Η “συμπαράσταση” στην αδερφούλα μου [Αιμομιξία]

Η ιστορία γράφτηκε από επισκέπτη του Blog …   

Με λένε Μάριο και έχω μια αδερφούλα την Μαρία που είναι λίγο μικρότερη από μένα και ζει Θες/νίκη. Είχαμε σχέσεις νορμάλ και τίποτα το ιδιαίτερο. Θέλω να πω δηλαδή ότι μέχρι το συμβάν δεν μου περνούσε από το μυαλό ότι θα έκανα κάτι με την αδερφή μου και μάλιστα ήμουν κάθετα αντίθετος καθώς άκουγα τέτοιες ιστορίες, αλλά όπως λέει ο λαός μεγάλη μπουκιά φάε μεγάλη σκέψη μην κανείς.

Είχα πάει Θες/νίκη για να περάσω κάποιες μέρες εκεί αφού δεν είχα δουλεία. Τότε έμαθα ότι η αδερφούλα μου μόλις είχε χωρίσει και ήταν σε πολύ χάλια κατάσταση. Ήταν στο σπίτι και όλο έκλαιγε. Το βραδάκι την έπεισα να βγούμε έξω για να ξεσκάσουμε. Με χίλια ζόρια το δέχτηκε και έγινε. Τελικά καταλήξαμε σε ένα κλαμπάκι και η αδερφή μου πού ήταν κομμάτια άρχισε να κατεβάζει σαν ναύτης τα ποτά. Από ότι ήξερα δεν έπινε και γρήγορα άρχισε να χάνει τον έλεγχο. Το κατάλαβα και της είπα να φύγουμε αλλά αυτή συνέχισε να πίνει την πήρα με το ζόρι για το σπίτι.

Εκεί είχε κάτι ουίσκι και συνέχισε να πίνει με το μπουκάλι. Φοβήθηκα να μην πάθει τίποτα και της πήρα με την βία το μπουκάλι και την έβαλα να πάει να ξαπλώσει στο δωμάτιό της. Της είπα να αλλάξει και εγώ θα πήγαινα να της κάνω κάνα καφέ για να συνέλθει. Όταν γύρισα αντίκρισα ένα απίστευτα όμορφο θέμα. Είχε βγάλει το παντελόνι της και φορούσε μόνο το μπλουζάκι της και ήταν ξαπλωμένη μπρούμυτα πάνω στο κρεβάτι της. Την είχε πάρει ο ύπνος. Μόλις αντίκρισα το μικρό τουρλωτό κολαράκι της με το στριγκάγκι να το χωρίζει στη μέση. Έπαθα πλάκα και έμεινα να το κοιτάω αγαλματωμένος. Το θέαμα τέλειο. Ένα κολαράκι να το βάλεις κάτω και να το γαμάς για μέρες. Έμεινα να κοιτάω το κολαράκι της αδερφής μου με ένα φραπέ στα χέρια. Το μυαλό μου άρχισε να θολώνει και ο πούτσος μου να καυλώνει μιας και εγώ είχα πιει τα ποτάκια μου.

Πήγα και προσπαθούσα να ξυπνήσω. Δεν καταλάβαινε τίποτα. Ξαναπροσπάθησα και δεν έκανε τίποτα τότε άπλωσα το χέρι μου και της χτύπησα ελαφρά το κολαράκι και μετά πιο δυνατά σε λίγο κουνήθηκε και γύρισε ανάσκελα. Τότε είδα να μαυρίζει το μουνάκι της κάτω από τα βρακάκι της και συνέχιζα να καυλώνω πιο πολύ. Άπλωσε το χέρι της και άρχισε να ξύνει το μουνάκι της που την έτρωγε. Ήταν σκέτη καύλα και εγώ καθόμουν δίπλα στο κρεβάτι. Χωρίς να το καταλάβω και να μπορώ να το ελέγξω το χέρι μου βρέθηκε πάνω στο μουνάκι της. Είχα καταλάβει πως δεν ήταν σε θέση να καταλάβει τίποτα και έπεσα μέσα.

Άπλωσε το χέρι της και άρχισε να ζουλάει το χέρι μου πάνω στο μουνί της και να τρίβεται. Κατέβασε το χέρι μου πιο κάτω και το έβαλε ανάμεσα στα πόδια της και το έσφιξε και άρχισε να κουνιέται τρελά και καυλιάρικα. Εγώ δεν έκανα τίποτα για να μην την κόψω και το χαλάσω. Με το άλλο χέρι μου έβγαλα το πούτσο μου έξω και άρχισα να βαράω μαλακία. Τελικά με την βοήθεια του ποτού το πήρα απόφαση, θα έκανα την κίνησή μου και όπου έβγαινε. Σηκώνομαι και βγάζω τα ρούχα μου βιαστικά. Της ανοίγω σιγά – σιγά τα πόδια για να μπω ανάμεσα τους. Αυτή δεν κάνει καμιά ενέργεια για να με σταματήσει. Έτσι όπως είμαι ανάμεσα στα μπούτια της τώρα απλώνω και πάλι το χέρι μου προς το μουνί της που το κάλυπτε το βρακάκι της ήταν υγρό και έτοιμο. Δεν το σκέφτηκα καθόλου την τράβηξα ακόμα λίγο προς το μέρος μου και της σήκωσα και τα πόδια της παραμέρισα το στρινγκάγκι και ήρθα φάτσα με το μουνάκι της.

Δεν αντιδρούσε καθόλου και σε συνδυασμό με το ότι πριν από λίγο έτριβε το μουνάκι της με το χέρι μου νόμιζα πως το ήθελε. Τον ακούμπησα για λίγο στα μουνόχειλά της και αφού παύτηκαν και οι τελευταίες αμφιβολίες μου με μια δυνατή κίνηση μπήκα στο μουνάκι της. Αυτή ξαφνιάστηκε και πήγε να με διώξει από πάνω και άρχισε να με χτυπάει με τα χέρια της και να μου τραβάει τα μαλλιά ενώ με έβριζε. Εγώ δεν έλεγα τίποτα αλλά και δεν σταματούσα την γαμούσα με τον πούτσο μου όλο και πιο βαθιά. Της έπιασα τα χέρια για να μην με χτυπάει ενώ συνέχιζα να την γαμάω. Μέσα στις βρισιές κάπου – κάπου έβγαζε και κάποιους στεναγμούς.

Συνέχιζα να την γαμάω μέχρι που ένοιωσα τον πούτσο μου να γεμίζει με υγρό και βγήκα από το μουνί της και έχυσα πάνω στο κρεβάτι. Πετάχτηκε από το κρεβάτι και από εκεί που δεν καταλάβαινε τίποτα τώρα περπατούσε και πήγε προς τα μέσα στο σαλονάκι. Όταν πήγα την βρήκα καθισμένη σε μια πολυθρόνα που είχε εκεί και κρατούσε το πρόσωπό της κρυμμένο με τα χέρια της. Με το που με είδε στην πόρτα του δωματίου όρμησε πάνω μου και άρχισε να με χτυπάει και πάλι. Την πιάνω από τα χέρια και την πετάω και πάλι πάνω στο κρεβάτι, τι μία τι δύο σκέφτομαι και γυμνός όπως ήμουν της πιάνω τα πόδια από τους αστραγάλους για να τα ανοίξω και να την ξαναπηδήξω.

Έσφιξε τα πόδια της και δεν μπορούσα να κάνω κάτι μέχρι που τελικά κατάφερα και πάλι να μπω ανάμεσα στα μπούτια της και να βάλω των πούτσο μου στο μουνί της και πάλι. Άρχισα να την γαμάω αλλά σταδιακά η αντίστασή της ελαττωνότανε μέχρι που έβγαλα τον πούτσο μου και έχυσα πάνω της. Δεν κουνιόταν καθόλου. Ξάπλωσα δίπλα της. Σε κάποια φάση το βράδυ ξύπνησα και την είδα γυρισμένη στο πλευρό με το κολαράκι προς τα εμένα. Δεν άντεξα. Ο πούτσος μου ήταν έτοιμος σιγά – σιγά τον πήγα προς το μουνάκι της. Αυτή την φορά δεν κουνήθηκε καθόλου. Ακούμπησα το πούτσο μου στο μουνάκι της και αφού δεν κουνιόταν καθόλου άρχισα να της τον βάζω.

Κόλλησα από πίσω της με τον πούτσο μου όλο μέσα στο μουνάκι της. Δεν έκανε καμιά κίνηση. Συνέχιζα να την γαμάω. Έβαλα από μπροστά το χέρι μου και έπαιζα με το μουνάκι της. Άρχισε να κουνιέται στον δικό μου ρυθμό. Σε λίγο άρχισα να χύνω πάνω στα μπουτάκια της από πίσω έτσι που ήταν γυρισμένη. Την άλλη μέρα με ξύπνησε το τηλέφωνο ήταν Μαρία που είχε φύγει. Μου είπε να φύγω και να μην με βρει εκεί όταν θα γυρίσει. Έφυγα. Σχεδόν κάθε μέρα με έπαιρνε τηλέφωνο και με έβριζε μέχρι που ήρθε στην πόλη μου. Δεν την πίστευα και έπεσα μέσα. Όταν ήρθε σπίτι μας την πήδηξα ξανά την μέρα που ήρθε.

Θα σου στείλω και αυτή την ΙΣΤΟΡΙΑ.

**********

Μπορείτε να γράψετε το (comment) σχόλιο σας ελεύθερα. Δεν είναι ανάγκη να γράψετε κάποιο όνομα ή το email σας, παρόλο που το ζητάει.

2 Comments

  1. poli kalo kai kali sinexeia makari na thn mpidousa akoma kai thn dikia mou

  2. na mas peis kai th sinexeia,pantos poly kalo ….


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

