωτιόμουν ποιόν προσπαθούσα να ξεγελάσω, αφού όποιος κοιτούσε στο εσωτερικό του μαγαζιού, θα καταλάβαινε αμέσως τι συνέβαινε. “Σταματήστε, σας παρακαλώ… Θα με ξεχειλώσετε…” είπα όσο πιο παθιάρικα μπορούσα και σαν να ήταν αυτό το έναυσμα, άκουσα και τον τρίτο που με γαμούσε τόσο πρόστυχα αυτό το πρωινό να βογκάει από ηδονή και να κρατάει σφηνωμένο το καυλί του βαθιά μέσα μου, αφήνοντας κύματα σπέρματος να με γεμίζουν.

Αμέσως μετά, έκανα πίσω και γονατίζοντας στο πάτωμα πίσω απ’ τον πάγκο για να μην φαίνομαι, χωρίς να τον κοιτάξω καν στα μάτια, πήρα στο στόμα μου τον τελευταίο τους. Ήταν ήδη ολόρθος και με παρατηρούσε σαν ξελιγωμένος. Πρέπει να είχαν φοβερή διέγερση όλοι τους, αφού δεν μου χρειάστηκε πάνω από ένα λεπτό για να τον κάνω να χύσει στο στόμα μου. Άφησα επίτηδες να τρέξουν στο σαγόνι και στο λαιμό μου τα χύσια του και χωρίς να καθυστερήσω καθόλου, σηκώθηκα όρθια, βγήκα έξω και κάθισα δίπλα στον Γιώργο. Όλη η φάση δεν κράτησε παραπάνω από ένα τέταρτο.

“Μπορώ ν’ απολαύσω και εγώ το φραπέ μου τώρα;” είπα. “Γιατί δεν κάθισες να σε πάρει και ο τρίτος;” με ρώτησε. “Με πήρε μωρό μου, απ’ το στόμα. Τι νομίζεις πως είναι αυτά που τρέχουν στο λαιμό μου; Απλά ήθελα να τελειώνω πια. Δεν μπορούσα άλλο… Μού ‘ρχοταν να ουρλιάξω…” του απάντησα ξέπνοα. Δεν είχε περάσει ούτε ένα 24ωρο απ’ την ώρα που γνωριστήκαμε. Έμεινα όταν τον άκουσα να μου λέει “Θέλω να γίνεις γυναίκα μου…”. Τον κοίταξα στα μάτια και του απάντησα “Δεν έχεις σταματήσει να με εκπλήσσεις από χθες που γνωριστήκαμε Γιώργο μου. Δέχομαι…”.

Δεν μπόρεσα να πω τίποτα περισσότερο, γιατί μόλις σταύρωσα τα πόδια μου, ένοιωσα τη μήτρα μου να συσπάται. Ο οργασμός που μου ήρθε ήταν χωρίς προηγούμενο και δεν ήξερα αν οφειλόταν στο γαμήσι μου με τους 4 αγνώστους επιβήτορές μου, ή στην πρόταση του Γιώργου…

Νομίζω πως εδώ είναι και το τέλος της ιστορίας, αν υπάρχει συνέχεια, περιμένω από τη Μίνα να μου την στείλει.

**********

Αν σας άρεσε η ιστορία, γράψτε ένα ευχαριστώ, ώστε να ξέρω, αν υπάρχει λόγος να συνεχίσω το blog. Δεν είναι ανάγκη να γράψετε κάποιο όνομα ή το email σας, παρόλο που το ζητάει στο comment.

2 Comments

  1. SE DIAVAZA APO TON EFTAXIA KAI MOU ARESES APO TOTE POLY,
    DEN KSERO AN OSA PERIGRAFEIS EINAI ALHTHEIA I FANTASIOSEIS SOU, PANTOS SE KATHE PERIPTOSH TA VRISKO SUPER, ISOS GIATI KAI EMENA ME KAVLONEI O PONOS, . THA PERIMENO TH SYNEXEIA …

  2. εισαι ακομη στην αρχη συνεχισε πιο επιθετικα


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

