Η μάνα μου είναι η γυναίκα των ονείρων μου [Αιμομιξία]

Η ιστορία γράφτηκε από επισκέπτη του Blog … 

Είμαι ο Πάνος, 21 ετών και σας γράφω για μια αξέχαστη εμπειρία που έζησα πριν δύο περίπου μήνες. Μια εμπειρία που άλλαξε τελείως τη ζωή μου.

Βασικά έχω τρελές κάβλες για την μάνα μου! Η μητέρα μου είναι 43 χρονών με απίστευτα  καλοδιατηρημένο σώμα. Είναι καστανόξανθη, μετρίου ύψους με λίγα παχάκια στους γοφούς της αλλά το δυνατό της σημείο  είναι τα μεγάλα βυζιά της (σουτιέν Νο 5)!Από τότε που άρχισα να καταλαβαίνω, παρατηρούσα όλα τα αντρικά βλέμματα να καρφώνονται πάνω στο στήθος της.

Φυσικά, δεν ντρέπομαι να πω ότι από την εφηβεία μου βαράω μαλακία για πάρτη της! Τρελαίνομαι να την παίρνω μάτι είτε στην τουαλέτα είτε στην κρεβατοκάμαρά της, ενώ όλα αυτά τα χρόνια έχω κάνει συλλογή από εσώρουχα της με ιδιαίτερη προτίμηση στα δαντελωτά. Το καλύτερο μου όμως είναι να πηγαίνω  μαζί με τους γονείς μου διακοπές για να την βλέπω με μπικίνι που μετά βίας συγκρατεί τα μαστάρια της, κάτι που ενοχλούσε πάντα τον πατέρα μου. Ο πατέρας μου είναι 18 χρόνια μεγαλύτερος της!

Όπως σας περιέγραψα, τρελαίνομαι να την μπανίζω και να τον παίζω ταυτόχρονα, έως ότου ήρθε εκείνο το απόγευμα που με έπιασε στα πράσα! Συγκεκριμένα, άνοιξε την πόρτα του δωματίου μου (είχα ξεχάσει να την κλειδώσω) και με είδε να μαλακίζομαι φορώντας ένα μαύρο χρησιμοποιημένο στρινγκάκι της και να τρίβω το πουτσοκέφαλό μου στο σουτιέν. Περιττό να σας πω ότι έμεινε σύξυλη από το θέαμα που αντίκριζε. Ήθελα να ανοίξει η γη να με καταπιεί!

Άρχισε να φωνάζει και να ωρύεται για αρκετή ώρα. Φαινόταν να της έχει ανέβει η πίεση από το σοκ που έπαθε που φοβήθηκα μην της συμβεί κάτι κακό. Αφού άρχισα να συνέρχομαι κι εγώ από το σοκ, ξεκίνησα να της εκμυστηρεύομαι όλες τις φαντασιώσεις που είχα ανέκαθεν γι αυτή κι ότι δεν είχα τάσεις ομοφυλοφιλικές, αλλά ότι απλά μου άρεσε να φοράω τις κιλότες της!

Προχώρησα προς το μέρος της και αγκαλιαστήκαμε, ενώ εκείνη έκλαιγε με αναφιλητά. Όση ώρα την αγκάλιαζα ήμουν τρομερά καβλωμένος ώσπου πήρα την πρωτοβουλία και έχωσα τα χέρια μου μέσα από την μπλούζα της και άρχισα να ζουλάω με μανία τα βυζιά της. Πλέον δεν είχα κανένα δισταγμό και δεν με ένοιαζε τίποτα! Με κοίταξε κατάματα με έκπληξη βάζοντας το χέρι της μπροστά στόμα της από ντροπή! Δεν πέρασαν όμως μερικά δευτερόλεπτα που ένιωσα τα έμπειρα δάχτυλα της να χαϊδεύουν απαλά το «κεφάλι» μου!

-Ξάπλωσε, μου είπε ασθμαίνοντας.

Την άκουσα και βρέθηκα ανάσκελα στο κρεβάτι  κρατώντας την ψωλή μου και παρατηρώντας την να κατεβάζει αργά τη φούστα της. Δεν πίστευα στα μάτια μου. Νόμιζα ότι ζούσα ένα τρελό όνειρο!

-Βγάλε την κιλότα μου, είπε με αυστηρό ύφος και με μια γρήγορη κίνηση κατέβασε το άσπρο κιλοτάκι που φορούσε εκείνη και μου το έδωσε .

Δεν έχασα ευκαιρία να το μυρίσω και να το γλύφω νιώθοντας ότι γευόμουν τα υγρά της.

-Καβλώνεις με την μάνα σου μαλάκα; Με ρώτησε ειρωνικά.

Ανασήκωσε την μπλούζα της και ξεκούμπωσε το σουτιέν φανερώνοντας μου τις βυζάρες με τις σκουρόχρωμες ρώγες της!

Είχα πάθει πλάκα!

Έσκυψε προς τον πούτσο μου και τον έβαλε στο στόμα της. Από εκείνη τη στιγμή ξεκίνησε μια αριστοτεχνική πίπα νιώθοντας τη γλώσσα της να γλιστράει επιδέξια κατά μήκος της ψωλής μου.

Ήμουν σε κατάσταση «αμόκ» και δεν πέρασαν ούτε δύο λεπτά μέχρι που αισθάνθηκα το σπέρμα μου να ξεκινάει τη γνωστή διαδρομή από τα αρχίδια. Με το που άρχισα να συσπάω, η μητέρα μου τραβήχτηκε απότομα και άφησε τα καυτά μου χύσια να πεταχτούν με ορμή πάνω στα βυζιά της  που τόσα χρόνια λαχταρούσα να τα γεμίσω με το φλόκι μου!

-Έχυσες κιόλας ρε μαλακισμένο; Έχεις τα κότσια να με γαμήσεις; Μου έλεγε όλο νάζι.

Ήξερα ότι έπαιζε παιχνίδι εξουσίας μαζί μου αλλά το γούσταρα πολύ!

Δεν άργησε να μου ξανασηκωθεί από τις απέραντες κάβλες που είχα. Με έφερε από πάνω της, τοποθέτησε τα πόδια της στους ώμους μου και ανασήκωσε όσο έπρεπε τη λεκάνη της για να οδηγήσει το πουτσοκέφαλο προς το μουνί της. Με αργές κινήσεις έχωσα το πουλί μου εκεί που ήθελα πάντα:στο μουνί της μάνας μου!!!

Ζούσα μια πρωτόγονη εμπειρία!

Συνέχιζα να την γαμάω σταθερά αλλά με αυξανόμενη ένταση. Βογκούσαμε και οι δύο από ηδονή, ενώ ταυτόχρονα εκστόμιζα ακατανόμαστες φράσεις που ήθελα χρόνια να της πω αλλά τις έλεγα μόνο στα τρελά μου όνειρα, όταν τράβαγα μαλακία για χάρη της.

-Τι σου κάνω μάνα μου; Έλεγα συνέχεια φωνάζοντας.

Ήταν η σειρά μου να πάρω πρωτοβουλία και να την γυρίσω στα τέσσερα. Της άνοιξα τα κωλομέρια με τα χέρια μου και έχωσα για λίγο τα δάχτυλά στη μουνάρα της παίζοντας και λίγο με την κλειτορίδα. Μετά από λίγα δευτερόλεπτα της τον έβαζα πισωκολλητό. Την γαμούσα με δύναμη και μανία χτυπώντας συγχρόνως τον κώλο της με χαστούκια. Συνέχισα τον έντονο ρυθμό μέχρι που ένιωσα να φτάνω στο αποκορύφωμα της έκστασης μου. Άφησα το σπέρμα μου να κυλήσει μέσα της και να φτάσει μέχρι τη μήτρα της!

Ήμασταν σε κατάσταση «μέθης»! Αγκαλιαστήκαμε και αρχίσαμε τα γλωσσόφιλα, ενώ εγώ δεν χόρταινα να χουφτώνω τις βυζάρες και να πιπιλάω τις ρώγες της. Μου είπε ότι πλέον δεν την ικανοποιούσε ο πατέρας μου στο σεξ, κάτι που  ακουγόταν απόλυτα φυσιολογικό.

Όπως καταλαβαίνετε από τότε συνεχίζουμε να ζούμε ατέλειωτες φάσεις ηδονής μεταξύ μας! Όμως η φαντασίωση που θέλω να εκπληρωθεί είναι η εξής: όσο θα  πηδάω την μάνα μου, ο πατέρας μου να μας κοιτάει και να μαλακίζεται μπροστά μας!!!

Αλλά αυτό είναι λίγο δύσκολο έως απίθανο λόγω των αυστηρών αρχών του. Πάντως, δεν έχω παράπονο πλέον με τη σεξουαλική μου ζωή.

**********

Αν σας άρεσε η ιστορία, γράψτε ένα ευχαριστώ, ώστε να ξέρω, αν υπάρχει λόγος να συνεχίσω το blog. Δεν είναι ανάγκη να γράψετε κάποιο όνομα ή το email σας, παρόλο που το ζητάει στο comment.

14 Comments

  1. εισαι μαλακας απλα !!!!!!!!!

  2. einai h pio teleia istoria pou exw akousei pote!!!!!!
    synexise kaigarapse tn synexei!!!!!!!!!

  3. pantws apo fantasia kala pas…

  4. Μην ακούς κανέναν φίλε. Εφόσον δεν δημιουργείς προβλήματα σε τρίτους, συνέχισε τα γούστα σου. Αν είναι πραγματική ιστορία, όπως είπες στο μήνυμα της αγγελίας σου, τότε θα ‘θελα να μας περιγράψεις και κάποια επόμενη φορά με ακόμη μεγαλύτερη καύλα.

  5. poli kalo…

  6. kalo.eimaste sta idia peripou mono pou den exo kanei kati. tin exo xaidepsei tin rogara tis ston ipno sikonntas arga tin niktikia. den foraei soutien otan koimate } kai oi bizares noumero 4 aspres stite s me skouri rogara pou diagrafete akoma kai me mplouza malini. tine xo dei na kanei kai mpanio *************** exo msn an theleis tha deikso fofots tis me magio .

  7. super

  8. @makis
    Αν θέλεις να δημοσιεύσεις το email σου, πρέπει να μου στείλεις email από τον λογαριασμό που θέλεις να εμφανίζεται. Αυτό το ζητάω επειδή θέλω να αποφύγω τις περιπτώσεις, όπου κάποιος μπορεί να αφήσει ένα σχόλιο με κάποιο άσχετο email.

  9. bravo synexise

  10. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΦΙΑΛΑΡΑΚΙ.ΕΧΟΥΜΕ ΚΟΙΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ.ΕΧΩ ΠΗΔΗΞΕΙ ΝΟΝΑ ΕΓΩ ΒΕΒΑΙΑ.ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΝΑ Ανταλαξουμε αποψεισ

  11. ***********************************

    Το σχόλιο σβήστηκε από τον xxxstory.

    Ο xxxstory λέει: Δε βλέπω τον λόγο που θα πρέπει να βρίζουμε τους άλλους, θα μπορούσες απλά να μας πεις με δυο λέξεις ότι δεν σου άρεσε.

  12. Πολυ καλο Μου αρεσε μπραβο

  13. teleia istoria ,an thes krata to meil mas

  14. @takis και προς όλους τους άλλους
    Το email σας δεν εμφανίζεται, όταν γράφετε σχόλια. Αν θέλετε να επικοινωνήσετε με κάποιον, μπορείτε να στείλετε μια αγγελία και στη συνέχεια θα τη συνδέσω με το σχόλιο σας.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

