“Πάρτι με ούζα” με 4 ξαδέρφια [Αιμομιξία]

Η ιστορία γράφτηκε από επισκέπτη του Blog …  

Τι νομίζεις ότι γίνεται αν βρεθούν μαζί τέσσερα πρώτα ξαδέρφια αν βρεθούν σε κατάλληλες συνθήκες όλοι μαζί?

Η ιστορία μου αφορά εμένα τον αδερφό μου και τα δυο πρώτα μας ξαδέρφια την ξαδέλφη μου δηλαδή και τον ξάδερφο μου.

Όλα ξεκίνησαν καθώς μια κολλητή μου τα έφτιαξε με τον πρώτο μου ξάδερφο και δεν σταματούσε να μου λέει για το μέγεθος του πέους του. Είχα φτάσει σε βαθμό να ζηλεύω πάρα πολύ. Με την ξαδερφούλα έχουμε τέλειες σχέσεις και κάνουμε πολύ παρέα. Ξέρω πως είναι πολύ ανοιχτό μυαλό, πολύ προκλητική γυναίκα, δέχεται την πλάκα και γενικά της αρέσει πολύ ο χαβαλές. Τα λέμε όλα μεταξύ μας και γενικά περνάμε πολύ καλά.

Με το που έμαθα για το μέγεθος του ξαδέρφου άρχισα να σκέφτομαι διάφορα και μερικές φορές συνέλαβα το μυαλό μου να συγκρίνει τον πούτσο του ξαδέρφου Κώστα με τον πούτσο του αδερφού μου Τάκη και να αναρωτιέμαι αν και ο «δικό μας» πούτσος είναι ανάλογου μεγέθους και γενικά αν όλο το σόι μου ήταν προικισμένο. Πολλές φορές προσπαθούσα μα δω τον πούτσο του αδερφού μου να δω τι γίνεται. Ο Κώστας. είναι στην ηλικία μου ενώ ο αδερφός μου είναι ενάμιση χρόνο μεγαλύτερος από μένα και η Γιάννα δύο χρόνια μικρότερη μου. Εγώ είμαι στα 25!

Επειδή όπως είπα η Γιάννα ήταν ανοιχτό μυαλό τελικά βρήκα την ευκαιρία και της είπα μια μέρα στην πλάκα πως η κολλητή μου έχει δεινοπαθήσει από τον πούτσο του αδερφούλη της και στην πλάκα και καλά ότι ένοιωθα περιφανή για το σόι μας και πως ήλπιζα και ο Τάκης να έχει ανάλογο μέγεθος. Τότε λοιπόν έφαγα την πρώτη φλασιά όταν με πολύ φυσιολογικό ύφος μου είπε πως ξέρει για τα προσόντα του αδερφού της. Είχε λέει πολλές φορές καμαρώσει τον πούτσο του σε διαφορές φάσεις. Τα πρωινά όταν πήγε να τον ξυπνήσει, στην θάλασσα και άλλες φάσεις. Τότε άρχισε να με κοροϊδεύει και να μου λέει πως δεν υπάρχει περίπτωση και εγώ να μην έχω κοιτάξει πονηρά τον πούτσο του αδερφού μου. Δεν το είχα κάνει αλλά τελευταία όπως σας είπα το έκανα κάτι το οποίο της είπα και τότε έφαγα την μεγαλύτερη πλάκα την ζωή μου( μέχρι την επόμενη) όταν μου έκανε την εξής τρελή εξομολόγηση.

Θυμάσαι μου λέει μια φορά που έκανα ένα παρτάκι στο σπίτι. Τότε που ο Κώστας είχε γίνει τύφλα στο μεθύσι και εγώ είχα πιει αρκετά. Τότε όταν φύγατε όλοι μπήκα να κάνω μπάνιο και ξαφνικά μπουκάρει μέσα ο αδερφός μου, ήμουν τελείως γυμνή και προσπάθησα να κρυφτώ, γυρνώντας πλάτη προς αυτόν, αλλά τότε άρχισε να μου κάνει μια ερωτική εξομολόγηση τρελή και να μου λέει διάφορα τρελά ότι ζει τόσα χρονιά για να δει το μουνάκι μου ότι είμαι πολύ προκλητική ότι τον έχει παίξει πολλές φορές για την πάρτη μου και άλλα τέτοια εξωφρενικά, και με γύρισε προς το μέρος του, πέταξε τα ρούχα του και μπήκε στην μπανιέρα και πήρε το χέρι μου από το μουνάκι μου όπου το κάλυπτα ασυναίσθητα και έσκυψε και μου το φίλησε. Σε λίγο άρχισε να μου το γλύφει ενώ με το άλλο χέρι του έπαιζε τον πούτσο του. Τότε τον είδε μου λέει πρώτη φορά και τα έπαιξε.

Τελείωσε εκεί μέσα στην μπανιέρα και το σπέρμα του έπεσε πάνω στα πόδια της. Μου είπε πως μετά το συμβάν ήταν αυτή που έκανε την πρώτη κίνηση. Αυτός κώλωνε αλλά αυτή ήταν που μια μέρα που βγήκαν έξω τον πήγε σε ένα απόμερο μέρος με το αυτοκίνητο και του έκανε την πρώτη πίπα. Όταν τον έβαλα στο στόμα μου λέει τότε κατάλαβα για το τι μιλάμε. Έχυσε σχεδόν αμέσως στο στόμα μου μέσα και καθώς τραβήχτηκα κάποια έπεσαν στα μούτρα μου λέει. Τσαντίστηκα αλλά δεν έκανα τίποτα μιας και πρώτη φορά το έκανα αυτό απεναντίας έδειξα να το ευχαριστιέμαι. Από τότε μιλήσαμε και από αποφασίσαμε να μην προχωρήσουμε αλλά από μεριά του έπεσε μια ιδέα και αντικαταστήσαμε την πράξη με το λεγόμενο «ισπανικό». Πρώτα μου λέει με γλείφει μέχρι να τελειώσω και μετά βάζει τον πούτσο του ανάμεσα στα βυζιά μου και με γαμάει μέχρι που χύνει πάνω μου!!! Αν δεις μου λέει θα πάθεις πλάκα και πραγματικά την λυπάμαι την Σοφία ,την κοπελιά του, μιας και μόνο πίπα που του κάνω με τρομάζει όχι να με πηδήξει κιόλας. Αδυνατούσα να πιστέψω τα όσα άκουγα. Η ξεδερφούλα μου να χαμουρεύεται με το αδερφό της.

Εγώ έχω μείνει κάγκελο και δεν μπορώ να πιστέψω τι ακούω!!  Συνεχίζει και μου λέει πως κάποιες φορές φτάσανε μια ανάσα από το να την πηδήξει αλλά τελικά δεν έγινε. Να πω την αλήθεια μου με αυτά που άκουγα δεν ξέρω αν την πίστευα. Την είχα ικανή να έχει πηδήξει τον αδερφό της. Συνέχισε να μου λέει κάποιες φάσεις με τον αδερφό της τελείως απίστευτες. Τελειώνοντας μου είπε πως τελευταία φορά που έκανε κάτι με τον αδερφό της ήταν πριν τρεις μέρες ένα απόγευμα όταν οι δικοί τους ήταν στο μαγαζί. Όπως μου είπε χαρακτηρίστηκα του έκανε μια πίπα μέχρι που τον « στέγνωσε»

Περνάνε κανα δυο μέρες και συλλαμβάνω τον εαυτό μου να κάνει σκέψεις σεξουαλικού περιεχομένου με τον…. αδερφό μου! Τρέλα. Το συζητώ με την Γιάννα. και το βρίσκει απολύτως φυσιολογικό. Κάθομαι ένα απόγευμα με την μάνα μου και με παίρνει τηλέφωνο η Γιάννα. και μου λέει στην πλάκα μην με ενοχλήσεις έχω μείνει μόνη στο σπίτι με τον Κώστα και λέμε να περάσουμε καλά!!!!!!!

 Ήταν η πρώτη φορά, αλήθεια λέω, που αυνανίστηκα στην ζωή μου. Πάω στο δωμάτιό μου και έβαλα το χέρι μου ανάμεσα στα πόδια μου, άρχισα να τρίβω με μανία το μουνάκι μου το οποίο ήταν υγρό. Άρχισα να βάζω μέσα το δάκτυλο μου και μετά και άλλο. Φανταζόμουν να κάνω παρόμοια πράγματα με τον αδερφό μου. Την άλλη να το κάνω με τον ξάδερφό μου με το τεράστιο πούτσο μέχρι που ένωσα ένα καταπληκτικό συναίσθημα και μια ανατριχίλα σε όλο μου το σώμα.

Τα σπίτια μας απέχουν μόλις ένα όροφο. Μόλις τελείωσα αποφάσισα να πάω εκεί. Μου ανοίγει την πόρτα η Γιάννα. Μωρό μου μού λέει σε περιμέναμε ήξερα πως θα έρθεις. Με παίρνει από το χέρι και με πάει μέσα στο δωμάτιό της και από πίσω ξαφνικά πετάγεται και Κώστας γυμνός και κάθεται πάνω στο κρεβάτι. Πια από τα κορίτσια μου θέλει τον πούτσο μου λέει και με παίρνει η Γιάννα. από το χέρι και με βάζει να κάτσω δίπλα του. Άρχισε να με φιλάει και να μου χαϊδεύει το μουνάκι μου μιας και η Γιάννα με απάλλαξε από την φόρμα μου. Το χέρι μου ήταν πάνω στον πούτσο του. Με ξαπλώνει στο κρεβάτι τελείως γυμνή και αρχίζει να με φιλάει σε όλο μου το σώμα. Πρόλαβα και είδα την Γιάννα καθισμένη σε μια καρέκλα να παίζει με το μουνάκι γιατί έχασα τον κόσμο όταν άρχισε να με πηδάει. Με πηδούσε με δύναμη και πραγματικά πονούσα πολύ.

Το Σ/Κ με ενημερώνουν τα παιδιά ότι θα οργανώσουν πορτάκι στο σπίτι και καλεσμένοι θα είμαστε εμείς οι τρεις και ο αδερφός μου μόνο. Τους γονείς τους έστειλαν στο χωριό. Πραγματικά έτσι και έγινε. Στο πάρτι καλεσμένοι μόνο τέσσερεις. Αρχίζει το παιχνίδι η Γιάννα και αρχίζει να λέει στον αδερφό μου για το συμβάν και αλλά τέτοια. Εγώ έχω πάθει σοκ και ντρέπομαι για την ζωή μου ενώ η αντίδραση του Τάκη είναι τελείως κάτι που δεν περίμενα. Αφού μου πήδηξες την αδερφή λέει στον Κώστα πρέπει να σε πληρώσω με το ίδιο νόμισμα και γυρνάει προς την ξαδέρφη μου. Αυτή τον καβαλάει και αρχίζουν να φιλιούνται και να βγάζει τα ρούχα της. Την ξάπλωσε εκεί στον καναπέ και πηδήχτηκαν μπροστά μας. Την σκυτάλη παίρνει ο Κώστας και αρχίζει να με χαμουρεύει . Πηδηχτήκαμε σαν τα ζώα στο πάτωμα μέχρι το τέλος. Ο αδερφός μου είχε πιάσει τον πούτσο του και τον έπαιζε ενώ η Γιάννα ήταν ξαπλωμένη δίπλα του.

Ακολούθησε μια νύχτα κόλαση με πολύ σεξ. Για τις επόμενες ώρες το μόνο που ακουγόταν μέσα στο σαλόνι ήταν βογκητά βαριές αναπνοές  και τα αισχρόλογα της Γιάννας καθώς την πηδούσε ο Τάκης. Τελειώσαμε και φύγαμε. Από τότε έχει έχουμε βρεθεί και άλλα απογεύματα και έγιναν πάλι πολύ ιδιαιτέρες φάσεις…. Ο Τάκης έμαθε και για το τι γίνεται μεταξύ των ξαδερφιών μας και κάποια στιγμή προσπάθησε να μου την πέσει. Δεν ξέρω αλλά τελικά μπόρεσα και κρατήθηκα και συμφωνήσαμε να μην γίνει τίποτα μεταξύ μας….. ως πότε όμως??

**********

Αν σας άρεσε η ιστορία, γράψτε ένα ευχαριστώ, ώστε να ξέρω, αν υπάρχει λόγος να συνεχίσω το blog. Δεν είναι ανάγκη να γράψετε κάποιο όνομα ή το email σας, παρόλο που το ζητάει στο comment.

31 Comments

  1. ε ειστε ανομαλοι!!!!!!!!! δεν ντρεπομαστε λιγο

  2. kalo !

  3. foberi istoria synexise mas kayloses

  4. synexise pes kai th synexia

  5. καλα ειπαμε να καυλονουμε αλλα ελεος πια σοδομα και γομορα ειστε

  6. Καθένας με τα γούστα του παιδιά. Όχι πως πρέπει ν’ αποδεχόμαστε τα πάντα, αλλά προσωπικά δε μ’ ενόχλησε η ιστορία, όσο κι αν νιώθω αποστροφή σ’ αυτού του είδους τις σεξουαλικές επαφές.

  7. Η αιμομιξία είναι περίεργη φάση, και σηκώνει μεγάλη συζήτηση. Δεν νομίζω ότι υπάρχει κανείς φυσιολογικός, με κανονικό IQ που να σκέφτεται να πηδήξει τη μάνα του ή την αδερφή του ή την κόρη του. Όμως πολλοί καυλώνουμε τρελά στη σκέψη ότι ο γείτονας ίσως και να το κάνει. Άρα, μας αρέσει η αιμομιξία, όμως η παιδεία μας και τα ταμπού που κληρονομήσαμε, δεν μας επιτρέπει ούτε καν να το σκεφτούμε για μας. Για τους ξένους βέβαια, όχι μόνο δεν μας πειράζει να το κάνουν, είμαστε και σίγουροι ότι το κάνουν…..
    Για σεξ με εξ’ αίματος 1ου βαθμού συγγενείς, ξέρω στ’ αλήθεια ότι συμβαίνει σε κάποιες σπάνιες περιπτώσεις, ιδιαίτερα σε χωριά και μικρές, κλειστές κοινωνίες, όπως εδώ στην Κρήτη αλλά και αλλού. Όχι όμως σε πολύ φυσιολογικές οικογένειες και συνήθως με χαμηλού νοηματικού επιπέδου άτομα, ή κάτω από την επίρροια αλκοόλ.
    Όσο για ξαδέρφια και θείες, δεν το συζητώ. Μετανιώνω πραγματικά που όταν ήμουν 16άρης, δεν ξέσκισα την καυλοθεία μου, που όλο έξω είχε τα βυζιά, και όλο υπονοούμενα μου πετούσε: “Κωστάκη, πως πάνε οι ορμόνες, σοβαντίζεις κάθε μέρα τους τοίχους της τουαλέτας?”. Α, ρε μαλάκας που ήμουν τότε…..

  8. Πάντως, ελπίζω ο φίλος xxxstory να μην σταματήσει τις δημοσιεύσεις ιστοριών της κατηγορίας “αιμομιξία”, όπως έκανε στο παρελθόν ο Ευταξίας.

  9. Με τον αδερφό σου έκανες κατι?

  10. Εγώ γιατί νιμίζω ότι πηρες και τον αδερφό σου και ντρέπεσε να μας το πεις!!!!!!!!!!!!!

  11. Μια που τους παιρνεις ολους, θες να παρεις και εμενα;

  12. Αμα πηρες και τον αδερφό σου πες το μας!!

  13. @Kostas
    Δεν έχω σκοπό να κόψω ιστορίες από το blog, με εξαίρεση αυτές που θα αφορούν σε παιδεραστία ή ίσως κάτι εξίσου άσχημο, που για την ώρα δεν μπορώ να το φανταστώ. Κατά τα άλλα … ναι ήσουν μαλάκας Κώστα🙂
    @mina
    Γιατί βρε παιδί μου βάλθηκες να μάθεις αν πήρε και τον αδερφό της; Σκέφτεσαι να κάνει το ίδιο και ψάχνεις για συμβουλές;🙂
    @hero
    Από όσο καταλαβαίνεις, για να σε πάρει η κοπέλα, θα πρέπει να είσαι τουλάχιστον συγγενής δευτέρου βαθμού. Άδικα προσπαθείς🙂

  14. Perno kai ego mati stin mama mou kai aderfi mou!! eimai 23 i adrfi mou 25 kai i mom 45. thelo na epikoinonisoume *********** msn me web

  15. opoios thelei sto ************** tha deikso akoma kai fotos me tin mama mou na kanei mpanio me mpikinikai alla

  16. ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΩ ΜΙΑ ΞΑΔΕΡΦΗ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ.ΤΙ ΚΡΙΜΑ

  17. Καλησπέρα! Θα ήθελα να σου πω χχχ οτί και εγώ έχω μια πολύ δυνατή εμπειρία και κάποια στιγμή ίσως την μοιραστώ και μαζί σας. Πάντως θα συνεχίσω να ρωτάω; Πήρες τελικά τον αδερφό σου πες μου!!!!!!!

  18. Εμένα μου αρέσει να διαβάζω ιστορίες όπου η μαμά το κάνει με το φίλο του γιού και ο γιος το ξέρει ή το μαθαίνει. Εσύ makis, γιατί θέλεις να μοιράσεις φωτό της μαμάς σου? Θέλεις μήπως να σου την πασπατέψει κανείς, ή απλά τη βρίσκεις όταν οι άλλοι καβλώνουν γι’ αυτό που εσύ έχεις καθημερινά στο σπίτι?

  19. @makis
    Το email σου σβήστηκε, γιατί όπως έχω πει πολλές φορές, δε θα ήθελα να δημοσιεύει ο καθένας όποιο email θελήσει, προκειμένου να μη συμβεί να εμφανίζονται email άλλων προσώπων. Αν επιμένεις να δημοσιευτεί, τότε να μου στείλεις στο email μου ένα μήνυμα στο οποίο θα ζητάς να εμφανίσω το email σου.

    @ΓΙΑΤΡΕ
    ο κόσμος περιμένει τις συμβουλές σου στην στήλη “Ρωτάς – Απαντώ”.

    @mina
    περιμένω και την δική σου ιστορία και από την κίνηση που βλέπω σ’ αυτή την ιστορία, μάλλον θα κάνει πάταγο και η δική σου.

    @Kostas
    μόνο ιστορίες σου αρέσει να διαβάζεις ή είναι επιθυμία σου να το ζήσεις κιόλας;

  20. Εμένα χωρις να το καταλαβω με εβαλε στο κόλπο η αδερφή μου!

  21. @mina
    Υποψιάζομαι τρίο, παρέα με την αδερφή σου.

  22. An ypirxan kai fwto tha itan akoma pio teleio

  23. ΝΑΙ. Ο ΤΡΙΤΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΠΙΟΣ ΗΤΑΝ? Ε?

  24. @mina
    Δεν θέλω να καταλάβω🙂 περιμένω την ιστορία σου για να μάθω🙂

  25. θα σου πω την ιστορια μου σε λιγες μέρες. Ημουν εγω η αδερφή μου και ο αδερφός μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! τα λέμε

  26. mina εισαι εδω? περιμενω τρελα. Να ρβτήσω στα προσεχως είχα δει μια φάση οικογενιακό γαμίση κατι τετοιο τι εγινε γιατι δεν την εβγαλες στο site?

  27. Νομίζω ότι οι περισσότεροι τη βρίσκουμε με φάσεις των άλλων, αλλά όχι, εγώ σε καμιά περίπτωση δεν θα μπορούσα να κάνω φάση με αδερφή ή μητέρα, ή τώρα πλέον με κόρη. Πάει πολύ μακριά η βαλίτσα. Και δυσπιστώ απέναντι στη mina και δεν νομίζω ότι έκανε κάτι στ’ αλήθεια, εκτός κι αν ήταν κάτω από 15, οπότε απλά δεν το έκανε συνειδητά.
    Είμαι 40, και η (2η) γυναίκα μου 27. Μοιράζομαι μαζί της τα πάντα, όμως ακόμη κι αυτή νιώθει περίεργα όταν της λέω πόσο με φτιάχνουν ιστορίες αιμομιξίας και μου λέει: “Δεν πιστεύω να καβλώνεις με την αδερφή σου, γιατί αυτό θα ήταν πολύ πολύ άρρωστο”.
    Και, όχι, δεν με καβλώνει (ακόμα) η αδερφή μου…

  28. sinexise poli oraia istoria

  29. λοιπόν δεν ξέρω αλλά εγώ καύλωσα……
    αδερφή δεν έχω……
    μια ξαδερφη μόνο που σε νεαρή ηλικια γύρω στα 18 είχαμε παίξει ενα βραδι που είμασταν εντελώς πίτα και ηταν πολύ καλη φάση…………
    εγινε μονο μια φορα και αυτό μάλλον εχει την μαγεια του…….
    τωρα στα 35 και οι 2 με μια χαρα ζωες ουτε που το συζηταμε……

  30. @mina
    όπως σου είπα αγωνιώ

    @Kostas
    Αν ποτέ κάτσεις και το σκεφτείς περισσότερο και καταλήξεις κάπου, θα ήθελα να μας πεις τον λόγο που ίσως σε καυλώνουν οι ιστορίες αιμομιξίας.

    @JHOVAL
    Νομίζω πως τώρα στα 35, είναι η ώρα να μας διηγηθείς την ιστορία σου🙂

  31. i can try…


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

