Αγγελία: Αρσενικό πουτανάκι, ψάχνει για ένστολους γαμιάδες

Καυλωμένα ένστολα αγοράκια σας θέλω μέσα μου. Κάνω τρελές πίπες και έχω κωλαράκι που θέλει άγριο ξεκώλιασμα. Είμαι 23 ετών, 69 κιλά, 1,82 ύψος, άτριχο, καθαρό, σέξι κορμάκι που του αρέσει να πηδιέται από αυταρχικά ένστολα καυλιάρικα αγοράκια. Θέλω να μου ξεσκίσετε την τρύπα και να μου γεμίσετε τα χειλάκια με καυτό πηχτό σπέρμα. Έχω εμπειρίες αν και μικρό πουτανάκι. Λατρεύω τα γυναίκεια εσώρουχα και όταν είμαι μόνο και καυλωμένο, φοράω κιλοτάκια, ζαρτιέρες, στριγκάκια, σουτιέν και γοβούλες και ξαπλώνω και παίζω με την τρυπούλα μου. Είμαι γλυκό και με έντονα θηλυκά χαρακτηριστικά.

Αν είσαι 100% αυταρχικός ένστολος γαμιάς, στείλε μου το εμαιλ σου με δικά σου προσόντα, για να πάρεις Φώτο μου. Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Ξάνθη.

Θέλω να με ταΐσετε με πολύ σπέρμα, το λατρεύω. Αποκλειστικά για ένστολους επιβήτορες. Εχεμύθεια, καθαριότητα, ασφάλεια, διακριτικότητα είναι τα βασικά που ζητώ και παρέχω (δέχομαι και παρτούζα) προτιμάω ηλικίες από 32 και άνω.

email: xyseme_twra23@yahoo.gr

1 Comment

  1. ειμαι 31
    1,78 υψος 90κιλα 18 ποντος μου αερσουν τα πουτανακια.
    ατριχο κολο και ατριχο πουλακι….

    email *********************


    Το email σβήστηκε από τον xxxstory.

    Δεν επιτρέπεται να γράφεται στα σχόλια το email σας.

    Αν θέλετε να επικοινωνήσετε με κάποιον που έχει γράψει αγγελία, μπορείτε να του απαντήσετε απευθείας στο email του. Στην περίπτωση που επιθυμείτε να εμφανίζεται το email σας, γράψτε μια δική σας ιστορία ή μια αγγελία και στείλτε την, για να την δημοσιεύσω. Ευχαριστώ.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

